Pytanie co Do Turbospręzarki i Syczenia.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dzordz-VwBora
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz sie 24, 2008 12:09
Lokalizacja: Newcastle Upon Tyne - UK / Modliborzyce (Lubelskie)
Kontakt:

Post autor: Dzordz-VwBora » ndz mar 29, 2009 13:50

SAGON Na każdym biegu odczucie jest inne.

Dokładnie odniosłem takie wrażenie.
moment obrotowy zauważyłem, kiedy pomógł mi w przyśpieszaniu "pod gorę" na 4/5 biegu (nie trzeba było redukować a autko swoje przyśpieszało)
Co do tego momentu obrotowego i koni... MUSZE PO PROSTU WYCZUĆ TEN SILNIK i dowiedzieć się przy jakich prędkościach i momencie na poszczególnym biegu.
Każdy silnik ma inne turbo, geometrie i skrzynie.
W Każdym bądź razie dzięki wam za wszystkie spostrzeżenia i rady.


Morał z historii krótki, lecz nie wszystkim znany... Jak nie ma warunków nie zapier*alamy! :)
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » ndz mar 29, 2009 16:12

Dzordz-VwBora pisze:dopiero co odebrałem prawko i chcę zobaczyć co te 90 kucy tam potrafi
a ja Ci "tam" radzę żebyś się trochę objeździł, wyczuł samochód... a dopiero potem sprawdzał co potrafi...

W trosce o Ciebie - polecam poczytać o ecodrivingu a za rok zapraszam do studiowania działu SPEED


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
Dzordz-VwBora
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz sie 24, 2008 12:09
Lokalizacja: Newcastle Upon Tyne - UK / Modliborzyce (Lubelskie)
Kontakt:

Post autor: Dzordz-VwBora » pn mar 30, 2009 16:24

w Sumie o ekologie też trzeba dbać i o swoje bezpieczeństwo...
Zresztą w kieszeni też coś zostanie :)
ecodriving często zaobserwowałem (jako pasażer) u „niedzielnych kierowców”.

[ Dodano: 16 Kwi 2009 00:00 ]
PiotrusVW pisze:
sagon pisze:Co do świstu turbiny,to kolega ma turbinę ze zmienna geometrią,a te wydają właśnie taki charakterystyczny świst.U Ciebie też to występuje,tyle tylko,że jest to mniej słyszalne.
Dzordz-VwBora, w Borze z 2000r. zapewne tez jest turbina ze zmienna geometria. Podaj oznaczenie silnika to bedziemy wiedzieli jakie masz tam turbo. ALH ma ze zmienna geometria turbine a ma 90 kucy
Moje oznaczenie silnika to AGR przypominam 1.9 TDI fabryczne 90 Koni.
1. Czy ktoś może odpowiedzieć mi fachowsko jaką mam tam Turbinę?
2. Z jakimi obrotami w końcu przy tym silniku najlepiej przyśpieszać?
3. Czy mogę od czasu do czasu pojechać "na czerwonych obrotach" przeczyścić wszystkie zakamarki silnika?


Morał z historii krótki, lecz nie wszystkim znany... Jak nie ma warunków nie zapier*alamy! :)
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 236 gości