Strona 2 z 4

: sob maja 23, 2009 02:07
autor: fleshu
A ja mimo że mi trochę doświadczenia brakuje bo dopiero się zaczynam w to bawić > chce zapytać (może to i głupie pytanie jest > ale...) Nie przekręcałeś sztangi na regulacji? Bo to co widać to faktycznie dziwnie wygląda. A może jakiś właśnie błąd w samym podłączeniu podciśnienia jest.

[ Dodano: 23 Maj 2009 02:19 ]
Jak nie podziała takie sprawdzanie to jeszcze bym jednak tą N-kę pomaltretował i podmienił od kogoś. Do tego jeszcze jeden pomysł mam - bo nie pamiętam jak to jest w goferku III z oddawaniem ciśnienia od N-ek - może coś stoi na drodze i niepozwala oddać powietrza N-ką - grucha się nie cofnie w takim przypadku i jak ostro przyciśniesz po garkach to tylko potrafi zassać a jak jedziesz spokojnie to powoli mu się udaje cofnąć trochę tlenu.

: sob maja 23, 2009 09:55
autor: homsky
fleshu pisze:Nie przekręcałeś sztangi na regulacji? Bo to co widać to faktycznie dziwnie wygląda.
Długości sztangi bym sie nie czepiał , bo po logach widać że ma prawidłową długość, wysterowanie zaworka na poziomie 65% jest OK.

: sob maja 23, 2009 14:58
autor: rg1111rg
Witam Wszystkich

Mam pytanie do doświadczonych użytkowników diesel'i jak widze na tym forum.

Auto to Leon I 1,9TDI 90KM silnik ALH.

Po zrobieniu logów problem jest taki że cprzy ciśnieniu zadawanym np. 1950 mbar jest nawet momentami 2400-2500 i wtedy wchodzi w tryb awaryjny.

Czy jest to wina źle ustawionej sztangi, może należałoby troszke ją wydłużyc?
Auto będzie się wolniej zbierało ale tak ciśnienienie nie będzie rosło?

Do 3 biegu gdy d.cycle dochodzi do 95% to ciśnienie zadawane jest zmiejszane do 1000mbar i stopniowo rośnie, natomiast na 4 i 5 biegu dochodzi ciśnienie aktualne do 2500mbar wcześniej jak d. cycle osiągnie 95% i następuje przeładowanie.

: sob maja 23, 2009 16:46
autor: To_mas
rg1111rg, załóż sobie swój temat a nie tu koledze zaśmiecaj !!!

: sob maja 23, 2009 19:50
autor: bartek2
Dzięki Wszystkim za odpowiedź:) Dzisiaj cały dzień jeździłem bez wężyka na zaworku(od strony filtra powietrza) i dalej to samo niestety:/ No właśnie chyba kupie zaworek bo niestety nie mam możliwości podpięcia takiego przyrządu:/ może jest tu ktoś z okolic Krosna kto by taki zaworek udostępnił na dwie minuty za piwko?:) Wymienie jeszcze wszystkie wężyki w poniedziałek. Sztanga chodzi jak na filmiku cały czas, a była by taka możliwość ze on dusi się spalinami?

Pozdrawiam :)

: ndz maja 24, 2009 11:20
autor: homsky
bartek2 pisze:była by taka możliwość ze on dusi się spalinami?
Co masz na myśli ??? Że zatkany jest wydech ???

: ndz maja 24, 2009 15:31
autor: bartek2
Tak dokładnie że coś blokuje spaliny. Nie znam się na tym, ale czy mogło by być tak, ze wydech jest trochę przytkany, jadąc na niższych obrotach lub stojąc w korku ciśnienie spalin wzrasta i sztanga nie może opaść?

: ndz maja 24, 2009 15:58
autor: gOOzOl
wg mnie absolutnie NIE

: ndz maja 24, 2009 18:25
autor: JABcok20
rg1111rg,
przemyj czujnik ciśnienia benzyna ekstrakcyjna i bedzie git. do tego wymien filtr powietrza i ogien;)...

[ Dodano: Nie Maj 24, 2009 18:36 ]
bartek2,
jaki masz problem poza logach z vaga?
odcina Ci turbine?
podstawa jest sprawdzenie czujnika cisnienia na dolocie.
czyli na pierwszy rzut przemyj go benzyna ekstr.
to on baaardzo czesto jest odpowiedzialny za rózne przeładowania i innego typu zagadki.
zasada działania całego układu opiera sie wlaśnie na odczytach z tego czujnika. jest on cały czas wystawiony na dzialanie oleju ( jest znikome ilosci sa zawarte w oparach z odmy)

: pn maja 25, 2009 19:36
autor: bartek2
Czujnik wymyłem, prawie wogóle tam oleju nie było. Poza zmiana turbiny zostaje jeszcze zmiana N75. W przyszłym tygodniu będę miał możliwość podmiany na sprawny, zobaczymy czy to pomoże.

: pn maja 25, 2009 23:02
autor: homsky
bartek2 pisze:Poza zmiana turbiny zostaje jeszcze zmiana N75. W przyszłym tygodniu będę miał możliwość podmiany na sprawny, zobaczymy czy to pomoże.
Koniecznie pisz co wyszło po zamianie zaworka, i najlepiej logi 011 zapodawaj , oczywiscie kilka logów najlepiej

bardzo jestem ciekawy rozwiązania problemu

powodzenia :bigok:

: wt maja 26, 2009 00:09
autor: Kris-THC
[quote="homsky"]wysterowanie zaworka na poziomie 65% jest OK[/quote

Tak konkretnie to ile dokładnie powinno być % ? Ja mam 94,4% i nie zbija do zadanej wartości tylko zawsze 0,2 bara przeładowuje ale notlaufu nigdy nie mamm turbo hybryda a silnik AHF.

: wt maja 26, 2009 22:25
autor: homsky
Kris-THC pisze: ile dokładnie powinno być % ?
Powinno byc w zakresie 55-75% powyzej 3000obr

: wt maja 26, 2009 22:33
autor: Kris-THC
Spoko wartości 94,4 miałem na zaworze EGR po podmiance, na n75 jest ok 70% ale i tak ze naddatek o 0,2 bara większy niż zadane czyli 1,47 pompuje bez żadnego notlaufu.