Czy pozim zadymienia jest odpowiedni ;) 1Z po modzie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » wt maja 19, 2009 21:28

mariachi, masz grupe 006, tam sa osiagi. Zloguj, popatrzymy :P


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

arwam

Post autor: arwam » wt maja 19, 2009 23:06

mariachi, jak strzelasz sprzęgłem to nie ruszysz szybko tylko efektownie.
ruszaj z małych obrotów.
Możesz zapodać jakiś filmik jak to auto przyspiesza



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » wt maja 19, 2009 23:17

arwam pisze:ruszaj z małych obrotów.
tak, tak... ruszaj, ruszaj...
a jutro też ruszaj... ale do sklepu po nowe sprzęgło ;)
Raz, trzy wytrzyma... Później złapie uślizg i będzie już tylko gorzej...
Cała frajda to dynamika auta w biegu... jak się kogoś odstawia przy bucie z 80-u, 100-u km\h...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

arwam

Post autor: arwam » wt maja 19, 2009 23:38

Piasek, mówię o 1 biegu a nie o jeździe na każdym biegu z małymi obrotami



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » śr maja 20, 2009 07:24

mariachi, jak strzelasz sprzęgłem to nie ruszysz szybko tylko efektownie.
ruszaj z małych obrotów.
Możesz zapodać jakiś filmik jak to auto przyspiesza
nie strzelam, tak jakoś wyszło, że obroty podskoczyły, normalnie to 2500 odr wystarczy

tu masz filmiki które kiedyś kręciłem, w tym temacie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=30

na suchym ale jeszcze na zimówkach, jak widać do 100 jest kiepsko bo dopiero przy ok 70 złapał trakcje pełną, tak to szedł cały czas w poślizgu, teraz na nowych rainsportach 2 będzie lepiej :helm: ,
Piasek pisze:arwam napisał/a:
ruszaj z małych obrotów.

tak, tak... ruszaj, ruszaj...
a jutro też ruszaj... ale do sklepu po nowe sprzęgło ;)
Raz, trzy wytrzyma... Później złapie uślizg i będzie już tylko gorzej...
Cała frajda to dynamika auta w biegu... jak się kogoś odstawia przy bucie z 80-u, 100-u km
a tam, sprzęgło mam nowe sachs, powinno wytrzymać wiele,
a jak się posypie to sobie znowu wymienię



arwam

Post autor: arwam » śr maja 20, 2009 20:21

mariachi pisze:a tam, sprzęgło mam nowe sachs, powinno wytrzymać wiele,
ja też miałem Sachsa i sięw ciągu trzech dni na poprzedniej turbinie rozleciał, i tak jeszcze kilka razy było aż trafiłem na czeskie noname które trzyma się świetnie



Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Post autor: seba198666 » śr maja 20, 2009 22:04

to diesel musi puscic dymka szczególnie na 1 i 2 biegu mój 1Z + chip kopci mniej ale nie mam az takiej mocy jak u ciebe. ori koncówka bedzie lepsza bo na wygietej nie widac az takiej chmurki dymu


seba

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości