wkręca się do max 2tyś obr.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jarciu_T4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:19
Lokalizacja: łask

Post autor: jarciu_T4 » pt lut 27, 2009 17:05

zaworek wizualnie wygląda ok spręzynka jest dociska wszystko az do tego ogranicznika na dole... pompa idzie do pompiarza sam juz wiecej nic nie wymysle... dzisiaj to juz w ogole przestał ciągnąc paliwo i zazoł nierówno chodzić na wolnych cięzko odpalać..... dzięki wszystkim za rady..

[ Dodano: 28 Lut 2009 20:27 ]
witam kolegów. :bigok: wyjołem i rozebrałem to dziadostwo sam pompiarz dał mi termin za 2 tygodznie i cene od 500pln do 2000 pln. : nie taki diabeł straszny jak go malują myslałem ze tak jak kolega pisał te łopatki które są we wstępnej pompie bedą zapieczone czy coś ale smigają jak nowe polukam tam w srodek poskładam i zobaczymy zawsze do mechaniora zdąrze oddać bądz kupić 2. daje jakieś wskazówki na co zwrócić uwage co jak powinno sie zachowywać
. na czymś sie trzeba uczyć
lepiej na swoim jak na czyimś. pozdro..

[ Dodano: 28 Lut 2009 20:36 ]
witam kolegów. wyjołem i rozebrałem to dziadostwo sam pompiarz dał mi termin za 2 tygodznie i cene od 500pln do 2000 pln. : nie taki diabeł straszny jak go malują myslałem ze tak jak kolega pisał te łopatki które są we wstępnej pompie bedą zapieczone czy coś ale smigają jak nowe polukam tam w srodek poskładam i zobaczymy zawsze do mechaniora zdąrze oddać bądz kupić 2. daje jakieś wskazówki na co zwrócić uwage co jak powinno sie zachowywać
. na czymś sie trzeba uczyć
lepiej na swoim jak na czyimś. pozdro..

[ Dodano: 02 Mar 2009 17:28 ]
problem nierozwiązany.... zainstalowałem 2 pompe powod koszty koszty koszty...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości