Komplet rozrzadu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Nie ma luzowania pompy w AHF! Jeżeli znak na skrzyni(pierwszy tłok u góry) pokrywa ci się idealnie z nacięciem na wałku rozrządu(pozycja nacięcia równoległa po linii , którą wyznaczają dwie górne śruby pompy vacu - zawory na pierwszym tłoku zamknięte) to można kąt ustawiać na pompie. Ustawiamy go przez sprawdzenie wartości w VAG na zapalonym silniku po tej czynności luzujemy koło pompy na 3 śrubach (!!!!!!NIE NA GŁÓWNEJ - ŚRODKOWEJ!!!!!!) i naj, naj, naj delikatniej jak tylko potrafimy przekręcamy koło. Skręcamy i sprawdzamy wartości w VAG-u. Czynności wykonujemy do osiągnięcia wyniku najbliższego normie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości