Strona 2 z 2

: śr kwie 15, 2009 23:15
autor: roman58
Czujnik jest przy głowicy na plastikowym krućcu co dochodzi górny wąż gumowy od chłodnicy jest na cztery piny.

rozrusznik do sprawdzenia

: czw kwie 16, 2009 01:25
autor: krzys887
Mialem to samo w AFN, zregenerowalem rozrusznik i bylo duzo lepiej a tez radzili mi juz pompe wymieniac, hehe

: czw kwie 16, 2009 20:38
autor: DANIEL LHR
arwam pisze:gdyby tak było to większe problemy by były z rana bo wtedy opory są znacznie większe
po prostu Helmut tak wymyslil ze jak zimny to pali z pol obrotu a gdy cieply paliwo podawane jest dopiero po przekroczeniu okreslonych obrotów walu

: ndz kwie 19, 2009 15:21
autor: roman58
DANIEL LHR pisze:
arwam pisze:gdyby tak było to większe problemy by były z rana bo wtedy opory są znacznie większe
po prostu Helmut tak wymyslil ze jak zimny to pali z pol obrotu a gdy cieply paliwo podawane jest dopiero po przekroczeniu okreslonych obrotów walu
Żeby tak Helmut jeszcze wymyślił dwa rozruszniki przy samochodzie na odpalanie na zimny i na ciepły?

: śr kwie 22, 2009 18:32
autor: szostakad
rozrusznik nie ma nic do odpalania na ciepłym silniku wczoraj zauważyłem dopiero że się cofa paliwo nie wiem jeszcze dlaczego filtr jest nowy zawór zwrotny też wężyki dopływowe całe a mimo to jak jest odpalony to idą dość duże bąble z powietrzem ma ktoś pomysł dlaczego????

: czw kwie 23, 2009 12:02
autor: gesiu 25
Ja też miałem ten sam problem i po wymianie akumlatora wszystko wróciło do normy.Jak ciepły był to kręciłem dobre 10 sekund zanim załapał a rano normalnie,bez problemu palił.Teraz po wymianie normalnie pali czy to ciepły czy zimny a proponowali mi korektę softu,regenerację pompy i dużo innych rzeczy.Wypróbuj inne ako,może pożycz od kogoś albo jedź go sprawdzić w jakim jest stanie.Pozdrawiam.

: czw kwie 23, 2009 19:07
autor: mlekon
gesiu 25 pisze:Ja też miałem ten sam problem i po wymianie akumlatora wszystko wróciło do normy.Jak ciepły był to kręciłem dobre 10 sekund zanim załapał a rano normalnie,bez problemu palił.Teraz po wymianie normalnie pali czy to ciepły czy zimny a proponowali mi korektę softu,regenerację pompy i dużo innych rzeczy.Wypróbuj inne ako,może pożycz od kogoś albo jedź go sprawdzić w jakim jest stanie.Pozdrawiam.

równiez słyszalem o tym. wymiana padajacego aku rozwiazała problem.
jezeli to nie pomaga to korekta map startowych :grin:

: czw maja 07, 2009 20:28
autor: szostakad
problem rozwiązany pompa paliwa padnięta górna część porysowana ratunek tylko jeden nowa pompa wtryskowa nie żaden akumulator przecież pisałem wam że nie pali na ciepłym prawdopodobnie zmiana mapy kąta wtrysku by pomógł przy odpalaniu ale i tak by nie miał swojej mocy.

: ndz cze 28, 2009 13:50
autor: przemekCRX
mam podobny problem więc nie bendę zakładał nowego tematu
mianowicie
cięzko pali
zaczołem zmieniać kat ustawienia pąpy
teraz troszke lepiej pali, lecz za mna jest dosłownie czarny dym z tłumika
w jaki sposób ustawić domowym sposobem kąt zapłonu-pompy
MK 2 1,6 TD
pozdrawiam i dzieki