Strona 2 z 3
: wt lut 24, 2009 19:59
autor: kwietek
Miałem dokładnie identyczne objawy jak kolega paweloli007. Węże nie powinny być twarde już po 2km, tak do 60 stopni (początek wskazania temperatury) powinny być jeszcze miękkie, jeśli są twarde - na 100% kompresja dostaje się do wody.
: wt lut 24, 2009 22:53
autor: 21Golfista21
ok:) dzięki za rade jutro zabieram się za głowicę, a swoją drogą to przy rozrządzie nie wymieniałem sobie pompy wodnej
: śr lut 25, 2009 15:53
autor: paweloli007
pompe wymienia sie przy rozrządzie teoretycznie dlatego zeby uniknąć ponownego sciagania paska wrazie jakby sie popsuła zeby nie płacić 2 razy za jego zdejmowanie... w zasadzie to pompe spokojnie można wymieniać co drugi rozrzad albo jak zacznie ciec.
: śr lut 25, 2009 15:55
autor: 21Golfista21
witam, dzisiaj rozebrałem głowice mam nadzieje, że na jutro mi ją splanują przy okazji wymienią uszczelniacze
mam pytanie czym najlepiej i jak wyczyścić kolektor ssący bo trochę w nim nakleiło się syfu
wystarczy zwykły śrubokręt czy lepiej tak żeby go nie porysować w środku? jakieś rady co jeszcze przy okazji wymienić, oprócz uszczelek? pozdrawiam
[ Dodano: 25 Lut 2009 14:56 ]
paweloli007 pisze:pompe wymienia sie przy rozrządzie teoretycznie dlatego zeby uniknąć ponownego sciagania paska wrazie jakby sie popsuła zeby nie płacić 2 razy za jego zdejmowanie... w zasadzie to pompe spokojnie można wymieniać co drugi rozrzad albo jak zacznie ciec.
ja nie płace za jego zdejmowanie bo sam prawie wszystko sobie robię
: śr lut 25, 2009 16:41
autor: sagon
21Golfista21 pisze:jakieś rady co jeszcze przy okazji wymienić, oprócz uszczelek?
Ja bym radził wymienic sam kolektor ssący na taki od AWXa.Różnica w przyśpieszeniu jest i to duża.
Jedyny szkopuł,to przejściówka która była by potrzebna do zamocowania rury.
: śr lut 25, 2009 17:56
autor: kwietek
Warto wymienić śruby głowicy, podlegają dość dużym naprężeniom i zdarza się pękają. U mnie to wystąpiło jakieś 30 000 po wymianie uszczelki - i cała zabawa włącznie z planowaniem odnowa.
: śr lut 25, 2009 18:06
autor: 21Golfista21
sagon pisze:21Golfista21 pisze:jakieś rady co jeszcze przy okazji wymienić, oprócz uszczelek?
Ja bym radził wymienic sam kolektor ssący na taki od AWXa.Różnica w przyśpieszeniu jest i to duża.
Jedyny szkopuł,to przejściówka która była by potrzebna do zamocowania rury.
a AWX to jest od mk4?
: śr lut 25, 2009 18:36
autor: sagon
Nie,od passata b5 po lifcie 130 koni.
[ Dodano: 25 Lut 2009 17:38 ]
Ma on wyjście na lewą stronę.Od golfa wychodzi na prawą.
[ Dodano: 25 Lut 2009 17:42 ]
Tak to wyglądało u mnie
: śr lut 25, 2009 20:25
autor: 21Golfista21
a nie masz takiej do opylenia?
[ Dodano: 25 Lut 2009 19:25 ]
a nie masz takiej do opylenia? i nie wiesz jak najlepiej to przerobić żeby pasowało?:)
: śr lut 25, 2009 21:02
autor: sagon
Przejsciówki już nie mam.Miałem jedna,ale sprzedałem kilka dni temu.
Możesz kupić aluminiowego pręta o średnicy70mm i dać tokarzowi,żeby Ci wytoczył takie przejście zastępujące tą przejściówkę.
Z jednej strony tak,żeby weszło Ci w kolektor,a dokładniej w ten otwór nie pamiętam tylko jaka tam jest średnica,z drugiej na 50mm,na gumowego węża.Niech Ci zrobi na końcu grzybek,żeby węża nie zsuwało.Taki jak u mnie.
Długość całego przejścia około 80 mm.
Daj to komuś do pospawania i będzie git.
[ Dodano: 25 Lut 2009 21:39 ]
http://moto.allegro.pl/item556006864_ko ... ml#gallery
http://moto.allegro.pl/item553605346_ko ... ml#gallery
http://moto.allegro.pl/item566486695_pa ... ml#gallery
: pt lut 27, 2009 08:22
autor: 21Golfista21
ok dzięki
teraz tylko muszę znaleźć kolektor w dobrej cenie, jeszcze następne pytanie czy zaślepić EGR? wpływa to na coś? jakieś skutki uboczne? i jak zaślepię to co zrobić z tym wężykiem co idzie do tej gruszki przy kolektorze ssącym? też ją jakoś zaślepić?
: pt lut 27, 2009 11:07
autor: morfeusz86r
: ndz mar 01, 2009 11:15
autor: 21Golfista21
Dzięki wszystkim za pomoc autko już śmiga
głowica splanowana wymienione uszczelniacze, simering
PS. zamieszczać koszty? przyda się komuś?
: ndz mar 01, 2009 18:21
autor: DJ_SM
21Golfista21, kolego chętnie bym zobaczył ile taka usługa kosztuje, sam prawdopodobnie będe musiał ściągać głowicę i robić uszczelniacze i turbo bo mi olej pije okrutnie.