Strona 2 z 2

: pn mar 23, 2009 14:52
autor: mrozoo
a na drugiej pompie jak ci palil? nie ustawiales kata wtrysku? rzucalo? ... a po rozgrzaniu silnika dalej ten sam objaw z obrotami?

: pn mar 23, 2009 17:57
autor: twardy
hmmm ciekawe czy trochim jeszcze bawi sie pompami , miałby napewno cos do powiedzenia w temacie,.

: pn mar 23, 2009 20:30
autor: AdAśKo88
wiec dzisiaj udalo mi sie odzywic goferka na tej drugiej pompie z LDA kombinowalem znia az wykombinowalem
problem polegal na tym ze przy zakladaniu pomylilem rozrzad na kolku pompy i stad takie objawy
teraz auto pali leciutko nie kopci i wkreca sie do 4600-4700 obr
tylko ta pompa ma inne ssanie (wzmacniacz zaplonu) w starej jak wyciagalo sie wajhe od ssania rosly obroty i zmienial sie kat wtrysku a w tej tylko kat wtrysku sie zmienia i wlasnie nie wiem czy to nie gorsze rozwiazanie

a i nie wiem jak dwke paliwa wyregulowac zeby nie palil za wiele i jaskos jechal

: czw mar 26, 2009 18:49
autor: mrozoo
zwieksz dawke paliwa do momentu az gdy pociagniesz na jalowym to bedzie w obroty sam jeszcze wchodzil i powoli z nich schodzil i cofnij wtedy o jakies pol obrotu i bedzie git;P