potrzebny tłoczek i głowa z fiata ,forda , opla itd wymieniasz i powinno być git , i można fale z AAZ ale wtedy koszta rosnąJABcok20 pisze:aby wydoic z niej 10mm
pompa od 1.9 td w 1.6td
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ostatnio zmieniony pn kwie 13, 2009 18:24 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Michaś_1977,
to jaka masz pompe?
ja chce zrobic pompe 11mm bo i tak w przyszłości chce zmienic silnik na 1.9
a wiec mysle ze pompa by zostala( czy moze sie myle?)
to jaka masz pompe?
ja chce zrobic pompe 11mm bo i tak w przyszłości chce zmienic silnik na 1.9
a wiec mysle ze pompa by zostala( czy moze sie myle?)
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
He,he taką jak pisałem,przecież nie kłamię.Mam 9mm i na razie większej nie chcę.Zbyt łatwo ulegam pokusie prędkości,zwłaszcza jak mnie jakiś gówniarz na krzyżówce drażniJABcok20 pisze:Michaś_1977,
to jaka masz pompe?
ja chce zrobic pompe 11mm bo i tak w przyszłości chce zmienic silnik na 1.9
a wiec mysle ze pompa by zostala( czy moze sie myle?)

Nad silnikiem 1,9 musisz się mocno zastanowić.Kolega arwam już s powrotem chce wrócić do 1,6
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[/quote]
He,he,a myślisz,że tą pompę na której ja latam to kto zbudował?
[/quote]
tzn zbudowaleś pompe 9mm?
[ Dodano: Pon Kwi 13, 2009 19:04 ]
ale nie rozumiem po co wracać do 1.6.
przeciez słabszy konstrukcyjnie, mniej sie wyciagnie z niego,bardziej awaryjny
no chyba że tylko po to aby sie szczycić tym że te głupie ospojlerowane calibry 2.0 16v albo astry badz 1.9tdi zostawia sie w tyle(oczywiście do rozsadnej predkosci bo powyzej 185 to mój już za bardzo nie chciał iść)
He,he,a myślisz,że tą pompę na której ja latam to kto zbudował?


tzn zbudowaleś pompe 9mm?
[ Dodano: Pon Kwi 13, 2009 19:04 ]
ale nie rozumiem po co wracać do 1.6.
przeciez słabszy konstrukcyjnie, mniej sie wyciagnie z niego,bardziej awaryjny
no chyba że tylko po to aby sie szczycić tym że te głupie ospojlerowane calibry 2.0 16v albo astry badz 1.9tdi zostawia sie w tyle(oczywiście do rozsadnej predkosci bo powyzej 185 to mój już za bardzo nie chciał iść)

Ostatnio zmieniony pn kwie 13, 2009 19:05 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1,6 robi lepsze czasy w sprincie i wbrew pozorom nie jest bardziej awaryjny chyba że dołożysz mu duży moment obrotowy.ale nie rozumiem po co wracać do 1.6.
przeciez słabszy konstrukcyjnie, mniej sie wyciagnie z niego,bardziej awaryjny
zrób na takim samym osprzęcie sprint do 200km/h na AAZ i np JR
sam sie zadziwisz.
to raz a dwa to to że po mieście dużo sie kręcę i AAZ wolniej się nagrzewa i więcej żre na mieście bo na trasie spalanie jest podobne.
ja na swoim Jr do 150km/h na tróce dobijałem a na AAZ'cie już tylko 120 i to jest kres jego możliwości
na codzień jeżdżę spokojnie więc nie jest mi niezbędny duży motor.
i nie wacham się używać dźwigni zmiany biegów co w przypadku jazdy silnikiem 1,6 skutkuje spalaniem poniżej 4l ON na 100km
w 1,6 trzeba często sięgać do lewarka ale jest ekonomiczny i bardzo dynamiczny w górnym zakresie obrotów
w 1,9 masz spory moment obrotowy dzięki czemu nie musisz często redukować
próby wykonane przeze mnie pokazały że na 1,9 z GT2052V masz taki moment obrotowy że możesz spokojnie ruszać z piątki ale sprzęgło wtedy strasznie śmierdzi
ale już sprint do 200km/h znacznie dłużej trwa.
silnik chcę zbudować o mocy około 200KM ale tylko dla własnej satysfakcji że to sam zrobiłem.
gdybym na codzień chciał jeździć z pedałem gazu w podłodze to silnik szybko by się rozleciał to raz a dwa to to że na paliwo bym nie wyrobił
choć nie powiem że ostanio mnie miło zaskoczył na trasie Leżajsk-Sandomierz spalił ciut ponad 7,5l z tym że jeszcze trochę z kolegąMichaś_1977, troszkę po leżajsku się pokręciliśmy fakt że jechałem bardzo spokojnie bo na trasie dosłownie za każdym krzakiem stał policjant bo to tuż przed świętami było
[ Dodano: 13 Kwi 2009 20:53 ]
na K24 nie miałbyś niespodzianki typu ugięty korbowód ale jeśli z dymieniem byś przesadził to głowica mogłaby powiedzieć papaMichaś_1977 pisze:Ja dałem arwamowi pompę od Transita (11mm),a on wydarł z niej bebechy,wrzucił do innego kadłuba,bo Transitowski nie pasił i lata chłopczysko.Ja jej nie chciałem,bo na takim osprzęcie mogłaby mnie ponieść fantazja
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
statyczny proponuję jednak na zegarze ustawić bo dynimczny zmienia się po np zmienie fali czy kompl. tłokorozdzielaczaMichaś_1977 pisze:Znajomy pompiarz powiedział mi,że jak silnik jest "pomodzony",to jakiekolwiek ustawienia książkowe idą na bok i pozostaje tylko metoda prób i błędów...
[ Dodano: 14 Kwi 2009 12:31 ]
a nie boisz się że tłoki spotkają Ci się z zaworami zwłaszcza w silnikach 1,9 które słyną ze skłonności do podstawiania chydropopychaczy?andrew.zbyrko pisze:a gdyby lekko opóźnić wałek rozrządu, probowałeś takich patentów?arwam pisze:a na AAZ'cie już tylko 120 i to jest kres jego możliwości
z tym poeksperymentuję jak się hydro pozbędę i założe regulację na płytki
[ Dodano: 14 Kwi 2009 12:39 ]
no chyba że kolega kupi ode mnie mojego AAZ'a a ja poszukam dla siebie na spokojnie 1.6TDMichaś_1977 pisze:Nad silnikiem 1,9 musisz się mocno zastanowić.Kolega arwam już s powrotem chce wrócić do 1,6

to jest łatwiejsze do osiągnnięcie na 1.6 i można na nim ciągnąć do 200km/h na "4"JABcok20 pisze:głupie ospojlerowane calibry 2.0 16v albo astry badz 1.9tdi zostawia sie w tyle(oczywiście do rozsadnej predkosci bo powyzej 185 to mój już za bardzo nie chciał iść)
tyle jechałem ze swoim JR a na piątkę to mi już odwagi brakło wziąwszy pod uwagę że stan mojegop zawieszenia troszkę pozostawiał wtedy do życzenia a na piątce czuć było że jeszcze nabierał prędkości ale wtedy już bałem się szybciej jechać z nie do końca pewnym zawieszeniem.
mój absolutny rekord prędkości tym autem to ustawienie wskazówki prędkościomierza pionowo w dół niestety skala sięjuż dawno skończyła

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości