Czym skutkuje zerwania paska rozrządu w 1,9 TDI AJM?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lidoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 12:07
Auto: Passat B8

Post autor: lidoo » sob maja 16, 2009 22:34

Czesc, same cześci dokładnie 1060. czyli pasek 140 conti, rolka napinająca skf 170, rolka prowadząca skf 100, napinacz termiczny Ruville 190, dodadkowo musiałem wymienic koło na dolnym wałku rozrządu (zostało uszkodzone przez kulki z łozyska npinacza) 130, pompa wody Ruville 180, płyn chłod. 60, plyn wspomag 30, uszczelka pod płyte zaworów 30, robocizna u mnie wymiana rozrządu 430 razem z ustawieniem zapłonu! + demontarz płyty zaworów, Moze usługa nie była tania, ale dodam ze mechanicy 1 klasa, zajmują sie tylko grupą VW, dodam ze nie mieli oporów mnie przyjąc, W innych warsztatach słyszc o "urwanym pasku" na pompowtryskach, nastepowała cisza.. a po chwili "dobra rada" kup pan nowy silnik... :chytry:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 107 gości