Strona 2 z 2

: wt kwie 28, 2009 00:38
autor: fleshu
Pojeździj ze 2 dni i zobaczymy jeżeli nie będzie lepiej to poszperam i może coś znajdę na schematach. Daj znać co i jak?!

: wt kwie 28, 2009 00:53
autor: WRiTTeR
fleshu pisze:Daj znać co i jak?!
no wlasnie tez myslalem zeby tak troche polatac...

napewno dam znac, dziekuje za pomoc :pub:

: wt kwie 28, 2009 07:28
autor: pioczel
mi sie kiedys linka wyrwała z łapy od skrzyni..poszła ta blaszka,zamocowałem ja z powrotem i przez jakis czas miałem właśnie takie jaja ,pedał nie chciał wrócić,trzeba było ręką,a póżniej jakby cos wskoczylo i jest ok

: pt maja 29, 2009 18:57
autor: Michnik
Ciekawe, że mam od wymiany sprzęgła dokładnie taki sam problem.
Co więcej, teraz po przejechaniu 30 000 km zaczęło sie sprzęgło ślizgać! Nie za wcześnie?
Zastanawiam się, czy to nie ma jakiegos związku?

Jeżeli się okaże, że nie da się już nic zrobić to jakie sprzęgło kupić? Dodam, że mam nieco wzmocnionego AAZeta.
Może takie(ma 215mm) będzie lepsze niż seryjne 210 mm?
http://moto.allegro.pl/item648650172_sp ... _9_td.html
Lub takie:
http://moto.allegro.pl/item635444076_vw ... _9_td.html
Tylko co to za firma bo tanie jakieś?

: sob maja 30, 2009 08:29
autor: arwam
Michnik, na twoim miejscu odrazy bym sobie odpuścił LUK'a bo to wieli złom jest.
ono ledwo co przy seryjnuym motorze sobie rdzi a nie mówiąc już o wzmocnionym.
ja przez LUK'a musiałem jeszcze skrzynie zmienić bo jak się tarcza rozleciała to rozwaliło skrzynię od strony sprzęgła i na tym próba oszczędzania się skończyła.
ewentualnie udaj się jeszcze na http://www.sprzegla.com/

: sob maja 30, 2009 09:17
autor: piter_s
no nie mówcie że w AAZ seria sprzęgło nie wydala, chyba zę topisz kapcia non stop.
arwam pisze:Michnik, na twoim miejscu odrazy bym sobie odpuścił LUK'a bo to wieli złom jest.
jak by to był złom to by do twojego golfa nie zakładali w fabryce, pamiętaj ile twoja golfina latała od nowości na tej firmie.

: sob maja 30, 2009 11:00
autor: arwam
piter_s pisze:jak by to był złom to by do twojego golfa nie zakładali w fabryce, pamiętaj ile twoja golfina latała od nowości na tej firmie

ale to co robią juz jako części zamienne to JEST WIELKI ZŁOM

: sob maja 30, 2009 16:00
autor: piter_s
arwam pisze:ale to co robią juz jako części zamienne to JEST WIELKI ZŁOM
podobno i nowe vw to złomy.

: ndz maja 31, 2009 08:20
autor: arwam
piter_s pisze:
arwam pisze:ale to co robią juz jako części zamienne to JEST WIELKI ZŁOM
podobno i nowe vw to złomy.
no to chyba wiesz o czym mówię bo skoro podwykonawcy złom robią to wpływa to na efekt finalny

: czw wrz 24, 2009 10:25
autor: numer1
Hej wszystkim, troszkę temacik odświeżę. Obecnie jeżdżę vw lupo 1.4 16V 75KM (silnik AKQ), i byłem zmuszony do wymiany sprzęgła. Mechanik stwierdził, że ciężko działające sprzęgło jest dziełem zużytego docisku zatem wymieniłem kompletne sprzęgło (o ile dobrze pamiętam to VALEO) i tu zaczął się mój nowy problem.
Otóż przy starym sprzęgle jak puszczałem pedał podczas ruszania nawet dość energicznym ruchem to samochód automatycznie podnosił obroty i ruszał, obecnie gdy nie dodam gazu nawet podczas bardzo powolnego puszczania gazu to samochód strasznie przygasa i często gaśnie. Jestem zmuszony ciągle mieć nogę na gazie i utrzymywać mu obroty powyżej 1000 przy starcie. Jeśli ktoś coś wie na ten temat proszę o jakąś podpowiedź. Ps. Mechanik twierdzi, że tak ma być. :/

: czw wrz 24, 2009 13:25
autor: WRiTTeR
WRiTTeR pisze:fleshu napisał/a:
Daj znać co i jak?!


no wlasnie tez myslalem zeby tak troche polatac...

napewno dam znac, dziekuje za pomoc
a tak kolega odsiwezyl temat o ktorym zapominialem to dodaje tylko tyle ze linka sie sama ulozyla i pedał wraca jak powinien :)