: pt cze 05, 2009 12:59
Na poczatek do sprawdzenia rozrządZocha pisze:Panowie jak myślicie co mogło się stać ?
Na poczatek do sprawdzenia rozrządZocha pisze:Panowie jak myślicie co mogło się stać ?
Ja myślę ze tu przebieg nie był główną przyczyną awarii szklanek,zauważyłem ze koło na wałku się przesunęło o jakieś 15-20mm dlatego auto mocy nie miało i cieńżej paliło na ciepłym silnikucowboy pisze:nieładnie... dlatego warto przy tych przebiegach profilaktycznie wymieniać szklanki...
Byłem w warsztacie zajmującym sie narwą głowic nie dawali mi żadnej gwarancji ze to biedzi chodzić poprawnie wiec sobie odpuściłem (za duży koszt naprawy ).kemilek pisze:Witam. Głowice mozna naprawic. Koszt w zaleznosci od pogietych zaworow i uszkodzen gniazd pod szklanki to pewnie jakies max 500-600zł (w zaleznosci od cennika warsztatu).W druga moim zdaniem lepiej sie nie pchac bo nie musi byc w lepszym stanie, lepiej i taniej zrobic swoją.
No właśnie też to mnie zdziwiło bo w bloku i w głowicy są otworykemilek pisze:Za to zdziwila mnie ta uszczelka, dokladnie nie wiem jak jest, ale jezeli w bloku sa dziurki to i w uszczelce i w glowicy powinny byc. Jezeli w bloku nie ma to nie potrzebne są.
pozdr