Strona 2 z 2

: pt cze 05, 2009 12:59
autor: homsky
Zocha pisze:Panowie jak myślicie co mogło się stać ?
Na poczatek do sprawdzenia rozrząd

: pt cze 05, 2009 19:29
autor: Zocha
No i mamy przyczynę awarii :grrr:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

trochę głowica dostała jutro będę dowiadywał się czy da rade to naprawić ?

Ale dlaczego tak są wbite Sam regulatory to mię bardzo zastanawiam

: sob cze 06, 2009 14:22
autor: cowboy
nieładnie... dlatego warto przy tych przebiegach profilaktycznie wymieniać szklanki...

: ndz cze 07, 2009 11:39
autor: Zocha
cowboy pisze:nieładnie... dlatego warto przy tych przebiegach profilaktycznie wymieniać szklanki...
Ja myślę ze tu przebieg nie był główną przyczyną awarii szklanek,zauważyłem ze koło na wałku się przesunęło o jakieś 15-20mm dlatego auto mocy nie miało i cieńżej paliło na ciepłym silniku

Obrazek

zdziwiło mnie też ze na wałku jest miejsce na klin a na kole niema nic takiego

Zauważyłem ze w uszczelce niema zrobionych wszystkich otworów
Obrazek

tak raczej nie może być

moje ostatnie pytanie
z jakiego auto podejdzie głowica do mojego ???
Prawdo podobnie będę wymieniał głowice bo tą nie wiem czy będzie mi sie opłacać robić :grrr:

moje auto
( golf 3 1.9TDi ,97r. AFN )

Z góry dziękuje za odpowiedz

: pn cze 08, 2009 23:36
autor: kemilek
Witam. Głowice mozna naprawic. Koszt w zaleznosci od pogietych zaworow i uszkodzen gniazd pod szklanki to pewnie jakies max 500-600zł (w zaleznosci od cennika warsztatu).W druga moim zdaniem lepiej sie nie pchac bo nie musi byc w lepszym stanie, lepiej i taniej zrobic swoją. W kołku przy walku rozrzadu chyba nie bylo klinu, kólko siedzi na stożku i jest przykrecone srubą. Głowna przyczyna zapewne bylo przestawienie sie rozrzadu badz poluzowania owego kółka. Za to zdziwila mnie ta uszczelka, dokladnie nie wiem jak jest, ale jezeli w bloku sa dziurki to i w uszczelce i w glowicy powinny byc. Jezeli w bloku nie ma to nie potrzebne są.
pozdr

: wt cze 09, 2009 14:02
autor: Zocha
kemilek pisze:Witam. Głowice mozna naprawic. Koszt w zaleznosci od pogietych zaworow i uszkodzen gniazd pod szklanki to pewnie jakies max 500-600zł (w zaleznosci od cennika warsztatu).W druga moim zdaniem lepiej sie nie pchac bo nie musi byc w lepszym stanie, lepiej i taniej zrobic swoją.
Byłem w warsztacie zajmującym sie narwą głowic nie dawali mi żadnej gwarancji ze to biedzi chodzić poprawnie wiec sobie odpuściłem (za duży koszt naprawy ).
O dziwo duł głowicy jest nie naruszony (tłoki nie spotkali sie z zaworami) ale za to wałek i górna część głowicy dostała .
kemilek pisze:Za to zdziwila mnie ta uszczelka, dokladnie nie wiem jak jest, ale jezeli w bloku sa dziurki to i w uszczelce i w glowicy powinny byc. Jezeli w bloku nie ma to nie potrzebne są.
pozdr
No właśnie też to mnie zdziwiło bo w bloku i w głowicy są otwory

dzisiaj zakupiłem silnik od kolegi euglen
wiec biorę sie za wymianę :grin:

Pozdrawiam

[ Dodano: 26 Lis 2009 21:00 ]
Witam
Odświeżę trochę temat
Po wyminie silnika moc przybyła a błąd ( 65535) który sie pojawią znikną :grin:
miałem jeszcze parę problemów ale jakoś uporałem sie z nimi
ale został mi jeszcze jeden :grrr:

zauważyłem dość sporę zużycie paliwa
miasto palił około 5,5L max 6L teraz pali 8L/100
trasa palił 4.5l-5.2l pali 6l-6.5l/100

może mi ktoś pomóc dlaczego auto mi tyle pali ??
może pompa już kończy swój żywot?

z góry dziękuje za każdą odpowiedz

AFN Brak mocy, bład 65535

: wt paź 23, 2012 21:38
autor: umyk2
Witam. Mam ten sam problem z tym spalaniem. Doszedłeś do tego?? Pozdro.