Strona 2 z 2

: wt kwie 07, 2009 21:13
autor: Forest89
Kurde u mnie też mam drgania poczas jazdy. Jak u was to wygląda? U mnie te drgania przechodzą co około 1 sekunde, czuć je na tyłku (na siedzeniu) i lekko na kierownicy. No i dodam, że nie zawszę tak jest, czasami nic nie czuć. Czy to może być ten przegub wewnętrzny? Komp mi wykazał coś z pompowtryskiem bo niby podaje za dużo paliwa i na postoju tak jakby się dusi, czy to może być wtrysk?

: wt kwie 07, 2009 22:03
autor: lebiodek
W moim przypadku przegub nawalał przy ostrym przyspieszaniu, szczególnie na wysokich biegach przy prędkościach rzędu 100km/h. Drżało wszystko, szczególnie kierownica. Ciekawe, że drżało tak do 140km/h, powyżej drgania słabły. Zachowanie podobne do źle wyważonych opon z tym że opony nawalają cały czas niezależnie od przyspieszania.

: wt kwie 07, 2009 23:11
autor: Forest89
To u mnie drgania są przy równej prędkości z dosłownie leciutko wciśniętym pedałem gazu. Pewnie to będzie ta pompka. Dwumas na szczęście mechanik wykluczył.

: śr kwie 08, 2009 11:51
autor: Dodi79
lebiodek pisze:W moim przypadku przegub nawalał przy ostrym przyspieszaniu, szczególnie na wysokich biegach przy prędkościach rzędu 100km/h. Drżało wszystko, szczególnie kierownica. Ciekawe, że drżało tak do 140km/h, powyżej drgania słabły. Zachowanie podobne do źle wyważonych opon z tym że opony nawalają cały czas niezależnie od przyspieszania.
ja miałem identyczne objawy...
Forest89 pisze:To u mnie drgania są przy równej prędkości z dosłownie leciutko wciśniętym pedałem gazu. Pewnie to będzie ta pompka. Dwumas na szczęście mechanik wykluczył.
mysle ze u Ciebie to nie wina przegubów...

: czw gru 03, 2009 16:50
autor: trefil
przeguby wymienione i objaw taki sam, mechanik twierdzi że to skrzynia, czy to możliwe?

: ndz gru 13, 2009 02:12
autor: falla_x
ja mam to samo objaw drgania przy mocnym wciskaniu gazu na 4 i 5 biegu w zakresie obrotów od 1800 do 2100 , wyminielem przegub wewnetrzny prawy z polosnia na uszywany w bardzo dobrym stanei stary juz mial luz pionowy wiec bylem 100% ze to zalatwi sprawe neistety dalej to samo kurcze a moze to lwey wewnetrzny ? ale on nei ma zadnego luzu jest sztywny :grrr: sam nie wiem co to moze byc boje sie troche ze mzoe to bc 2 masa

Dodi79, jak zdiagnozowałęś ze to akurat ten przegub jest padniety ?

: ndz gru 13, 2009 10:25
autor: gatokane
W twoim przypadku -trefil- moze to jednak dwumasa, jezeli masz pewnosc jaki ma przebieg twoj mk4 co jest raczej zadkoscia to by pomoglo i przede wszystkim czy masz jakies objawy na postoju czyli biegu jalowym podobnie kolega -falla_x- jakies chrobotanie,wibracje i moga byc rozne na zimnym silniku a cieplym, bo u mnie tak bylo ze w czasie jazdy(przyspieszanie czy normalna jazda)cisza zadnych objawow a jak tylko luz na zimnym silniku to wibracjie i chrobotanie i to nie zawsze co utudnilo diagnoze bo dlaczego czasem jest a czasem nic ja do mechanika a tam cisza jak makiem zasial potem znowu czasem chrobotanie i wibracje ze na kierownicy czuc wiec czytajac wszystko co sie da trudno o jednoznaczne objawy ale jedno jest pewne jak gasicie auto z puszczonym sprzeglem to slyszycie takie konkretne zazygotanie?Jesli tak to dwumas sie odzywa, ciezka decyzja ale rozebralem i dwumas rozklekotany na wszystkie mozliwe strony !

: ndz gru 13, 2009 11:00
autor: falla_x
witam z tego co wiem to przy dwumasie czesto drzy auto na postoju , albo jest różnica w dzwieku jak sie wcisnie sprzeglo i pusci dzwiek sie zmienia i wiele innych podobnych , a umnie bije tylko na 4-5 biegu przy wciskaniu pedalu gazu do oporu podrga przez moment obroty mina te 2100 i koniec cisza , auto na 4 i 5 biegu jest najbardziej wysilone dlatego pewnei na tych biegach tylko drży ale co to moze byc ?

: ndz gru 13, 2009 12:04
autor: homsky
falla_x pisze:umnie bije tylko na 4-5 biegu przy wciskaniu pedalu gazu do oporu podrga przez moment obroty mina te 2100 i koniec cisza ,
Na początek wyklucz wszystkie poduszki pod silnikiem , jeśli one są OK, to niestety ale DWUMASA kończy swój żywot. Widze że auto masz po wirusie i momentu mu nie brakuje ...... to też ma wpływ na dwumasę

: wt gru 15, 2009 11:27
autor: trefil
byłem u drugiego mechanika i ta sama diagnoza drgania na lewej półosi od strony skrzyni naj prawdopodobniej coś z mechanizmem różnicowym, na zimnym tych drgań nie ma