Cos sie urwalo w silniku. Tlok? Wtrysk

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » sob mar 28, 2009 20:20

raczej głowicę trzeba zdjąc,w najlepszym przypadku wydmuchana uszczelka pomiędzy sąsiednimi cylindrami,ale pęknięty tłok też nie wykluczam.Żeby się przekonac na którym tłoku to popuszczaj po kolei wtryski i gazuj ,jeżeli ucichnie to znaczyc będzie ,że to na tym cylindrze.Ułatwi to później poszukiwania,jak już zwalisz głowicę,będziesz wiedział na którym cylindrze się skoncentrowac.



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » sob mar 28, 2009 20:23

ja stawiam na szklanke.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

szymo1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: wt sty 03, 2006 16:37
Lokalizacja: Świerkol

Post autor: szymo1 » sob mar 28, 2009 20:25

Spróbuj najpierw poluzować kolejno przewody wysokiego ciśnienia z wtryskiwaczy na zapalonym silniku. Jeśli to wtryskiwacz to powinno przestać trzaskać.
U mnie podobnie trzaskało w silniku jak wtrysk się zawiesił.
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 20:28 przez szymo1, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » sob mar 28, 2009 20:38

chosen pisze:ja stawiam na szklanke.
Przy uszkodzonej szklance by nie kopcił



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob mar 28, 2009 21:25

może być wtryskiwacz, popuszczaj po kolei z osobna kazdą rurkę i zobaczysz różnicę lub nie będzie różnicy jak ten wtryskiwacz nie działa, podwieszony wtryskiwacz to właśnie tak kuleje silnik, ale najpierw pomiar ciśnienia spręzania i najgorsze wykluczysz.



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » sob mar 28, 2009 21:31

edzio, nie dopatrzenie ...


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » pn mar 30, 2009 09:00

starko87 pisze:Piasek, tez tak myslisz ze mogla sie urwać??
Urwanie tego jest fizycznie niemożliwe... No chyba ze będziesz młotem po silniku napi...

[ Dodano: 30 Mar 2009 09:03 ]
Albo zawiesza sie wtryskiwacz - do regeneracji (najlepiej wszystkie 4) albo wytłukł się sworzeń w główce korbowodu lub tłoka...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » pn mar 30, 2009 15:51

Witam. Dołączę się do tematu z moim golfem 1.6TD a mianowicie stukanie jest podobne tylko troche cichsze. Na początku myślałem że to popychacze, wymieniłem i dalej to samo. Poluzowywałem wtryski jak pisaliście w temacie i nie zauważyłem jakiejś wyraźnej rużnicy dodam że przy normalnej jeździe idzie jak muł a jak mu konkretnie przycisne na 2 3 4-tym biegu to na wysokich obrotach czuć jak raptownie dostaje kopa aż czapke zrywa. Boje się że może coś pierdnąć w silniku od tego stukania. Czy miał ktoś taki problem w MK2? Za podpowiedź z góry serdeczne dzięki.



Awatar użytkownika
starko87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 22:18
Lokalizacja: woj.opolskie

Post autor: starko87 » pn mar 30, 2009 20:34

Piasek, Jak vorkomora bedzie miała pęknięcie to podobno ,istnieje prawdopodobieństo ze moze wypaść i narobić dużych szkód. jutro jade zmierzyć ciśnienie ,od tego zaczne, i jeśli bedą to wtryskiwacze to będzie szczeście w nieszczesciu. a jeśli nie to bede musiał rozbierać silniek. pozdro ;)


Mój MK1 Cabriolet =>>
viewtopic.php?f=86&t=482943

Moja LIMUZYNA =>>
viewtopic.php?p=2926212#2926212

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt mar 31, 2009 13:21

wojtek0231 pisze:Witam. Dołączę się do tematu z moim golfem 1.6TD a mianowicie stukanie jest podobne tylko troche cichsze. Na początku myślałem że to popychacze, wymieniłem i dalej to samo. Poluzowywałem wtryski jak pisaliście w temacie i nie zauważyłem jakiejś wyraźnej rużnicy dodam że przy normalnej jeździe idzie jak muł a jak mu konkretnie przycisne na 2 3 4-tym biegu to na wysokich obrotach czuć jak raptownie dostaje kopa aż czapke zrywa. Boje się że może coś pierdnąć w silniku od tego stukania. Czy miał ktoś taki problem w MK2? Za podpowiedź z góry serdeczne dzięki.
Dokręć wtryski chyba że już je uszkodziłeś i już ich nie wykręcisz przez własną głupotę , za słabo dokręcone wtryski powodują zapienkanie się na amen , podjedz do pompiarza niech ci sprawdzi wtryski pompe wyreguluje


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
starko87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 22:18
Lokalizacja: woj.opolskie

Post autor: starko87 » wt mar 31, 2009 16:37

witam z nowin jesli chodzi o silnik to zmierzylem cisnienie i nie wyglada to za ciekawie jesli chodzi o 1 cylinder bylo na nim jakies 20 a na pozostalych trzech super ponad 30 na kazdym takze jutro glowica pojdzie do gory i sprawdze co jest przyczyna pozdrawiam


Mój MK1 Cabriolet =>>
viewtopic.php?f=86&t=482943

Moja LIMUZYNA =>>
viewtopic.php?p=2926212#2926212

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » wt mar 31, 2009 18:55

starko87 pisze:esli chodzi o 1 cylinder bylo na nim jakies 20
to wszystko wiadomo, mógł oczywiście pęknąć tłok, rozsypał sie popychacz który już nie domyka zaworu jak trzeba, ugięty zawór lub zatarty, pęknięta głowica, to mi przychodzi do głowy
info tech podaje mi ze nominalnie powinno być 34 a min, 26bar.
Ostatnio zmieniony wt mar 31, 2009 19:00 przez piter_s, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » wt mar 31, 2009 23:37

grandilodz pisze:Dokręć wtryski chyba że już je uszkodziłeś i już ich nie wykręcisz przez własną głupotę , za słabo dokręcone wtryski powodują zapienkanie się na amen , podjedz do pompiarza niech ci sprawdzi wtryski pompe wyreguluje
Nie chodziło mi o to że poluzowałem wtryski tylko że poluzowywałem po kolei przewody wysokiego ciśnienia na odpalonym silniku i nie zauważyłem żeby ucichło stukanie. A czy minimalnie przestawiony rozrząd(nie chodzi mi o przestawienie o jeden ząbek tylko może gdzieś o 1/3 ząbka) może mieć obiawy stykania w silniku?
I jeszcze może do tego lekko ścięty klin(wyczytałem na forum)?



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr kwie 01, 2009 01:23

wojtek0231 pisze: Nie chodziło mi o to że poluzowałem wtryski tylko że poluzowywałem po kolei przewody wysokiego ciśnienia na odpalonym silniku i nie zauważyłem żeby ucichło stukanie. A czy minimalnie przestawiony rozrząd(nie chodzi mi o przestawienie o jeden ząbek tylko może gdzieś o 1/3 ząbka) może mieć obiawy stykania w silniku?
I jeszcze może do tego lekko ścięty klin(wyczytałem na forum)?
w 1.6 Nie ścina klinu musiał byś się nieźle postarać to nie 1.9 podjedz na regulacje kąta wtrysu jeżli jest przestawiony ma on wtedy metaliczny dzwiek - silnik no i pom pe odrazu


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 195 gości