![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Padło turbo...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
To jest zwykły prostokątny przełącznik dokładany w w plastiku pod bezpiecznikami co jest na nadkolu lewym. Jak go przełącze to jak włączam zapłon to żadna kontrolka się nie świeci, a rozrusznik może kręcić do bólu aż aku padnie ![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
czyli wychodzi na to, że masz "swojskie" odcięcie prądu idącego do wnętrza samochodu
ale jak wcześniej podałem, odcięcie prądu z pompy wtryskowej nie spowoduje zgaszenia silnika, który dostaje dawkę oleju do dolotu przez rozwalone turbo, zwykły zbieg okoliczności sprawił, że silnik zgasł w tym samym czasie jak wyłączyłeś dopływ prądu tym przełącznikiem i chyba niewiele oleju dostało się do kolektora ssącego, że silnik sam zgasł nawet nie zdążywszy się rozkręcić.
ale jak wcześniej podałem, odcięcie prądu z pompy wtryskowej nie spowoduje zgaszenia silnika, który dostaje dawkę oleju do dolotu przez rozwalone turbo, zwykły zbieg okoliczności sprawił, że silnik zgasł w tym samym czasie jak wyłączyłeś dopływ prądu tym przełącznikiem i chyba niewiele oleju dostało się do kolektora ssącego, że silnik sam zgasł nawet nie zdążywszy się rozkręcić.
Może i tak być. W każdym bądź razie dzięki bogu zgasł.
Tylko teraz się troche boje że może jeszcze cos tam w kolektorze czy gdzies jest oleju reszta i zeby znow nie zaczal wariowac jak go odpale.
Tylko teraz się troche boje że może jeszcze cos tam w kolektorze czy gdzies jest oleju reszta i zeby znow nie zaczal wariowac jak go odpale.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
- Dzordz-VwBora
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz sie 24, 2008 12:09
- Lokalizacja: Newcastle Upon Tyne - UK / Modliborzyce (Lubelskie)
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 233 gości