SAGON Na każdym biegu odczucie jest inne.
Dokładnie odniosłem takie wrażenie.
moment obrotowy zauważyłem, kiedy pomógł mi w przyśpieszaniu "pod gorę" na 4/5 biegu (nie trzeba było redukować a autko swoje przyśpieszało)
Co do tego momentu obrotowego i koni... MUSZE PO PROSTU WYCZUĆ TEN SILNIK i dowiedzieć się przy jakich prędkościach i momencie na poszczególnym biegu.
Każdy silnik ma inne turbo, geometrie i skrzynie.
W Każdym bądź razie dzięki wam za wszystkie spostrzeżenia i rady.
Pytanie co Do Turbospręzarki i Syczenia.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Dzordz-VwBora
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz sie 24, 2008 12:09
- Lokalizacja: Newcastle Upon Tyne - UK / Modliborzyce (Lubelskie)
- Kontakt:
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
a ja Ci "tam" radzę żebyś się trochę objeździł, wyczuł samochód... a dopiero potem sprawdzał co potrafi...Dzordz-VwBora pisze:dopiero co odebrałem prawko i chcę zobaczyć co te 90 kucy tam potrafi
W trosce o Ciebie - polecam poczytać o ecodrivingu a za rok zapraszam do studiowania działu SPEED
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
- Dzordz-VwBora
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz sie 24, 2008 12:09
- Lokalizacja: Newcastle Upon Tyne - UK / Modliborzyce (Lubelskie)
- Kontakt:
w Sumie o ekologie też trzeba dbać i o swoje bezpieczeństwo...
Zresztą w kieszeni też coś zostanie
ecodriving często zaobserwowałem (jako pasażer) u „niedzielnych kierowców”.
[ Dodano: 16 Kwi 2009 00:00 ]
1. Czy ktoś może odpowiedzieć mi fachowsko jaką mam tam Turbinę?
2. Z jakimi obrotami w końcu przy tym silniku najlepiej przyśpieszać?
3. Czy mogę od czasu do czasu pojechać "na czerwonych obrotach" przeczyścić wszystkie zakamarki silnika?
Zresztą w kieszeni też coś zostanie
ecodriving często zaobserwowałem (jako pasażer) u „niedzielnych kierowców”.
[ Dodano: 16 Kwi 2009 00:00 ]
Moje oznaczenie silnika to AGR przypominam 1.9 TDI fabryczne 90 Koni.PiotrusVW pisze:Dzordz-VwBora, w Borze z 2000r. zapewne tez jest turbina ze zmienna geometria. Podaj oznaczenie silnika to bedziemy wiedzieli jakie masz tam turbo. ALH ma ze zmienna geometria turbine a ma 90 kucysagon pisze:Co do świstu turbiny,to kolega ma turbinę ze zmienna geometrią,a te wydają właśnie taki charakterystyczny świst.U Ciebie też to występuje,tyle tylko,że jest to mniej słyszalne.
1. Czy ktoś może odpowiedzieć mi fachowsko jaką mam tam Turbinę?
2. Z jakimi obrotami w końcu przy tym silniku najlepiej przyśpieszać?
3. Czy mogę od czasu do czasu pojechać "na czerwonych obrotach" przeczyścić wszystkie zakamarki silnika?
Morał z historii krótki, lecz nie wszystkim znany... Jak nie ma warunków nie zapier*alamy! :)
Because life is too short to drive boring cars.
Because life is too short to drive boring cars.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 236 gości