Problem z przeładowaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Zwracaj uwagę na przyczynę tego co się działo > to może być chwilowa naprawa.
Wtryski do sprawdzenia> w razie konieczności pozmieniać i ustawić końcówki.
Katalizator do wybicia. Odma leje? > Sprawdzić czystość EGR i kolektora > wypiąć odmę.
Czy sztanga turbo była ustawiana po czyszczeniu?
Wskazany log dynamiczny do oceny.
I będzie ok.
Wtryski do sprawdzenia> w razie konieczności pozmieniać i ustawić końcówki.
Katalizator do wybicia. Odma leje? > Sprawdzić czystość EGR i kolektora > wypiąć odmę.
Czy sztanga turbo była ustawiana po czyszczeniu?
Wskazany log dynamiczny do oceny.
I będzie ok.
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
N75 możesz czyścić.
http://moteo.pl/forum/zawor-N75-brak-mo ... obroty-190
Gruszka ma sprężynę > najlepiej ją odkręcić z nakrętek i wypiąć zawleczkę > dokładnie można będzie stwierdzić wszelkie zacinania.
Przy okazji sprawdzamy szczelność gruszki > zakładając wężyk i zasysając powietrze.
Po zapaleniu silnika gruszka ma na max-a wciągnąć sztangę.
Po zgaszeniu sztanga siłą sprężyny ma być max wypchnięta z gruszki.
Vag> grupa 011 > blokujemy nastawy > sztanga będzie zasysana i wypychana co 11s.
http://moteo.pl/forum/zawor-N75-brak-mo ... obroty-190
... re=relatedlukjach pisze:gdzie naciskac gruche
Gruszka ma sprężynę > najlepiej ją odkręcić z nakrętek i wypiąć zawleczkę > dokładnie można będzie stwierdzić wszelkie zacinania.
Przy okazji sprawdzamy szczelność gruszki > zakładając wężyk i zasysając powietrze.
Po zapaleniu silnika gruszka ma na max-a wciągnąć sztangę.
Po zgaszeniu sztanga siłą sprężyny ma być max wypchnięta z gruszki.
Vag> grupa 011 > blokujemy nastawy > sztanga będzie zasysana i wypychana co 11s.
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Żeby to ocenić robi się log dynamiczny > na logu będzie widoczny impuls podawany dla zaworu N oraz ciśnienie turbo. Dokładnie po logu będzie widać jak ECU stabilizuje ciśnienie turbiny.lukjach pisze:do wymiany/przeczyszczenia tylko N75.
Uszkodzenie kwalifikujące N75 do wymiany to praktycznie tylko awaria cewki lub pęknięcie membrany.
Po czyszczeniu odzyskuje on 100% sprawności.
Można zrobić prosty test polegający na podmianie zaworków N75 i N18.
N18 ma prawie identyczne parametry działania. Jeżeli faktycznie masz uszkodzony ten N to po podmiance przeładowanie zniknie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 121 gości