Komplet rozrzadu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pn kwie 20, 2009 00:02

Nie ma luzowania pompy w AHF! Jeżeli znak na skrzyni(pierwszy tłok u góry) pokrywa ci się idealnie z nacięciem na wałku rozrządu(pozycja nacięcia równoległa po linii , którą wyznaczają dwie górne śruby pompy vacu - zawory na pierwszym tłoku zamknięte) to można kąt ustawiać na pompie. Ustawiamy go przez sprawdzenie wartości w VAG na zapalonym silniku po tej czynności luzujemy koło pompy na 3 śrubach (!!!!!!NIE NA GŁÓWNEJ - ŚRODKOWEJ!!!!!!) i naj, naj, naj delikatniej jak tylko potrafimy przekręcamy koło. Skręcamy i sprawdzamy wartości w VAG-u. Czynności wykonujemy do osiągnięcia wyniku najbliższego normie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 93 gości