pompa od 1.9 td w 1.6td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn kwie 13, 2009 18:22

JABcok20 pisze:aby wydoic z niej 10mm
potrzebny tłoczek i głowa z fiata ,forda , opla itd wymieniasz i powinno być git , i można fale z AAZ ale wtedy koszta rosną
Ostatnio zmieniony pn kwie 13, 2009 18:24 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pn kwie 13, 2009 18:26

fiata forda opla ?
hm nie robisz mnie w bambuko :chytry:


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 13, 2009 18:33

JABcok20 pisze:arwam mi pisal ze swoja pompke sam przerobil.
wiec czy przerobienie polega na zamianie samych czesci czy trzeba cos rozwiercac na tokarce?
He,he,a myślisz,że tą pompę na której ja latam to kto zbudował? :chytry: :grin:



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn kwie 13, 2009 18:37

JABcok20 pisze:fiata forda opla ?
hm nie robisz mnie w bambuko :chytry:
po co , arwam ma z forda 11 od Michaś_1977



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 13, 2009 18:40

JABcok20 pisze:fiata forda opla ?
hm nie robisz mnie w bambuko :chytry:
Ja dałem arwamowi pompę od Transita (11mm),a on wydarł z niej bebechy,wrzucił do innego kadłuba,bo Transitowski nie pasił i lata chłopczysko.Ja jej nie chciałem,bo na takim osprzęcie mogłaby mnie ponieść fantazja :grin:



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pn kwie 13, 2009 18:43

Michaś_1977,
to jaka masz pompe?
ja chce zrobic pompe 11mm bo i tak w przyszłości chce zmienic silnik na 1.9
a wiec mysle ze pompa by zostala( czy moze sie myle?)


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 13, 2009 18:53

JABcok20 pisze:Michaś_1977,
to jaka masz pompe?
ja chce zrobic pompe 11mm bo i tak w przyszłości chce zmienic silnik na 1.9
a wiec mysle ze pompa by zostala( czy moze sie myle?)
He,he taką jak pisałem,przecież nie kłamię.Mam 9mm i na razie większej nie chcę.Zbyt łatwo ulegam pokusie prędkości,zwłaszcza jak mnie jakiś gówniarz na krzyżówce drażni :grin: .Wtedy wącha dymek.A tak poważnie to mam żonę i dzieci...
Nad silnikiem 1,9 musisz się mocno zastanowić.Kolega arwam już s powrotem chce wrócić do 1,6



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pn kwie 13, 2009 18:56

hehe chce wrocić do 1.6?????
a chciał wyciskac 200 koni z moim sterowaniem od ventila...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 13, 2009 18:58

Nooo,ostatnio jak był u mnie to tak się napatrzył na mój motorek,że mu ślinka ciekła :rotfl:



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pn kwie 13, 2009 19:00

[/quote]
He,he,a myślisz,że tą pompę na której ja latam to kto zbudował? :chytry: :grin:[/quote]


tzn zbudowaleś pompe 9mm?

[ Dodano: Pon Kwi 13, 2009 19:04 ]
ale nie rozumiem po co wracać do 1.6.
przeciez słabszy konstrukcyjnie, mniej sie wyciagnie z niego,bardziej awaryjny
no chyba że tylko po to aby sie szczycić tym że te głupie ospojlerowane calibry 2.0 16v albo astry badz 1.9tdi zostawia sie w tyle(oczywiście do rozsadnej predkosci bo powyzej 185 to mój już za bardzo nie chciał iść) :goof:
Ostatnio zmieniony pn kwie 13, 2009 19:05 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 13, 2009 19:07

Nie.Moją pompę zbudował arwam
JABcok20 pisze:ale nie rozumiem po co wracać do 1.6.
Nie wiem,ale arwam mówi,że 1,6 lepiej się "kręci"



arwam

Post autor: arwam » pn kwie 13, 2009 20:52

ale nie rozumiem po co wracać do 1.6.
przeciez słabszy konstrukcyjnie, mniej sie wyciagnie z niego,bardziej awaryjny
1,6 robi lepsze czasy w sprincie i wbrew pozorom nie jest bardziej awaryjny chyba że dołożysz mu duży moment obrotowy.
zrób na takim samym osprzęcie sprint do 200km/h na AAZ i np JR
sam sie zadziwisz.
to raz a dwa to to że po mieście dużo sie kręcę i AAZ wolniej się nagrzewa i więcej żre na mieście bo na trasie spalanie jest podobne.


