chrupanie przy skrecie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » wt kwie 07, 2009 21:52

TeDIk pisze:taki pojedynczy stuk mialem jak po wycofaniu z parkingu skrecalem kierownica w lewo i ruszalem. Nie za kazdym razem ale pare razy w tygodniu sie zdarzalo.
Po wymianie sworznia wachacza nie stuka juz jak skrecam..
Zakładam że to już "klient" sprawdził/wymienił i .... nadal stuka...

CRA - powiat radziejów ;)


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
TeDIk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: czw gru 18, 2008 18:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: TeDIk » śr kwie 08, 2009 22:40

Piasek pisze:Zakładam że to już "klient" sprawdził/wymienił i .... nadal stuka...
Zakladasz ze to nie to czyli ze przegub??
Piasek pisze:radziejów ;)
Miasto z ktorego pochodze :grin:


[url=http://www.fotosik.pl/][img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/040815f71bfe9f53.html[/img][/url]

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw kwie 09, 2009 00:25

A u mnie stukał stabilizator o półośkę. Był tam ślad wytarty. Łączniki stabo zmieniłem i oki wszycho.



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » czw kwie 09, 2009 09:08

TeDIk pisze:Miasto z ktorego pochodze :grin:
No to jesteś mój "wróg publiczny nr 1" ;) ;) ;)
Ja z Piotrkowa :D


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Tomas1102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lut 09, 2009 21:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Tomas1102 » pt kwie 10, 2009 21:03

witam!w moim mk3 wystepuje walenie z przodu na duzych nierownosciach.bylem na stacji diagnostycznej na szarpakach wymienilem swozen koncowki bo tak wskazywalo urzadzenie.jednak problem tylko czesciowo wyeliminowany na zakretach wali.nie mam lacznika stabilizatora z lewej strony(pekl)czy to moze byc powod?prosze o pomoc?

[ Dodano: 10 Kwi 2009 21:04 ]
czy moze lozysko amortuzatora u gory?jak to zdiagnozowac?



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pt kwie 10, 2009 23:38

Kolego Tomas1102: Zakładaj łącznik nowy! To jest tania część! Jeżeli pośmigasz tak ze 6 miechów to amorki wysypiesz!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 115 gości