Pompa ATD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: wt gru 22, 2009 10:19
- Lokalizacja: Poznań
katarzyna.83 teoretycznie trzeba wymienić - poszukaj może z używki - ale chyba z tego nie powinno lecieć paliwo - tak mi się wydaje
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2009 16:59 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
niby tez regeneruja pompy podcisnienia ( vac) ale to jak nie daje wymaganego podcisnienia. Mozna tez samemu pomajstrowac jesli tylko deczko popuszcza olej. Rozbierz, przeczysc jak masz mozliwosc to daj nowe uszczleki a jak nie to sylikon i do dziela. Dosc czesto cieknie z tych pompek zarowno w vagach jaki innych markach jak opel itp.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: wt gru 22, 2009 10:19
- Lokalizacja: Poznań
Szanowna koleżanko. Czegoś nie rozumiem!. Przecież to temat założony z tego powodu! . Wyciek z pompy tzw. tandem. Czyli podcisnienia i zasilania pompo wtryskiwaczy!. Ty posiadasz silnik AXR wiec masz to samo co w temacie! . Sa uszczelki i kol. banan1, sie z tym uporał już dawno!!. Wiec jaki problem z twoja pompą!??Też to idzie naprawic!! 36 żł -45żł. Nr kat--podaję numer tej większej uszczelki - 038 109 293katarzyna.83 pisze:Witam mam problem cieknie mi pompa paliwa ta przy silniku ale podaje paliwo bo samochód się nie dusi anie nie gaśnie,
a ta podwójna okrągła - 038 109 293 A za pompę kilkaset żł. Wybór należy zawsze do ciebie!!
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
Własnie mnie też to czeka na wiosnę. Mam upierniczoną pompę oliwą. I co do roboty to mam pytanie, czy trzeba rozpinać przewody, czy też jest na tyle luzu,że można odsunąć ją nie wypinając nic? Aha i jeszcze jedno, czy może ktoś z Was wkleić fotkę jak wyglądają poszczególne elementy pompy w PD?? Chodzi mi oto, czy w głowicy są uszczelki gumowe, bo w pompie jest chyba tylko ta metalowa.
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2009 21:57 przez Toledziak, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: wt gru 22, 2009 10:19
- Lokalizacja: Poznań
Toledziak, może to ci pomoże http://img196.imageshack.us/img196/6366/etkau.jpgToledziak pisze:Aha i jeszcze jedno, czy może ktoś z Was wkleić fotkę jak wyglądają poszczególne elementy pompy w PD?? Chodzi mi oto, czy w głowicy są uszczelki gumowe, bo w pompie jest chyba tylko ta metalowa.
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
No właśnie oto mi chodziło Rafał 21, piękna sprawa. Teraz to można sie zabrać Musze sobie etke skołować Przyznałbym punkcik, ale to nie mój temat Kolego, ta podkładka metalowa jest wielorazowego użytku, tak?? Aha i montując pompę z powrotem wystarczy trafić na wałek, bez żadnych ceregieli i ustawiania?
Ostatnio zmieniony śr gru 23, 2009 17:14 przez Toledziak, łącznie zmieniany 2 razy.
Toledziak pisze:Kolego, ta podkładka metalowa jest wielorazowego użytku,
Toledziak, ja tego na szczęście nie posiadam.. Bo mam inny silnik .. ale z tego co Czytałem to odkręca sie te śruby 6mm i smaruje podkładkę stalowa silikonem! . Daje sie kilka godzin czasu do wyschniecia i Jest Z reszta sa opinie ze nie we wszystkich serwisach te uszczelki są .
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: wt gru 22, 2009 10:19
- Lokalizacja: Poznań
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości