Jak sprawdzić działanie turbiny Vw SHARAN TDI 130 km

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz mar 01, 2009 23:06

grzegorzp pisze:a sposób w jaki opisujesz wrażenia z jazdy opisują przebieg momentu dokładnie taki jak ma być, do 1500nic potem już coś się dzieje a około 2000-2500najwięcej i potem lekki spadek,
z 2,5 to zwykły TD jedzie z prostą turbiną a nie TDI z VNT



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » ndz mar 01, 2009 23:12

To_mas pisze:
grzegorzp pisze:a sposób w jaki opisujesz wrażenia z jazdy opisują przebieg momentu dokładnie taki jak ma być, do 1500nic potem już coś się dzieje a około 2000-2500najwięcej i potem lekki spadek,
z 2,5 to zwykły TD jedzie z prostą turbiną a nie TDI z VNT
nie wiem o co Ci chodzi :crazy:

jeżeli rozumiesz to co czytasz to nie ma możliwości żebyś miał jakieś zastrzeżenia do tego co napisałem



ksyniu22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 13:15
Lokalizacja: Brzeźno/Poznań

Post autor: ksyniu22 » ndz mar 01, 2009 23:14

moze podepne sie pod temat...
jade sobie dzisiaj no i zaczalem wyprzedzac jakiegos niedzielnego kierowce :grin: 4 bieg okolo 3500 obrotow i nagle zamiast przyspieszac to zwalnia, pozniej juz zero przyspieszenia...
nie wiedzialem co sie stalo, tak juz dojechalem reszte trasy (okolo 50 km) ale tu zaznaczam ze nie probowalem go gasic...

auto mam od niedawna, probowalem go pare razy przegonic no ale nie wiem jak jezdzil poprzedni wlasciciel, na poczatku myslalem ze to moze siadl mi ten zawor N75 no ale szukajac na forum znalazlem pare takich tematow jak ten, co mi doradzicie? jak myslicie czy u mnie tez sa zapieczone lopatki??



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz mar 01, 2009 23:24

ksyniu22 pisze:moze podepne sie pod temat...
jade sobie dzisiaj no i zaczalem wyprzedzac jakiegos niedzielnego kierowce :grin: 4 bieg okolo 3500 obrotow i nagle zamiast przyspieszac to zwalnia, pozniej juz zero przyspieszenia...
nie wiedzialem co sie stalo, tak juz dojechalem reszte trasy (okolo 50 km) ale tu zaznaczam ze nie probowalem go gasic...

auto mam od niedawna, probowalem go pare razy przegonic no ale nie wiem jak jezdzil poprzedni wlasciciel, na poczatku myslalem ze to moze siadl mi ten zawor N75 no ale szukajac na forum znalazlem pare takich tematow jak ten, co mi doradzicie? jak myslicie czy u mnie tez sa zapieczone lopatki??
Kolego wpisz w szukaj notlauf temat jest z 1000 a najlepiej zrób logi dynamiczne vagiem grup 003, 008, i obowiązkowo 011



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz mar 01, 2009 23:30

PinkFloyd, zaraz będzie pytanie co to vag :P
grzegorzp pisze:nie wiem o co Ci chodzi :crazy:
nizej :dol:
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 00:14 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » ndz mar 01, 2009 23:37

To_mas pisze:PinkFloyd, zaraz będzie pytanie co to vag :P
grzegorzp pisze:nie wiem o co Ci chodzi :crazy:
jak nie rozumiesz to inaczej nie wytłumacze. Mogę tylko poradzić zebyś zgłębił temat bardziej i wtedy pisał konkrety.

