Strona 2 z 2

: sob cze 06, 2009 04:37
autor: arwam
andrew.zbyrko pisze:arwam, a docisk też z audi?
nie docisk od golfa TD z 2 spręzynami.
zobaczymy co z tego dobrego wyniknie :rotfl:

: sob cze 06, 2009 18:35
autor: xAda$x
to w jaki sposob dobiore sprzeglo do silnika?? da rade bez wyciagania??

: sob cze 06, 2009 18:46
autor: eldorado84
a do aaz nie podejdzie sprzęgło z golfa 2 1.6TD - 210 na 24 zęby (chyba od JR czy tam SB)??

: ndz cze 07, 2009 12:54
autor: arwam
a do aaz nie podejdzie sprzęgło z golfa 2 1.6TD - 210 na 24 zęby (chyba od JR czy tam SB)??
podejdzie

: ndz cze 07, 2009 20:13
autor: eldorado84
arwam pisze:
a do aaz nie podejdzie sprzęgło z golfa 2 1.6TD - 210 na 24 zęby (chyba od JR czy tam SB)??
podejdzie
a jest sens zakładać, jakie moce wytrzyma takie 210mm? Znaczy czy nie lepiej odrazu myśleć o jakimś 228mm, bo jak dać ok. 350zł za 210mm to moze dołożyć pare groszy i inwencji twórczej i zamontować mocniejsze 228mm

: ndz cze 07, 2009 20:20
autor: arwam
eldorado84, jak chcesz większe to musisz skrzynię zmieniać i taniej cię wyjdzie nawet u Radzikowskiego sprzęgło zrobić
u mnie jest w stanie przenieść moc wystarczającą do akcelerowania auto do 100m/h w czasie 7,1s
ale jak już więcej paliwa podkręcam to wtedy na pół gazu sprzęgła nie mam.
możesz załorzyć w docisk dwie sprężyny i wziąć środek tarczy ze starego AUDI 100 2.0 R5.
ja właśnie taką opcję będę wypróbowywał.

: pn cze 08, 2009 09:11
autor: eldorado84
arwam pisze:eldorado84, jak chcesz większe to musisz skrzynię zmieniać i taniej cię wyjdzie nawet u Radzikowskiego sprzęgło zrobić
u mnie jest w stanie przenieść moc wystarczającą do akcelerowania auto do 100m/h w czasie 7,1s
ale jak już więcej paliwa podkręcam to wtedy na pół gazu sprzęgła nie mam.
możesz załorzyć w docisk dwie sprężyny i wziąć środek tarczy ze starego AUDI 100 2.0 R5.
ja właśnie taką opcję będę wypróbowywał.
no to poczekam, jak to u Ciebie się bedzie spisywać, bo u mnie to już konkretnie się ślizga

: pn cze 08, 2009 10:00
autor: Bronco
arwam pisze:
jaszczur pisze:a polecam właśnie sachsa bo cenowo oki i jakościowo też,dobry jest luk ale droższy
sachs jeszcze ujdzie w tłumie;
LUK w przedbiegach odpada bo to co teraz robią na części zamienne to jest szmelc a wiem co mówię bo w dwa miesiące 5 tarcz zajechałem
ja jeżdżę na czeskim sprzęgle prawdopodobnie firma STATIM ale nie jestem pewien bo nie ma pełnej nazwy umieszczonej nigdzie na tarczy, a;le z tych które przeżuciłem ta trzyma się najlepiej.
godne polecenia jest też VALEO
:gora: O VALNĘŁO krążą raczej odmienne opinie

: pn cze 08, 2009 14:31
autor: arwam
Bronco pisze:O VALNĘŁO krążą raczej odmienne opinie
jeśli kupiszte modele z niższej półki to tak ale na pewno lepiej sie będzie spisywać niż LUK