Strona 2 z 3

: wt kwie 28, 2009 14:36
autor: mihmih
heh dobrze wierze ale temat nie po to był założony ;)
Turbiny nie chcę wymieniać. Podwoił bym wartość tej blaszanki.

Jeździ sie spoko, pali w normie. Jest ok w 99%
Chciałem tylko recepty co zrobić żeby w miarę równomiernie rozłożyć jego moc.
Jeśli się nie da i tak ma być to ok.

: wt kwie 28, 2009 14:56
autor: t0mal
To_mas, U mnie siedzi pompa 8mm i do tego w nie najlepszej kondycji i to jest przyczyna.

mihmih, w sumie to co pisalismy powinno pomóc, ale w jakimś znaczącym stopniu to nie oczekuj poprawy, a i bym zapomniał - warto do EGR zajżeć, pewnie sporo syfu już się tam nazbierało.

: wt kwie 28, 2009 15:10
autor: mihmih
t0mal pisze:To_mas, U mnie siedzi pompa 8mm i do tego w nie najlepszej kondycji i to jest przyczyna.

mihmih, w sumie to co pisalismy powinno pomóc, ale w jakimś znaczącym stopniu to nie oczekuj poprawy, a i bym zapomniał - warto do EGR zajżeć, pewnie sporo syfu już się tam nazbierało.
Zajrzeć ? Czy może zatkać ?
A jak czyścić to w jaki sposób ? Wystarczą dobre chęci czy jakieś specjalne narzędzia będą potrzebne ?
W moim aucie na pewno nigdy to nie było czyszczone a na liczniku już 300tys.

: śr kwie 29, 2009 09:42
autor: t0mal
Zajżeć, czy zawór nie jest zalepiony smołą, jak tak to wyczyścić. :bigok: razem z kolektorem dolotowym.

Mam nadzieję, że nie bedzie wyglądał jak ten tu>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=87829

: śr kwie 29, 2009 10:01
autor: mihmih
t0mal pisze:Zajżeć, czy zawór nie jest zalepiony smołą, jak tak to wyczyścić. :bigok: razem z kolektorem dolotowym.

Mam nadzieję, że nie bedzie wyglądał jak ten tu>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=87829
huhuh grubo sie zapowiada.
Da się tutaj coś zepsuć ? Na coś trzeba zwrócić uwagę przy rozbieraniu/składaniu ?
Może da się wyczyścić zawór bez demontażu ?
Napiszcie wszystkie uwagi bo może w sobotę zrobię grzebaninkę przed blokiem.

: śr kwie 29, 2009 11:08
autor: ChorwatVW
W swoim MK2 wcześniej miałem silnik 1.6 TD i tak samo od pewnych obrotów dostawał kopa,obecnie był swapowany na nowszy 1.6 TD i to samo się dzieje,wydaje mi się że te silniki TD wszystkie tak mają...ale chmura dymu to już nie wiem dlaczego się pojawia,może zbyt duża dawka paliwa.

: śr kwie 29, 2009 11:40
autor: mihmih
ChorwatVW pisze:W swoim MK2 wcześniej miałem silnik 1.6 TD i tak samo od pewnych obrotów dostawał kopa,obecnie był swapowany na nowszy 1.6 TD i to samo się dzieje,wydaje mi się że te silniki TD wszystkie tak mają...ale chmura dymu to już nie wiem dlaczego się pojawia,może zbyt duża dawka paliwa.
Być może i za duża dawka... niestety nie mam regulacji. Może pin obrócę na łagodniejszą stronę ?

: czw kwie 30, 2009 09:50
autor: arwam
mihmih,

zrób foto turbiny bo może cię miła niespodzianka czekać :bigok:
na pompie 9mm ona właśnie tak się zachowuje jak napisałeś

: czw kwie 30, 2009 10:05
autor: mihmih
arwam pisze:mihmih,

zrób foto turbiny bo może cię miła niespodzianka czekać :bigok:
na pompie 9mm ona właśnie tak się zachowuje jak napisałeś
O jakiej niespodziance piszesz ?
Jeśli chodzi o to jakie to turbo to jest tabliczka...
Czy raczej to tym że mogę nie złożyć jak zacznę rozkręcać ?

: czw kwie 30, 2009 11:10
autor: arwam
Jeśli chodzi o to jakie to turbo to jest tabliczka...
w takim układzie jeśli to faktycznie jest K14 to to jest coś nie tak.


stronę wcześniej piszesz że masz asymetryczny boost pin.
przestaw go na jak największe wcięcie i wtedy zobacz jak sie zahowuje bo mi to wygląda na za małą dawkę w dolnych obrotach

: czw kwie 30, 2009 11:34
autor: mihmih
arwam pisze:
Jeśli chodzi o to jakie to turbo to jest tabliczka...
w takim układzie jeśli to faktycznie jest K14 to to jest coś nie tak.


stronę wcześniej piszesz że masz asymetryczny boost pin.
przestaw go na jak największe wcięcie i wtedy zobacz jak sie zahowuje bo mi to wygląda na za małą dawkę w dolnych obrotach
W weekend będe próbował z różnymi ustawieniami.
Mam jednak problem z dawką na wyższych obrotach bo zostawiam duuużą chmurę jak już wskoczy na te swoje 2800 i więcej. Nie będzie przeginki jak jeszcze zwiększe mu wcięcie ?
Śrubę z regulacją dawki mam ustawioną na stałe i tylko rozwiercenie i rozbiórka pompy wchodzi w grę jeśli chciałbym coś zmienić.

PS
Wczoraj zwiększyłem jałowe obroty z 840 do 880. Na ciepłym spoko ale przy odpaleniu na zimnym są niższe i bardziej trzęsie budą niż przed zmianą. (czeka mnie wymiana zerwanej linki "ssania" ale czy tak powinno być ?)

: czw kwie 30, 2009 14:02
autor: arwam
mihmih pisze:Nie będzie przeginki jak jeszcze zwiększe mu wcięcie ?
zwiększ ciśnienie na turbo wkrętem na gruszce po uprzednim poluzowaniu kontry

: czw kwie 30, 2009 14:08
autor: mihmih
arwam pisze:
mihmih pisze:Nie będzie przeginki jak jeszcze zwiększe mu wcięcie ?
zwiększ ciśnienie na turbo wkrętem na gruszce po uprzednim poluzowaniu kontry
Tak zrobie.
Byle turbo nie odfrunęło.

[ Dodano: 30 Kwi 2009 15:35 ]
A może zanim zacznę...
Do tematu podejdę na kilka razy żeby nie przedobrzyć.
Skracać cięgno o jaką długość ? Pełny obrót czy raczej 1/8 obrotu ? Jaki skok cięgna zaczyna mieć znaczenie ?

: czw kwie 30, 2009 20:32
autor: arwam
ChorwatVW pisze:W swoim MK2 wcześniej miałem silnik 1.6 TD i tak samo od pewnych obrotów dostawał kopa,obecnie był swapowany na nowszy 1.6 TD i to samo się dzieje,wydaje mi się że te silniki TD wszystkie tak mają.
zgodze się ale 1.9 z racji większej pojemności i większego skoku tłoka powinny iść już z niższych obrotów.
a 1,6 z VNT może już iść od naj niższych obrotów. wiem bo już miałem GT2052V i wkrótce ona chyba znów u mnie zagości choć wcześniej jeszcze będę chciał sprawdzić opcję z bardzo dużym WG :bajer: