Strona 2 z 2

: pt lut 27, 2009 17:05
autor: jarciu_T4
zaworek wizualnie wygląda ok spręzynka jest dociska wszystko az do tego ogranicznika na dole... pompa idzie do pompiarza sam juz wiecej nic nie wymysle... dzisiaj to juz w ogole przestał ciągnąc paliwo i zazoł nierówno chodzić na wolnych cięzko odpalać..... dzięki wszystkim za rady..

[ Dodano: 28 Lut 2009 20:27 ]
witam kolegów. :bigok: wyjołem i rozebrałem to dziadostwo sam pompiarz dał mi termin za 2 tygodznie i cene od 500pln do 2000 pln. : nie taki diabeł straszny jak go malują myslałem ze tak jak kolega pisał te łopatki które są we wstępnej pompie bedą zapieczone czy coś ale smigają jak nowe polukam tam w srodek poskładam i zobaczymy zawsze do mechaniora zdąrze oddać bądz kupić 2. daje jakieś wskazówki na co zwrócić uwage co jak powinno sie zachowywać
. na czymś sie trzeba uczyć
lepiej na swoim jak na czyimś. pozdro..

[ Dodano: 28 Lut 2009 20:36 ]
witam kolegów. wyjołem i rozebrałem to dziadostwo sam pompiarz dał mi termin za 2 tygodznie i cene od 500pln do 2000 pln. : nie taki diabeł straszny jak go malują myslałem ze tak jak kolega pisał te łopatki które są we wstępnej pompie bedą zapieczone czy coś ale smigają jak nowe polukam tam w srodek poskładam i zobaczymy zawsze do mechaniora zdąrze oddać bądz kupić 2. daje jakieś wskazówki na co zwrócić uwage co jak powinno sie zachowywać
. na czymś sie trzeba uczyć
lepiej na swoim jak na czyimś. pozdro..

[ Dodano: 02 Mar 2009 17:28 ]
problem nierozwiązany.... zainstalowałem 2 pompe powod koszty koszty koszty...