Strona 2 z 4

: czw kwie 09, 2009 13:48
autor: sosna232
micky pisze:to jaki tlumik powienien sie u mnie zjawic w miejscu wycietego kata?
moze strumienica w ksztalcie kata

: czw kwie 09, 2009 14:01
autor: micky
sosna232 pisze:
micky pisze:to jaki tlumik powienien sie u mnie zjawic w miejscu wycietego kata?
moze strumienica w ksztalcie kata
chce miec cicho a nie glosno wiec odpada

: czw kwie 09, 2009 14:03
autor: sosna232
micky pisze:
sosna232 pisze:
micky pisze:to jaki tlumik powienien sie u mnie zjawic w miejscu wycietego kata?
moze strumienica w ksztalcie kata
chce miec cicho a nie glosno wiec odpada
spytaj kogos kto robil taki myk i czy jest glosno moze jednak nie...

: czw kwie 09, 2009 14:36
autor: kaszub7
Witam, ja w moim MK3 wyciołem kata i słysze i czuje rezonans - jak go znuetralizowac?

: czw kwie 09, 2009 14:38
autor: sosna232
kaszub7 pisze:Witam, ja w moim MK3 wyciołem kata i słysze i czuje rezonans - jak go znuetralizowac?
jaki silnik ?

: czw kwie 09, 2009 14:43
autor: kaszub7
1.9d - jaki to symbol?

: czw kwie 09, 2009 14:51
autor: sosna232
Na pokrywie rozrzadu powinna byc naklejka z kodem i nr silnika...

Moze blacha aluminiowa oddzielajaca uklad wydechowy od podwozia wpada w rezonans

: czw kwie 09, 2009 14:57
autor: kaszub7
To zależy jak samochód stoi i jak nacisne min pedał gazu do przestaje

: czw kwie 09, 2009 15:00
autor: sosna232
kaszub7 pisze:To zależy jak samochód stoi i jak nacisne min pedał gazu do przestaje
ja tak mialem w moim i to byl srodkowy tlumik wycielem i cisza... musisz zlokalizowac dzwiek pod fure i sluchaj

: czw kwie 09, 2009 15:11
autor: micky
a sluchalem sluchalem, ciekaw jestem co Ty bys zrobil:
otóż sluchajac całą rurę od wspornika z przodu to czuc drgania w pewnym przedziale obrotow, ale odsuwajac sie stopniowo od tego wspornika w kierunku tlumika srodkowego dzwieki rezonansu staja sie coraz glosniejsze, az na tlumiku koncowym slysze ten sam dzwiek rezonansu co w kabinie. Malo tego rezonans ten jest krotki ale bardzo wyrazny i czuje go zarowno kierowca jak i pasazer jak idzie po podlodze. Dzwiek w srodkuisamochodu dochodzi spod poczatku tunelu.

: czw kwie 09, 2009 15:20
autor: kaszub7
Kat zmienia popziom rury, moze dlatego po wycieci drży

: czw kwie 09, 2009 15:20
autor: sosna232
micky pisze:a sluchalem sluchalem, ciekaw jestem co Ty bys zrobil:
otóż *** całą rurę od wspornika z przodu to czuc drgania w pewnym przedziale obrotow, ale odsuwajac sie stopniowo od tego wspornika w kierunku tlumika srodkowego dzwieki rezonansu staja sie coraz glosniejsze, az na tlumiku koncowym slysze ten sam dzwiek rezonansu co w kabinie. Malo tego rezonans ten jest krotki ale bardzo wyrazny i czuje go zarowno kierowca jak i pasazer jak idzie po podlodze. Dzwiek w srodkuisamochodu dochodzi spod poczatku tunelu.
Umnie trzęsie się najbardziej złączka zaraz za katalizatorem aż do tłumika środkowego tam juz jest spokój ale to też zależy od obrotów nie wiem tak o ci nie powiem posprawdzaj gumy wszystkie ta blachę wszystko jest mozliwe moze jednak brak kata ma jakiś związek z tym

: sob kwie 11, 2009 10:18
autor: RA_FEEL_IT!
Wyciąłem katalizator z mk4 :wink: jestem bardzo zadowolony z końcowego efektu.
Polecam! :bigok:

: sob kwie 11, 2009 10:48
autor: PELE
SATA pisze:Wyciąłem katalizator z mk4 :wink: jestem bardzo zadowolony z końcowego efektu.
Polecam! :bigok:
sam zastanawiam się nad wycięciem, jeśli mozesz to napisz jakie są końcowe wfekty dokładniej. kolega wcześniej pisał, że warto wyciąć przed wirusem więc ja jestem przed wirusem i też bym go wyciął