Strona 2 z 2

: sob maja 16, 2009 01:46
autor: jender
Koledzy a czy ta kontrolka w drzwiach kierowcy, to nie jest czasem informacja o podwójnym ryglowaniu drzwi? :|
I mam jeszcze pytanie.
Mianowicie mam jakiś alarm w mojej Borze. Centralka do włączania/wyłączania alarmu jest w komorze silnika. Do scyzoryka mam jeszcze taki mały kluczyk do alarmu. Nie wiem czy jest to alarm fabryczny, czy jakaś dokładka bo autko zostało sprowadzone z Włoch i nic nie kumam z papierów :( Na kluczyku i centralce jest znaczek w kształcie rzymskiej jedynki -> "I" Jak włączę alarm w centralce uaktywnia się razem z zamknięciem samochodu czy to pilotem w kluczyku czy to samym kluczykiem. Zaczyna wyć jak np. otworzy się maskę albo bagażnik. W środku są oczywiście dwie czujki ruchu. Alarm uaktywnia się też kiedy zamknę samochód od wewnątrz - przyciskiem na drzwiach kierowcy. I to właśnie mnie najbardziej wkurza :grrr: bo nie mogę się zamknąć w samochodzie od środka a to jest przydatne np. jak stoi się na światłach. Nie wiecie może czy da się tak zrobić aby alarm nie uaktywniał się po zamknięciu samochodu od wewnątrz?

: sob maja 16, 2009 07:19
autor: PvD
jender pisze:Koledzy a czy ta kontrolka w drzwiach kierowcy, to nie jest czasem informacja o podwójnym ryglowaniu drzwi?
I mam jeszcze pytanie.
Mianowicie mam jakiś alarm w mojej Borze. Centralka do włączania/wyłączania alarmu jest w komorze silnika. Do scyzoryka mam jeszcze taki mały kluczyk do alarmu. Nie wiem czy jest to alarm fabryczny, czy jakaś dokładka bo autko zostało sprowadzone z Włoch i nic nie kumam z papierów Na kluczyku i centralce jest znaczek w kształcie rzymskiej jedynki -> "I" Jak włączę alarm w centralce uaktywnia się razem z zamknięciem samochodu czy to pilotem w kluczyku czy to samym kluczykiem. Zaczyna wyć jak np. otworzy się maskę albo bagażnik. W środku są oczywiście dwie czujki ruchu. Alarm uaktywnia się też kiedy zamknę samochód od wewnątrz - przyciskiem na drzwiach kierowcy. I to właśnie mnie najbardziej wkurza bo nie mogę się zamknąć w samochodzie od środka a to jest przydatne np. jak stoi się na światłach. Nie wiecie może czy da się tak zrobić aby alarm nie uaktywniał się po zamknięciu samochodu od wewnątrz?
Z tego co piszesz to wątpie żeby był to oryginalny alarm, po prostu ktoś założył sobie alarm i pewno podpiął się do zamka i tak to właśnie wygląda, chyba że masz opcje w alarmie żeby np jak przekręcisz zapłon to żeby auto się zamykało ale to byś musiał mieć instrukcję do niego i wtedy zobaczyć czy można go tak ustawić.

: sob maja 16, 2009 07:56
autor: wesol
Kontrolka przy kurku w drzwiach kierowcy jest od ryglowania zamkow. Jej mryganie oznacza ze drzwi ni eotworzymy od srodka nawet jak wybijemy szybe i zaczniemy mjastrowac od wewnatrz.

: śr cze 17, 2009 13:12
autor: Kozuna
Jedni pisz ze zamknąc i otworzyc od srodka aby sprawdzic czy to alarm, drudzy ze to kontrolaka zaryglowanych drzwi,spotkalem sie nawet z taka opinia ze to immobilieser miga wiec jak sprawdzić czy jest alarm oryginalny czy nie?