[ Dodano: Nie Mar 01, 2009 22:32 ]
ksyniu22 pisze:jak myslicie czy u mnie tez sa zapieczone lopatki??
ja magikiem nie jestem
taki rzeczy na ogległość bez żaqdnych danych stwierdza grzegorzp, jak wyzej stwierdził :)
możesz wyjaśnić o co Ci chodzi?
czepiasz się moich wypowiedzi a naprawdę prócz tego że napisałem najprościej jak się dało bo gość widać że nic nie wie na ten temat, to nic nie można tam się doczepić, więc proszę nie kozacz tylko napisz jakie masz zastrzeżenia do mojej wypowiedzi?

ps. a poza tym nigdzie nie postawiłem jakiejkolwiek diagnozy, więc o co kurcze Ci chodzi?
To_mas pisze:z 2,5 to zwykły TD jedzie z prostą turbiną a nie TDI z VNT
ps2. podejrzewam że czepiasz sie że napisałem że powyżej 2500obr następuje lekki spadek (momentu), i piszesz że 2,5 (w sensie 2500obr/min) i kiedy ja napisałem lekki spadek to Ty czytasz ZDYCHA. napisałem że po 2500obr następuje lekki spadek bo tak jest a zdycha około 3700-4200obr, dlatego napisałem żebyś czytał ze zrozumieniem a nie tak żeby się doczepić bo czepiając się pokazujesz, że nie zrozumiałeś tego co przeczytałeś

ps. nic do Ciebie nie mam po prostu opacznie to zrozumiałeś i spoko, tylko bez sensu od razu się napinasz :bigok:
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 00:01 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 4 razy.



ksyniu22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 13:15
Lokalizacja: Brzeźno/Poznań

Post autor: ksyniu22 » ndz mar 01, 2009 23:58

To_mas pisze:PinkFloyd, zaraz będzie pytanie co to vag
widze ze madrale wielkie sa tu...
podlaczalem ko kompa ostatnio no i zadnego bledu zwiazanego z doladowaniem czy cos takiego nie wykazalo no ale to bylo 2 tygodnie temu...



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn mar 02, 2009 00:05

ksyniu22 pisze:To_mas napisał/a:
PinkFloyd, zaraz będzie pytanie co to vag

widze ze madrale wielkie sa tu...
podlaczalem ko kompa ostatnio no i zadnego bledu zwiazanego z doladowaniem czy cos takiego nie wykazalo no ale to bylo 2 tygodnie temu...
nie mądrale ale czy to tak trudno jest pisać w wyszukiwarce NOTLAUF ??

2 spraw podłączenie do kompa w celu sprawdzenia błędów a logi dynamiczne to 2 różne rzeczy.

[ Dodano: Nie Mar 01, 2009 23:12 ]
grzegorzp pisze:możesz wyjaśnić o co Ci chodzi?
tak :))
grzegorzp pisze:ps. a poza tym nigdzie nie postawiłem jakiejkolwiek diagnozy, więc o co kurcze Ci chodzi?
ok mój błąd nie doczytałem dobrze :P jeszcze kac :P
grzegorzp pisze:To_mas napisał/a:
z 2,5 to zwykły TD jedzie z prostą turbiną a nie TDI z VNT

ps2. podejrzewam że czepiasz sie że napisałem że powyżej 2500obr następuje lekki spadek (momentu), i piszesz że 2,5 (w sensie 2500obr/min) i kiedy ja napisałem lekki spadek to Ty czytasz ZDYCHA. napisałem że po 2500obr następuje lekki spadek bo tak jest a zdycha około 3700-4200obr, dlatego napisałem żebyś czytał ze zrozumieniem a nie tak żeby się doczepić bo czepiając się pokazujesz, że nie zrozumiałeś tego co przeczytałeś
tutaj sie chce tylko przyczepić ze napisałeś ze w tych autach to idzie dopiero od 2-2,5 tyś
a mi sie wydaje ze powinno być czuć wcześniej bo to w końcu turbo VNT jest :) a od 2,5 tyś to idzie zwykły TD :)



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pn mar 02, 2009 00:25

przedział obrotów napisałem orientacyjnie,
po to żeby gość nie myślał że jak mu przy 1000obr nie przyspiesza to znaczy że ma zapieczone kierownice :grin:

pozdrawiam
:pub:


ps, właśnie napisałem że wstaje wcześniej (około 2000obr)
można się czepnąć że przedział największego odczuwalnego przyspieszenia powinienem napisać 1800-2500obr a nie 2000-2500 ale to już szczegóły :bigok:
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 00:29 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 2 razy.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn mar 02, 2009 01:38

grzegorzp, :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 241 gości