Strona 2 z 4

: czw maja 07, 2009 20:46
autor: vw_vandal
patryk18, w jakim stanie jest silnik?? Bierze olej?? Ma wycieki?? Turbina puszcza olej??

: czw maja 07, 2009 20:49
autor: patryk18
oleju nie bierze wycieków tez nie zauważyłem a turbin puszcza lekko olej

: czw maja 07, 2009 20:57
autor: vw_vandal
I co chcesz wyciągnąć z silnika ?? Dużo czy mało?? Ja po mojej dłubaninie przękreciłem 3 silniki w chu...... kasy poszło :grrr:

Na początek bym zaczął od zamontowania MBC i zwiększył dawke powietrza do 1 bara i trochę zwiększył dawkę paliwa. Mus sprawdz zapłon i jakie jest ciśnienie ustawione na wtryskach i czy nie leją.

: czw maja 07, 2009 21:00
autor: patryk18
vw_vandal pisze:Na początek bym zaczął od zamontowania MBC i zwiększył dawke powietrza do 1 bara i trochę zwiększył dawkę paliwa
zwiekszone jest własnie tak a dawke kidyś podnosiłem ale spowrotem zrobiłem tak jak było

[ Dodano: 07 Maj 2009 21:03 ]
vw_vandal, tylko ja chce zeby mi mniej palił a co do kątu wtrysku to on może sie sam przestawic??

: czw maja 07, 2009 22:15
autor: kwietek
vw_vandal, no właśnie o to mi chodzi - zauważyłem jak masz za późny kąt wtrysku silnik jest bardziej wrażliwy na zmiany. patryk18, wcześniejszy wtrysk powoduje wzrost osiągów, mniejsze spalanie, silnik się mniej grzeje, łatwiej odpala, ale jest głośniejszy. Przy za późnym pali więcej, bardziej kopci, grzej odpala, jest słabszy, chodzi dużo delikatniej i ciszej, ma też więkrzą skłonność do przegrzewania się. Można to samemu ustawić jeśli masz czujnik zegarowy - na słuch bym polecam. Ustawienie u mechanika kosztuje 30-40zł.

: pt maja 08, 2009 06:05
autor: vw_vandal
Kąt może sie przestawić jak pompa luźna :) Ja bym jeszcze dał pompe na sprawdzenie na szczelnośc i założył ją na ustawy fabryczne :)

: pt maja 08, 2009 06:26
autor: patryk18
a mogło byc tak ze rozrząd sie mógł przestawic??

[ Dodano: 08 Maj 2009 06:29 ]
kwietek pisze:Przy za późnym pali więcej, bardziej kopci, grzej odpala, jest słabszy, chodzi dużo delikatniej i ciszej, ma też więkrzą skłonność do przegrzewania się
ja niemam problemu z odpalaniem kopcic też az tak bardzo nie kopci

: pt maja 08, 2009 07:35
autor: ChorwatVW
Może pompa rozregulowana,zwiększona dawka paliwa.

: pt maja 08, 2009 07:56
autor: vw_vandal
patryk18 pisze:a mogło byc tak ze rozrząd sie mógł przestawic??
zależy jak był naciągnięt :) i mógl przeskoczyć o ząbek. U ciebie strasznie metalicznie pracuje silnik więc coś jest nie tak :) Sprawdził bym pompe i ustawienie zapłonu, rozrząd też warto :) Nie ma co dłubać w silniku jak nie jest w stanie fabrycznym każda modyfikacja pogłębia uszkodzenia :)

: pt maja 08, 2009 10:13
autor: arwam
patryk18 pisze:zauważyłem ze mi troche kopci tu jest filmik.
tego kopceniem nazwać nie można :bajer:

przyjedź zobaczyć moją lokomotywę :helm:

[youtube][/youtube]

a spalanie zależu jak jeździsz u mnie na AAZ'cie spala w MK2 około 6-6,5l/100km ale ak noga jest ciężka to nie jest problem przerzucić spalania napoziom 12l/100 ale to już w mieście i przy bardzo ciężkiej nodze

: pt maja 08, 2009 18:04
autor: patryk18
a jak bedą lały wtryski to auto straci na mocy??

: pt maja 08, 2009 22:39
autor: arwam
patryk18 pisze:a jak bedą lały wtryski to auto straci na mocy??
orzeważnie tak szczególnie w dolnych obrotach ale zdarzają się wyjątki

: sob maja 09, 2009 07:13
autor: patryk18
arwam pisze:
patryk18 pisze:a jak bedą lały wtryski to auto straci na mocy??
orzeważnie tak szczególnie w dolnych obrotach ale zdarzają się wyjątki
czyli jednak leja bo jak ruszam to musze dac więcej gazu bo zgaśnie
a wtryski pasują od silnika JP do JR

: sob maja 09, 2009 08:01
autor: vw_vandal
patryk18 pisze:a wtryski pasują od silnika JP do JR
Niestety nie JP do diesel i ma mniejsze ciśnienie ustawiane.