ja na swoim Jr do 150km/h na tróce dobijałem a na AAZ'cie już tylko 120 i to jest kres jego możliwości
na codzień jeżdżę spokojnie więc nie jest mi niezbędny duży motor.
i nie wacham się używać dźwigni zmiany biegów co w przypadku jazdy silnikiem 1,6 skutkuje spalaniem poniżej 4l ON na 100km
w 1,6 trzeba często sięgać do lewarka ale jest ekonomiczny i bardzo dynamiczny w górnym zakresie obrotów
w 1,9 masz spory moment obrotowy dzięki czemu nie musisz często redukować
próby wykonane przeze mnie pokazały że na 1,9 z GT2052V masz taki moment obrotowy że możesz spokojnie ruszać z piątki ale sprzęgło wtedy strasznie śmierdzi
ale już sprint do 200km/h znacznie dłużej trwa.
silnik chcę zbudować o mocy około 200KM ale tylko dla własnej satysfakcji że to sam zrobiłem.
gdybym na codzień chciał jeździć z pedałem gazu w podłodze to silnik szybko by się rozleciał to raz a dwa to to że na paliwo bym nie wyrobił
choć nie powiem że ostanio mnie miło zaskoczył na trasie Leżajsk-Sandomierz spalił ciut ponad 7,5l z tym że jeszcze trochę z kolegąMichaś_1977, troszkę po leżajsku się pokręciliśmy fakt że jechałem bardzo spokojnie bo na trasie dosłownie za każdym krzakiem stał policjant bo to tuż przed świętami było

[ Dodano: 13 Kwi 2009 20:53 ]
Michaś_1977 pisze:Ja dałem arwamowi pompę od Transita (11mm),a on wydarł z niej bebechy,wrzucił do innego kadłuba,bo Transitowski nie pasił i lata chłopczysko.Ja jej nie chciałem,bo na takim osprzęcie mogłaby mnie ponieść fantazja
na K24 nie miałbyś niespodzianki typu ugięty korbowód ale jeśli z dymieniem byś przesadził to głowica mogłaby powiedzieć papa



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt kwie 14, 2009 12:16

arwam pisze:a na AAZ'cie już tylko 120 i to jest kres jego możliwości
a gdyby lekko opóźnić wałek rozrządu, probowałeś takich patentów?


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

arwam

Post autor: arwam » wt kwie 14, 2009 12:29

Michaś_1977 pisze:Znajomy pompiarz powiedział mi,że jak silnik jest "pomodzony",to jakiekolwiek ustawienia książkowe idą na bok i pozostaje tylko metoda prób i błędów...
statyczny proponuję jednak na zegarze ustawić bo dynimczny zmienia się po np zmienie fali czy kompl. tłokorozdzielacza

[ Dodano: 14 Kwi 2009 12:31 ]
andrew.zbyrko pisze:
arwam pisze:a na AAZ'cie już tylko 120 i to jest kres jego możliwości
a gdyby lekko opóźnić wałek rozrządu, probowałeś takich patentów?
a nie boisz się że tłoki spotkają Ci się z zaworami zwłaszcza w silnikach 1,9 które słyną ze skłonności do podstawiania chydropopychaczy?
z tym poeksperymentuję jak się hydro pozbędę i założe regulację na płytki

[ Dodano: 14 Kwi 2009 12:39 ]
Michaś_1977 pisze:Nad silnikiem 1,9 musisz się mocno zastanowić.Kolega arwam już s powrotem chce wrócić do 1,6
no chyba że kolega kupi ode mnie mojego AAZ'a a ja poszukam dla siebie na spokojnie 1.6TD :bajer:
JABcok20 pisze:głupie ospojlerowane calibry 2.0 16v albo astry badz 1.9tdi zostawia sie w tyle(oczywiście do rozsadnej predkosci bo powyzej 185 to mój już za bardzo nie chciał iść)
to jest łatwiejsze do osiągnnięcie na 1.6 i można na nim ciągnąć do 200km/h na "4"
tyle jechałem ze swoim JR a na piątkę to mi już odwagi brakło wziąwszy pod uwagę że stan mojegop zawieszenia troszkę pozostawiał wtedy do życzenia a na piątce czuć było że jeszcze nabierał prędkości ale wtedy już bałem się szybciej jechać z nie do końca pewnym zawieszeniem.
mój absolutny rekord prędkości tym autem to ustawienie wskazówki prędkościomierza pionowo w dół niestety skala sięjuż dawno skończyła :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości