: pn maja 18, 2009 14:55
Gitner, Jak postępy w reanimacji auta, sprawdziłeś koło pasowe, tak jak rozmawialiśmy przez tel.
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
dlatego że podczas chamowania silnikiem paliwo nie jest dostarczane a jest to silnik VNT gdzie przy chamowaniu silniiem kierownice są przestawian na MIN cieśnienie doładowania i wtedy mże występować PODCIŚNIENIE w dolocie które zaciąga olej przez uszczelnienie wirnika po stronie zimnejtwardy pisze:arwam, a dlaczego sugerujesz że to cos z turbo?
troche na wyrost, 1 jeśli turbo puszczało by olej robiło by to non stop bez względu na ciśnienie panujące w układzie, ad2 lekki film olejowy w rurach od turbo nie znaczy że same turbo pluje olejem. Każda turbina puszcza lekki film olejowy który osiada właśnie w taowy sposób. Czepiał bym się układu zasilania paliwem.dolocie które zaciąga olej przez uszczelnienie wirnika po stronie zimnej
arwam pisze:to silnik VNT gdzie przy chamowaniu silniiem kierownice są przestawian na MIN cieśnienie doładowania i wtedy mże występować PODCIŚNIENIE w dolocie które zaciąga olej przez uszczelnienie wirnika po stronie zimnej
ja miałem GT20 to jeszcze jak miałem sterowanie mechaniczne na silnika 1.6 to podczas chamowania silnikiem niewielkie podciśnienie występowało.cowboy pisze:podcisnienie praktycznie nie występuje, bo nawet jak sie kierownice przestawią na MIN to wirnik sie obraca
występuje podcisnienie około -0,1 Bara (moze chwilowy skos do -0,2) wiec teraz pomysl jaki jest przepływ powietrza np przy 3000 rpmarwam pisze: ja miałem GT20 to jeszcze jak miałem sterowanie mechaniczne na silnika 1.6 to podczas chamowania silnikiem niewielkie podciśnienie występowało
wiesz jak tam koło pasowe ma luz to sie nawet mogą podczas hamowania silnikiem zawory witać z tłokamiarwam pisze:jak inaczej wyjaśnisz dym ( bialy) podczas chamowania silnikem kiedy paliwo jest nie podawane?
dokładnie tyle że u mnie utrzymywało si dotąd dokąd silnik był na wyższych obrotach a pedał puszczony.cowboy pisze:występuje podcisnienie około -0,1 Bara (moze chwilowy skos do -0,2) wiec teraz pomysl jaki jest przepływ powietrza np przy 3000 rpm
agadzam się z Tobą że to trzeba najpierw zrobić ale to niema wpływu na to że odczas chamowania silnikiem nie jest podowane paliwo.wiesz jak tam koło pasowe ma luz to sie nawet mogą podczas hamowania silnikiem zawory witać z tłokami
Jesli nowe kolo nie bedzie bilo i rozrzad jest dobrze ustawiony to bedzie grac..PacekPlacki pisze:jutro ma się wziąść za koło pasowe bicie ma duże jeżeli po wymianie koła nic się nie zmieni rozkladam ręcę ...
jeśli tam sa jakieś mikrozadziroki to splanuj powierzchnię wału paierem sciernym drobnym na jakimś klocku płaskimJesli nowe kolo nie bedzie bilo i rozrzad jest dobrze ustawiony to bedzie grac..
Mam namiar w Inowroclawiu jak chcesz.. blizej nie znam specow..PacekPlacki pisze:trzeba ferować czop wału bo jest nie równy gdzie można to zrobic bo koło pasowe troche ma jeszcze bicie