Kąt wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » śr maja 13, 2009 01:11

arwam pisze:Egt przy max obciążeniu podskoczy ale na codzień chyba nie upalasz swojej golfiny
zdaża sie przejechać kilka, -naście km na 90%
arwam pisze:a stwierdziłem że na wcześniejszym kącie wtrysku więcej auto paliło i było w górnych obrotach słabsze.
miałem odczucie że był górnych obr mocniejszy,
arwam pisze:chyba że masz problem z rana przy rozruchu to wtedy obniżasz ciśnienie wewnętrzne w pompie a statyczny kąt wtrysku wtedy przyspieszasz
problemów z rozruchem niema, dało by to opuźnienie przyśpieszenia dynamicznego kata wtrysku!?

a tak pod katem max osiagów, kat wtrysku chyba powinno sie przyśpieszać, tak też cos wyczytałem na vw diesel.net!?
Ostatnio zmieniony śr maja 13, 2009 01:13 przez andrew.zbyrko, łącznie zmieniany 1 raz.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

arwam

Post autor: arwam » śr maja 13, 2009 08:19

andrew.zbyrko pisze:a tak pod katem max osiagów, kat wtrysku chyba powinno sie przyśpieszać, tak też cos wyczytałem na vw diesel.net!?
sprawdza się przy niedużych ciśnieniach doładowania.
ja u siebie stwierdziłem że po przyspieszeniu kąta jest gorzej po opóźnieniu mamy małą rakietę.
andrew.zbyrko pisze:arwam napisał/a:
chyba że masz problem z rana przy rozruchu to wtedy obniżasz ciśnienie wewnętrzne w pompie a statyczny kąt wtrysku wtedy przyspieszasz


problemów z rozruchem niema, dało by to opuźnienie przyśpieszenia dynamicznego kata wtrysku!?
dynamiczne wyprzedzenie kąta wtrysku jest sterowane ciśnieniem wewnątrz pompy wtryskowej więć obniżająć wewnętrzne ciśnienie opóźniamy kąt wtrysku.
miałem odczucie że był górnych obr mocniejszy,
jest tylko lepsza reakcja na naciśnięcie pedału gazu bo silnik lepiej ciągnie zanim pojawi się pełne ciśnienie doładowania.
zobacz że w silnikach wolnassących kąt wtrysku jest wcześniejszy.
możesz zrobić próbę:
załóż sobie pompę od wolnossącego silnika ( spora część 1.6D miała 9mm) i podkręć dawkę tak aby reagował podobnie na pedał gazu i wtedy zaobacz co się będzie działo.
z dolnych obrotów będzie lepiej się zbierał ale w górnych obrotach będzie już znacznie słabszy.
w tej samej pompie obniż ciśnienie wewnętrzne i wtedy zobacz co się będzie działo.
mod Łukiego jeśli zrobiny delikatnie to w połączeniu z Tmingiem u mnie 0,4mm w innym zaworku nie oryginalnym bo na skopanie sprawy sobie niemogę pozwolić dało optymalny efekt.
zapytajcie kolegi MICHAŚ_1977 jak mu się pompą sprawuje.
silik sie kręci dotą aż właścicieł ma już opory przed dalszym trzymaniem nogi na pedale gazu :bajer:

ta pompa która jest u niego w moim JR-rze kręciła silnik do 6500rpm ale dla kolegi troszkę ukruciłem govmoda z tego względu że silnik jest na hydro popychaczach i przy wysokich obrotach może podstawić zawory tak ża zostaną pokrzywione.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości