zmiana pin bosta

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wujek_maciej
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn maja 26, 2008 15:24
Lokalizacja: kartuzy/gdynia
Kontakt:

Post autor: wujek_maciej » wt maja 19, 2009 22:44

no niby NIC, ale jednak od tego rozrząd mi przeskoczył o 2 zęby. Wychodzi na to, że za dużą dawkę mocy dostał.. ale sam nie wiem


every day is a new day..

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » śr maja 20, 2009 12:25

to musiales miec nieziemsko luzny pasek rozrzadu, skoro mowisz ze przeskoczyl



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » śr maja 20, 2009 20:49

Pewnie standard w AAZ , czyli gibające się koło pasowe(zniszczony klin na wale). Dostał więcej mocy(zmiana pina) i nie wytrzymał...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości