Strona 2 z 5

: czw lut 26, 2009 10:42
autor: t0mal
andrew.zbyrko, wtryski pięknie rozpylają, ciśnienie miałem ze niskie, to ustawiłem tak jak fabryka przykazała, teraz lepiej pali i jedzie :] ale ciągle trzeba go pokręcić troche na ciepłym silniku.
Moja pompa miała jeszcze fabryczne plomby bosha (plastikowe) nikt sie jej nie czepiał.
- spalone hamulce
Nom hebelki w golfie 1.6 nie są najwyższych lotów, też mi się kiedyś zdarzyło, ostrzej przyhamujesz z ok 120 i dym :crazy:

Warto wydać wiecej niż 50 zł na klocki, te tanie (polskie) to porażka

[ Dodano: 26 Lut 2009 09:43 ]
twardy, ładną sztuke dorwaleś :bigok: gratki :]

: czw lut 26, 2009 12:16
autor: neox
Golf IV ALH 90KM 1.9 TDI 222 tyś
Autko sprowadzone z niemiec ( 150tyś )

155 tyś - Chip wyszło 120 KM 291NM
190 tyś - Wymiana tarcz i klocków przód tył
191 tyś - wymiana turbosprężarki na nową
200 tyś - wymiana reflektorów na xenony, światła tył clear&white, amortyzatory i sprężyny przód i tył
220 tyś - pękł tłok, wymiana wszystkich tłoków na nowe , kapitalka silnika, przy okazji nowe wtryski 0.216 , jest około 150 KM i 340 NM
221 tyś - wymiana rozrusznika

Teraz będzie - wymiana sprzęgła + docisk + dwumasa, wymiana oleju i korekta programu na 130 i około 310NM będzie ładnie i bezpiecznie bo kopci po tych wtryskach masakrycznie

: czw lut 26, 2009 12:55
autor: andrew.zbyrko
t0mal pisze:Warto wydać wiecej niż 50 zł na klocki, te tanie (polskie) to porażka
u siebie wymianiałem klocki tarcze Ferodo pompe hamulcową i płyn o wyższej temp. wrzenia ATE i jest troche lepiej,
Najlepszym rozwiązaniem byłoby włożenie tarcz o większej średnicy

: czw lut 26, 2009 16:39
autor: zyto
neox pisze: 200 tyś - wymiana reflektorów na xenony, światła tył clear&white, amortyzatory i sprężyny przód i tył
że tak zapytam co to ma do modów ? i drugie pytanie temat dotyczy tylko TD czy też TDI ?

: czw lut 26, 2009 21:16
autor: eldorado84
nie długo wyskoczą z 1.8GT, 2.0GTI, 2.8 vr6, 1.8kompresor.
nie ma co porównywać TDI i ich modzenia ze starymi klekotami TD - gdzie wkrętak, klucz 10, 13 itp i w droge na testy :helm: .

[ Dodano: Czw Lut 26, 2009 20:21 ]
zyto pisze:
neox pisze: 200 tyś - wymiana reflektorów na xenony, światła tył clear&white, amortyzatory i sprężyny przód i tył
że tak zapytam co to ma do modów ? i drugie pytanie temat dotyczy tylko TD czy też TDI ?
jak byś miał tyle koni co kolega też byś wymienił na xenony. W końcu stado koni, dobre przyspieszenie, więc i od prędkości rozmywa się droga którą trzeba dobrze oświetlić

: czw lut 26, 2009 21:24
autor: Lukas-182
eldorado84 pisze:nie długo wyskoczą z 1.8GT, 2.0GTI, 2.8 vr6, 1.8kompresor.
nie ma co porównywać TDI i ich modzenia ze starymi klekotami TD - gdzie wkrętak, klucz 10, 13 itp i w droge na testy :helm: .
No właśnie, jak te TD to tylko TD !!

: czw lut 26, 2009 22:25
autor: twardy
Myślę że jak się dba o auto wymienia olej , filtry .Rozgrzewa sie auto stopniowo i nie pałuje na autostradach na maxa to można nawet i mocno modzonym autem pojeżdzić . Przecież i 1,9 TDI modzone z 110 na 160 + jeżdżą po drogach i nie rozsypują sie odrazu. Najwięcej zależy kondycji auta jak było eksploatowane przez te wszystkie lata no i od kierownika który póżniej modzi . Jeśli wszystko robi z głową i przestrzega pewnych zasad to i auto sie odwdzieczy .

: pt lut 27, 2009 08:08
autor: arwam
U mnie doszło jeszcze wczoraj prawie urwane mocowanie wachacza na ławie.
Koło jak się ruszało z miejsca to z 5cm do przodu się przesuwało

: pt lut 27, 2009 09:29
autor: t0mal
arwam pisze:urwane mocowanie wachacza na ławie
No ładnie :bigok: wychodzi na to, że trzeba zawieche wzmacniać.
twardy pisze:TDI modzone z 110 na 160 + jeżdżą po drogach i nie rozsypują sie odrazu
TDI to inna bajka, są sporo mocniejsze, w td trzeba zrobić pare rzeczy, np metalowa uszczelka bo inaczej to nie pojeździ.

: pt lut 27, 2009 12:20
autor: arwam
No ładnie wychodzi na to, że trzeba zawieche wzmacniać.
do 1.6 naklasycznej turbinie wystarczy Ci seria bo nie masz takiego strzału momentu obrotowego

: pt lut 27, 2009 12:23
autor: zaprzal
Uzywam auta na codzien i wymagam od niego duzej bezawaryjnosci - po prostu trzeba o auto dbac i odpowiednio je traktowac i nic sie nie powinno dziac. PS. Do ciągłego upalania TD z pewnoscia sie nie nadaje

: pt lut 27, 2009 16:06
autor: arwam
zaprzal pisze:Uzywam auta na codzien i wymagam od niego duzej bezawaryjnosci - po prostu trzeba o auto dbac i odpowiednio je traktowac i nic sie nie powinno dziac. PS. Do ciągłego upalania TD z pewnoscia sie nie nadaje
silnik narazie nie protestuje ale zawiesznie i owszem
ZAPRZAL ja nie upalam ciągle auta a tylko raz na jakiś czas wietrzę tłoki :bigok:

: pt lut 27, 2009 16:07
autor: zaprzal
ja wietrze dosyc czesto :) po prostu mialem na mysli perfidne upalanie

: pt lut 27, 2009 16:41
autor: arwam
zaprzal pisze:po prostu mialem na mysli perfidne upalanie
ja nie do tego typu ludzi należe jeżdże przeważnie do 120km/h żadko się zdaża żebym szybciej jechał chyba że coś ustawiam i testuję ale ja raczej dla satysfakcji to robię niż do ulicznych i codziennych wyścigów

[ Dodano: 14 Mar 2009 21:23 ]
Dziś doszedł niemal zcięty klin
winy upatruje w tym że raż juz był robiony i po założeniu pompy 11mm okazało się że jest znacznie większa sila potrzebna aby paliwo zostało wtryśnięte