Problem z Garretem T3, MBC ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » ndz kwie 12, 2009 20:44

Lukas-182, dokładnie tak zrobiłem i turbo dmucha tak samo czyli 0.5bara to może WG sie zapiegł?


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz kwie 12, 2009 21:06

patryk18 pisze:czyli 0.5bara to może WG sie zapiegł?
Jak zdemontowałeś wąż to WG nie będzie zasilane i moim zdaniem nawet otwarty nie będzie za to odpowiadał, kurcze nigdzie nie mogę znaleźć info o działaniu T3 i po co jest ten drugi przewód, który wchodzi do sprężarki z WG...



Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » ndz kwie 12, 2009 21:13

no ale jak masz otwarty WG to turbo nie robi w ogule ciśnienia


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz kwie 12, 2009 21:25

patryk18 pisze:no ale jak masz otwarty WG to turbo nie robi w ogule ciśnienia
Chyba jednak nie, bo jak odłączysz przewód, to zawór WG straci zasilanie i podczas sprężania zawór się nie otworzy, bo nie ma ku temu możliwości, bo przewód łączący go z turbina został odłączony. Zawór WG odpowiada tylko za upuszczenie powietrza i nawet jakby zapiekł się w pozycji maksymalnie otwartej to co tamtędy miało by uciec, jak WG został odłączony o sprężarki i zasilającego go powietrza, jedynie co mi przychodzi na myśl, to podczas zapieczonego WG w pozycji otwartej mogą przez niego uchodzić spaliny i dlatego turbo mniej pompuje ale to tylko mój domysł...

Kurcze sprawdzę też kolanko gumowe łączące kolektor dolotowy ze sprężarką, może ma jakieś pęknięcia, które dają znać o sobie przy wyższym ciśnieniu...



Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » ndz kwie 12, 2009 21:30

jedynie co mi przychodzi na myśl, to podczas zapieczonego WG w pozycji otwartej mogą przez niego uchodzić spaliny i dlatego turbo mniej pompuje
dokładnie tak


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

arwam

Post autor: arwam » pn kwie 13, 2009 11:29

Lukas-182 pisze:Do arwam, przewód z niebieską kropą masz po prostu zaślepiony czy też dmucha w atmosferę ?? U mnie podczas regeneracji wymieniono rurki na gumowe węże, robi to jakąś różnicę, bo chyba nie ???

ta część jest tak jak fabryka zrobiła poprotsu mam trójnik wstawiony w w drugi przewód

zmiana na gumowe węże nie robi róznicy chyba że powiększą ci średnicę
w przewodzie z niebieską kropką
patryk18 pisze:Lukas-182, dokładnie tak zrobiłem i turbo dmucha tak samo czyli 0.5bara to może WG sie zapiegł?
nie jest zapieczone a tylko masz za małą dawkę paliwa



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn kwie 13, 2009 11:59

zmiana na gumowe węże nie robi róznicy chyba że powiększą ci średnicę
w przewodzie z niebieską kropką
Nie mam metalowych rurek, tylko gumowe przewody... I są on tej samej średnicy, tzn takiej jak ten oryginalny kawałek węża co przechodzi w rurkę i łączy się z WG.

A po co w ogóle jest ten drugi przewód od WG, podczas sprężania turbo zasysa przez niego powietrze z WG, aby np. za szybko się nie otwierał ??



arwam

Post autor: arwam » pn kwie 13, 2009 12:14

Lukas-182 pisze:A po co w ogóle jest ten drugi przewód od WG, podczas sprężania turbo zasysa przez niego powietrze z WG, aby np. za szybko się nie otwierał ??
dzięki niemu jeśli masz ciśnienie na WG ustawione to wraz ze wzrostem poboru powietrza rośnie Ci ciśnienie doładowania



Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » pn kwie 13, 2009 12:18

arwam pisze:nie jest zapieczone a tylko masz za małą dawkę paliwa
dawkę paliwa zwiększyłem ale to nic nie daje.


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

arwam

Post autor: arwam » pn kwie 13, 2009 12:40

patryk18 pisze:
arwam pisze:nie jest zapieczone a tylko masz za małą dawkę paliwa
dawkę paliwa zwiększyłem ale to nic nie daje.
a jak przygazujesz to pod maską nie poawiają się nieszczelności?
jęsli masz wszystko szczelne to wtedy najprawdopodobniej masz wypalone gniazdo zaworu upustowego
lub bardzo dużo nagarów które utrudniają ruch wirnika.



Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » pn kwie 13, 2009 20:05

wszystko szczelne a wirnik chodzi lekko


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

arwam

Post autor: arwam » wt kwie 14, 2009 13:00

patryk18 pisze:wszystko szczelne a wirnik chodzi lekko

trzeba sprawdzić gnaizdo zawory upustowego czy nie jest wypalone



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt kwie 14, 2009 21:28

arwam pisze:trzeba sprawdzić gnaizdo zawory upustowego czy nie jest wypalone
Chodzi o te miejsce co się rusza ta klapka zaworu widoczna w moim filmiku i ona musi być szczelna jak WG domknięte ??? Czy też coś w środku WG ??

Tak sobie przeglądałem FAQ soulera na temat MBC i doszedłem do wniosku, że może MBC jest nieszczelne, albo też sprężynka się wygniotła i za szybko puszcza...Podczas rozbierania MBC nie zwróciłem uwagi na twardość sprężynki...no i w moim nie ma tej prowadnicy sprężynki co zmodował Souler w swoim MBC i króćce nie są niczym uszczelniane tylko wkręcone...

Jutro demontuje MBC i po prostu zaślepiam króciec przy sprężarce i wtedy nie ma bata musi więcej pompować...



arwam

Post autor: arwam » śr kwie 15, 2009 00:59

Chodzi o te miejsce co się rusza ta klapka zaworu widoczna w moim filmiku i ona musi być szczelna jak WG domknięte
tak musi być szczelne bo inaczej część spalin omija wirnik turbiny i w efekcie turbo mniej pompuje



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości