Dziwne objawy związane z silnikiem. Uszczelka?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bronco
Red Devil
Red Devil
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:04
Lokalizacja: Półkula Północna

Post autor: Bronco » ndz maja 31, 2009 12:42

W11 pisze: ... za jednym zamachem zrobię full serwis - wymiana rozrządu, oleju, płynów...
Powiedzcie mi - czy taki zestaw - http://moto.allegro.pl/item639100260_ro ... n_1_9.html - będzie zacny? Można go śmiało kupić? Czytałem na Forum iż firmy Ruville oraz Continental cieszą się dużym powodzeniem.
:gora: Taki zestaw to najwyżej na przebieg 60 kkm. Jeżeli auto ma jeżdzić po wymianie rozrządu 90 kkm to raczej podzespoły lepszej jakości jak np. INA
W11 pisze: I druga sprawa - jak myślicie - ile czasu zajmie taki zabieg wprawnemu mechanikowi?
:gora: sama wymiana rozrządu 2 godz.
Ostatnio zmieniony ndz maja 31, 2009 14:20 przez Bronco, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » ndz maja 31, 2009 14:16

To uszczelka poszła przy oryginalnym przebiegu 96000 tyś?



Awatar użytkownika
W11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt maja 26, 2009 20:13
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: W11 » ndz maja 31, 2009 17:48

Na to niestety wygląda - choć ostateczną diagnozę potwierdzi jutro badanie obecności spalin w układzie chłodzenia.

Tak czy inaczej początkowa przygoda z VW będzie ciężką przeprawą...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 185 gości