sztanga+ notlauf

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz mar 22, 2009 09:15

PvD pisze:NIe wiem czy w turbinach przy 1 Z jest taka sama zasada jak przy 110 KM AHF ale może trzeba sprawdzić jak ładuje z odlaczonym n75 bo jak dalej przesterowuje to wtedy gruszka raczej odpada
tutaj jest inna turbawka przy zdjetym wezyku z woosgate bedzie przeladowanie tak samo jak przy nieszczelnosci przewodu. Jak masz wszystkie wymienione nawet ten w ecu

[ Dodano: 22 Mar 2009 08:17 ]
i jak masz sprawny n75 to albo zle podlaczyles wezyki albo grucha lub woosgate sie zacial



Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » ndz mar 22, 2009 14:09

To poproszę o namiar na jakiegoś speca od turbinki we wrocku lub strzelinie. Uczciwego, a nie jelenia co naciągnie na wymianę całej turbiny z podzespołami.
Dzięki wszystkim za pomoc.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz mar 22, 2009 14:41

Wrocław-508 233 933
Drugi obok Wrocławia-71 315 72 44
Obaj godni polecenia.


AFN 165,5@380,8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości