kapie olej z rury inercoolera

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn kwie 27, 2009 23:56

fleshu pisze:Tylko tyle że ma zostać jedna opaska taka oryginalna w jednym miejscu na łączeniach - cel jest prosty - jeżeli nastąpi jakieś wielkie przeładowanie to w tym miejscu ma rurę zestrzelić.
i rozpier..... sie o tira bo akurat wyprzedzałeś !! chyba Ci sie coś pomieszało !! jak jest niewielkie przeladowanie to jest nic :P jak wkracza poza granic sensora wtedy ECU przechodzi w tryb awaryjny !!
ciekawe gdzie tą teorie usłyszałeś o zrzucaniu węża ??

[ Dodano: Pon Kwi 27, 2009 23:58 ]
fleshu pisze:Żeby całego układu na sztywno nie robić bo może się to źle skończyć.
czym jeśli można wiedzieć ?



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » wt kwie 28, 2009 00:28

No to kolego ostro mi pojechałeś. Ale jak chcesz to napisze! Kuzyn miał 1z w swoim autku(gofer 3) i podczas przyśpieszania wywaliło mu w kosmos cały intercooler - rozpadł się, wybuchł - jak wolisz. Widziałem tylko efekt, przyczyny nie znam - miał cały dolot na sztywno poskręcany - autko zostało sprzedane za 1200 zł na części - nie miałem okazji posprawdzać co się stało - a szkoda. Pewnie jak za tyle poszedł to i silnik padł - koleś który go kupił był mechanikiem - pewnie z tego powodu taka cena. Wole unikać sytuacji posądzenia mnie o zniszczenie czyjegoś silnika. Ja tobie kolego życzę jak najlepiej i z powodu twojego doświadczenia na forum nie będę się z tobą sprzeczał. Pewnie wiesz lepiej. Może napisz na pw co to mogło być? Będę wdzięczny! Pozdrawiam!



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt kwie 28, 2009 01:15

fleshu pisze:No to kolego ostro mi pojechałeś.
nie ze pojechałem !!! bez przesady, tylko wg mnie nie masz racji i przedstawiłem jak ja to widzę, bo to jest głupota trochę WG MNIE ! :) ponieważ jak tłumaczyłem od przeładowania jest ECU :))
2 sprawa jest taka ze wyobraź sobie ze ktoś ma dajmy na to AFN i oddaje auto do zavirusowania (bez zmiany IC) to czy po takim zabiegu turbo nie będzie dmuchać więcej ?? będzie !! czyli zgodnie z twoją teorią powinno im cały czas wwalać węże.... chyba że zakładają specjalne opaski nie wiem jakie...

Poza tym Turbo VNT często zdarza sie ze przeładuje w jakimś tam niedużym zakresie obrotów a później ciśnienie już jest szybko stabilizowane do żądanego !! W takim wypadku co chwila byś stawał skręcać dolot w swoim aucie.

Lubie pogadać wymienić sie poglądami ale
fleshu pisze:Pewnie wiesz lepiej.
za to bardzo nie lubię ironii.....

co do tego IC to pewno była jakaś ruina albo coś w niego uderzyło i temu !!
normalnie nie ma prawa sie mu nic stać przy trochę większym ciśnieniu.

doświadczenie na forum to tu ma nie dużo do gadania :)
Zrobiłem już prę FMIC a do jednego dmuchałem prawie 2 razy takie ciśnienie jakie dmucha mu seria !! i nic !!

Węże i opaski mają być zaciśnięte mocno i trzymać się pewnie !!aby sie nie zsunęły !! ponieważ jak taki wąż wypadnie podczas przyśpieszania to tak jakbyś nacisnął na hamulec !! i wrócę do przekładu wyobraź sobie ze wrzucasz 3 bieg but w podłogę i wyprzedzasz, z naprzeciwka jadą samochody a Tobie jak już nie wiele brakuje iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wypada wąż turbina IC (cz tam IC kolektor)
zostaje Ci powiedzieć "papa"

nie chce sie kłócić nie chce sprzeczać kto mądrzejszy bo może to ja brednie pisze ale:
W ŻYCIU NIE ZGODZĘ SIE Z TYM CO NAPISAŁEŚ W TEJ SPRAWIE :)

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 01:23 przez To_mas, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » wt kwie 28, 2009 01:54

Qurcze - ja skasowałem - a tak żeby ci się lepiej spało - to nie była ironia - wskazówki mile widziane -ale po co posta śmiecić? napisz na pw zrobię korektę(dzisiaj ten tekst zostanie skasowany) - lepiej napisz coś co się koledze przyda - każdy ma inny punkt widzenia.
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 01:58 przez fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.



Aroboss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr paź 22, 2008 12:05
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Aroboss » wt kwie 28, 2009 08:04

Michaś_1977 pisze:
Aroboss pisze:U mnie też kapało, uszczelniłem i już nie kapie, ale czy problem zniknął ??? bo przecież ten olej może sie tam dalej zbierać ( bo już nie kapie). Moje pytania:
1) Zbiera sie ???
2) Co z tym olejem ??? może on zaszkodzić silnikowi ???
Jeżeli są to znikome ilości,to nie ,ale jak zaczyna walić nim coraz bardziej,to zaczyna siadać turbo.
Konsekwencje mogą być takie lub gorsze:

[ Dodano: 27 Kwi 2009 15:28 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235001
dodam że oleju nie bierze nawet grama, podpinałem sie pod VAG i sprawdzałem turbo, powiedziano mi że dobrze działa (pompuje na 1,8 - coś takiego).
A kapało zawsze dwie krople po przyjeździe - to dużo ???



Polak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: sob maja 03, 2008 10:36

Post autor: Polak » wt kwie 28, 2009 10:36

jest ktoś z okolic Krakowa bądz Katowic by spojrzał mi na te rury od intercoolera i najlepiej podpiął Vaga by sprawdzic na 100 % czy turbina jest sprawna ?? Bo widze panowie że wy macie spore doświadczenie w mechanice a ja kompletnie nie wiem o co chodzi i nie wiem czy jest sens kupywac te oringi i ten intercooler bo nie wiem czy jest dobry czy nie



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt kwie 28, 2009 13:03

Polak pisze:jest ktoś z okolic Krakowa bądz Katowic by spojrzał mi na te rury od intercoolera i najlepiej podpiął Vaga by sprawdzic na 100 % czy turbina jest sprawna ??
mam vaga i mógłbym ale nie jestem z okolic raczej bo do mnie to masz z 80km



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości