Strona 2 z 3

: sob mar 28, 2009 20:20
autor: edzio
raczej głowicę trzeba zdjąc,w najlepszym przypadku wydmuchana uszczelka pomiędzy sąsiednimi cylindrami,ale pęknięty tłok też nie wykluczam.Żeby się przekonac na którym tłoku to popuszczaj po kolei wtryski i gazuj ,jeżeli ucichnie to znaczyc będzie ,że to na tym cylindrze.Ułatwi to później poszukiwania,jak już zwalisz głowicę,będziesz wiedział na którym cylindrze się skoncentrowac.

: sob mar 28, 2009 20:23
autor: chosen
ja stawiam na szklanke.

: sob mar 28, 2009 20:25
autor: szymo1
Spróbuj najpierw poluzować kolejno przewody wysokiego ciśnienia z wtryskiwaczy na zapalonym silniku. Jeśli to wtryskiwacz to powinno przestać trzaskać.
U mnie podobnie trzaskało w silniku jak wtrysk się zawiesił.

: sob mar 28, 2009 20:38
autor: edzio
chosen pisze:ja stawiam na szklanke.
Przy uszkodzonej szklance by nie kopcił

: sob mar 28, 2009 21:25
autor: piter_s
może być wtryskiwacz, popuszczaj po kolei z osobna kazdą rurkę i zobaczysz różnicę lub nie będzie różnicy jak ten wtryskiwacz nie działa, podwieszony wtryskiwacz to właśnie tak kuleje silnik, ale najpierw pomiar ciśnienia spręzania i najgorsze wykluczysz.

: sob mar 28, 2009 21:31
autor: chosen
edzio, nie dopatrzenie ...

: pn mar 30, 2009 09:00
autor: Piasek
starko87 pisze:Piasek, tez tak myslisz ze mogla sie urwać??
Urwanie tego jest fizycznie niemożliwe... No chyba ze będziesz młotem po silniku napi...

[ Dodano: 30 Mar 2009 09:03 ]
Albo zawiesza sie wtryskiwacz - do regeneracji (najlepiej wszystkie 4) albo wytłukł się sworzeń w główce korbowodu lub tłoka...

: pn mar 30, 2009 15:51
autor: wojtek0231
Witam. Dołączę się do tematu z moim golfem 1.6TD a mianowicie stukanie jest podobne tylko troche cichsze. Na początku myślałem że to popychacze, wymieniłem i dalej to samo. Poluzowywałem wtryski jak pisaliście w temacie i nie zauważyłem jakiejś wyraźnej rużnicy dodam że przy normalnej jeździe idzie jak muł a jak mu konkretnie przycisne na 2 3 4-tym biegu to na wysokich obrotach czuć jak raptownie dostaje kopa aż czapke zrywa. Boje się że może coś pierdnąć w silniku od tego stukania. Czy miał ktoś taki problem w MK2? Za podpowiedź z góry serdeczne dzięki.

: pn mar 30, 2009 20:34
autor: starko87
Piasek, Jak vorkomora bedzie miała pęknięcie to podobno ,istnieje prawdopodobieństo ze moze wypaść i narobić dużych szkód. jutro jade zmierzyć ciśnienie ,od tego zaczne, i jeśli bedą to wtryskiwacze to będzie szczeście w nieszczesciu. a jeśli nie to bede musiał rozbierać silniek. pozdro ;)

: wt mar 31, 2009 13:21
autor: grandi
wojtek0231 pisze:Witam. Dołączę się do tematu z moim golfem 1.6TD a mianowicie stukanie jest podobne tylko troche cichsze. Na początku myślałem że to popychacze, wymieniłem i dalej to samo. Poluzowywałem wtryski jak pisaliście w temacie i nie zauważyłem jakiejś wyraźnej rużnicy dodam że przy normalnej jeździe idzie jak muł a jak mu konkretnie przycisne na 2 3 4-tym biegu to na wysokich obrotach czuć jak raptownie dostaje kopa aż czapke zrywa. Boje się że może coś pierdnąć w silniku od tego stukania. Czy miał ktoś taki problem w MK2? Za podpowiedź z góry serdeczne dzięki.
Dokręć wtryski chyba że już je uszkodziłeś i już ich nie wykręcisz przez własną głupotę , za słabo dokręcone wtryski powodują zapienkanie się na amen , podjedz do pompiarza niech ci sprawdzi wtryski pompe wyreguluje

: wt mar 31, 2009 16:37
autor: starko87
witam z nowin jesli chodzi o silnik to zmierzylem cisnienie i nie wyglada to za ciekawie jesli chodzi o 1 cylinder bylo na nim jakies 20 a na pozostalych trzech super ponad 30 na kazdym takze jutro glowica pojdzie do gory i sprawdze co jest przyczyna pozdrawiam

: wt mar 31, 2009 18:55
autor: piter_s
starko87 pisze:esli chodzi o 1 cylinder bylo na nim jakies 20
to wszystko wiadomo, mógł oczywiście pęknąć tłok, rozsypał sie popychacz który już nie domyka zaworu jak trzeba, ugięty zawór lub zatarty, pęknięta głowica, to mi przychodzi do głowy
info tech podaje mi ze nominalnie powinno być 34 a min, 26bar.

: wt mar 31, 2009 23:37
autor: wojtek0231
grandilodz pisze:Dokręć wtryski chyba że już je uszkodziłeś i już ich nie wykręcisz przez własną głupotę , za słabo dokręcone wtryski powodują zapienkanie się na amen , podjedz do pompiarza niech ci sprawdzi wtryski pompe wyreguluje
Nie chodziło mi o to że poluzowałem wtryski tylko że poluzowywałem po kolei przewody wysokiego ciśnienia na odpalonym silniku i nie zauważyłem żeby ucichło stukanie. A czy minimalnie przestawiony rozrząd(nie chodzi mi o przestawienie o jeden ząbek tylko może gdzieś o 1/3 ząbka) może mieć obiawy stykania w silniku?
I jeszcze może do tego lekko ścięty klin(wyczytałem na forum)?

: śr kwie 01, 2009 01:23
autor: grandi
wojtek0231 pisze: Nie chodziło mi o to że poluzowałem wtryski tylko że poluzowywałem po kolei przewody wysokiego ciśnienia na odpalonym silniku i nie zauważyłem żeby ucichło stukanie. A czy minimalnie przestawiony rozrząd(nie chodzi mi o przestawienie o jeden ząbek tylko może gdzieś o 1/3 ząbka) może mieć obiawy stykania w silniku?
I jeszcze może do tego lekko ścięty klin(wyczytałem na forum)?
w 1.6 Nie ścina klinu musiał byś się nieźle postarać to nie 1.9 podjedz na regulacje kąta wtrysu jeżli jest przestawiony ma on wtedy metaliczny dzwiek - silnik no i pom pe odrazu