Ńie chce odpalic :(

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » ndz gru 06, 2009 12:38

adam_bo pisze:- dodam gazu i pojawiają się bąbelki powietrza
widać je w przewodzie zasilającym czy w przewodzie powrotnym.
jak w powrotnym to odepnij wężyk przelewu od wtryskiwacza i przy pompie zaślep go a przelew włóż w jakieś naczynie żeby nie zaciapać sobie silnika.
i wtedy zobacz.


i dolej depresatora do paliwa odnośnie spadania z obrotów bo możesz mieć wodę w paliwie jak pomoże to radzę szukać innej stacji paliw



adam_bo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 11:48
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: adam_bo » ndz gru 06, 2009 13:09

powietrze widać w przewodzie zasilającym, a na powrocie nie wiadać bo przewód jest... czarny :grin:

edit
... aha i przypomniało mi się, że gdy wlewałem paliwo do wężyka od baku, to to paliwo się cofało( spływało w kierunku baku) ... a tak chyba nie powinno być ?
Ostatnio zmieniony ndz gru 06, 2009 13:12 przez adam_bo, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » ndz gru 06, 2009 13:14

adam_bo,

to jedynie pozostaje szukać nieszczelności po drodze z baku choć bardzo często się zdarza że nawet nowy filterek popuszcza bąbelki.
jak tak miałem i dopiero po trzeciej z kolei wymianie filtra sie uspokoiło.

dolej depresatora do paliwa i siedotankuj i wtedy powiedz czy po jakichś 50km coś pomogło czy nie .



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz gru 06, 2009 13:14

Jest nieszczelny najprawdopodobniej w miejscu, w którym łączy się z pompą, poruszaj przewód ręką, jak pojawią się bąble to to jest przyczyna. Pompa jest sucha?



adam_bo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 11:48
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: adam_bo » ndz gru 06, 2009 13:51

pompa jest sucha, a bąbelki wychodzą z filtra bo na wyjściu mam przezroczysty wężyk, który jest wypełniony paliwem na wolnych obrotach, natomiast po dodaniu gazu wypływają bąbelki powietrza.
Wszystkie węże są suche, a przy poruszaniu nie widać bąbli powietrza.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz gru 06, 2009 14:16

adam_bo pisze:aha i przypomniało mi się, że gdy wlewałem paliwo do wężyka od baku, to to paliwo się cofało( spływało w kierunku baku) ... a tak chyba nie powinno być ?
Nie to jest normalne, natomiast jeśli zdejmiesz przewód zasilający z pompy to z niego nie może się cofać paliwo.



adam_bo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 11:48
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: adam_bo » pn gru 07, 2009 13:51

Nalałem kolejny raz paliwa do filtra, odpowietrzyłem na tej śrubce na filtrze, podpiąłem wężyk na zasilaniu filtra (w miejsce tego od baku), wężyk zanużyłem w bańce z ON i silnik chodzi bez zarzutu, nie widać powietrza na żadnym wężu (zasilanie pompy, zasilanie filtra (z bańki), odprowadzenie z pompy).
Problem się pojawia przy przepięciu wężyka od baku - to on zapowitrza filtr paliwa, bo nim zaciągnie paliwo z baku to silnik wypali paliwo z filtra i znów jest zapowietrzony.
Próbowałem nawet zassać paliwo z baku (zanim doszło :panna: ) i wtedy podpiąłem do filtra, ale zanim wytworzy podciśnienie to także zdąży się zapowietrzyć filtr.
Kurde nie mam już koncepcji - chyba trzeba będzie wozić bańkę z ON podpiętą do filtra w aucie. :grin:



arwam

Post autor: arwam » pn gru 07, 2009 17:33

adam_bo,

to zadamCi pytanie z dziedziny głupich:
ile masz paliwa w baku?
jak mniej niż 1/4 to prawie zawsze będą siępęcherzyki pokazywać ale obroty nie powinny wariować.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości