Modzenie TD a niezawodność

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw lut 26, 2009 10:42

andrew.zbyrko, wtryski pięknie rozpylają, ciśnienie miałem ze niskie, to ustawiłem tak jak fabryka przykazała, teraz lepiej pali i jedzie :] ale ciągle trzeba go pokręcić troche na ciepłym silniku.
Moja pompa miała jeszcze fabryczne plomby bosha (plastikowe) nikt sie jej nie czepiał.
- spalone hamulce
Nom hebelki w golfie 1.6 nie są najwyższych lotów, też mi się kiedyś zdarzyło, ostrzej przyhamujesz z ok 120 i dym :crazy:

Warto wydać wiecej niż 50 zł na klocki, te tanie (polskie) to porażka

[ Dodano: 26 Lut 2009 09:43 ]
twardy, ładną sztuke dorwaleś :bigok: gratki :]
Ostatnio zmieniony czw lut 26, 2009 12:36 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: neox » czw lut 26, 2009 12:16

Golf IV ALH 90KM 1.9 TDI 222 tyś
Autko sprowadzone z niemiec ( 150tyś )

155 tyś - Chip wyszło 120 KM 291NM
190 tyś - Wymiana tarcz i klocków przód tył
191 tyś - wymiana turbosprężarki na nową
200 tyś - wymiana reflektorów na xenony, światła tył clear&white, amortyzatory i sprężyny przód i tył
220 tyś - pękł tłok, wymiana wszystkich tłoków na nowe , kapitalka silnika, przy okazji nowe wtryski 0.216 , jest około 150 KM i 340 NM
221 tyś - wymiana rozrusznika

Teraz będzie - wymiana sprzęgła + docisk + dwumasa, wymiana oleju i korekta programu na 130 i około 310NM będzie ładnie i bezpiecznie bo kopci po tych wtryskach masakrycznie
Ostatnio zmieniony pt lut 27, 2009 23:26 przez neox, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » czw lut 26, 2009 12:55

t0mal pisze:Warto wydać wiecej niż 50 zł na klocki, te tanie (polskie) to porażka
u siebie wymianiałem klocki tarcze Ferodo pompe hamulcową i płyn o wyższej temp. wrzenia ATE i jest troche lepiej,
Najlepszym rozwiązaniem byłoby włożenie tarcz o większej średnicy
Ostatnio zmieniony czw lut 26, 2009 12:56 przez andrew.zbyrko, łącznie zmieniany 1 raz.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

zyto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn sie 14, 2006 00:43
Lokalizacja: skarżysko
Kontakt:

Post autor: zyto » czw lut 26, 2009 16:39

neox pisze: 200 tyś - wymiana reflektorów na xenony, światła tył clear&white, amortyzatory i sprężyny przód i tył
że tak zapytam co to ma do modów ? i drugie pytanie temat dotyczy tylko TD czy też TDI ?



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » czw lut 26, 2009 21:16

nie długo wyskoczą z 1.8GT, 2.0GTI, 2.8 vr6, 1.8kompresor.
nie ma co porównywać TDI i ich modzenia ze starymi klekotami TD - gdzie wkrętak, klucz 10, 13 itp i w droge na testy :helm: .

[ Dodano: Czw Lut 26, 2009 20:21 ]
zyto pisze:
neox pisze: 200 tyś - wymiana reflektorów na xenony, światła tył clear&white, amortyzatory i sprężyny przód i tył
że tak zapytam co to ma do modów ? i drugie pytanie temat dotyczy tylko TD czy też TDI ?
jak byś miał tyle koni co kolega też byś wymienił na xenony. W końcu stado koni, dobre przyspieszenie, więc i od prędkości rozmywa się droga którą trzeba dobrze oświetlić
Ostatnio zmieniony czw lut 26, 2009 21:17 przez eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw lut 26, 2009 21:24

eldorado84 pisze:nie długo wyskoczą z 1.8GT, 2.0GTI, 2.8 vr6, 1.8kompresor.
nie ma co porównywać TDI i ich modzenia ze starymi klekotami TD - gdzie wkrętak, klucz 10, 13 itp i w droge na testy :helm: .
No właśnie, jak te TD to tylko TD !!



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw lut 26, 2009 22:25

Myślę że jak się dba o auto wymienia olej , filtry .Rozgrzewa sie auto stopniowo i nie pałuje na autostradach na maxa to można nawet i mocno modzonym autem pojeżdzić . Przecież i 1,9 TDI modzone z 110 na 160 + jeżdżą po drogach i nie rozsypują sie odrazu. Najwięcej zależy kondycji auta jak było eksploatowane przez te wszystkie lata no i od kierownika który póżniej modzi . Jeśli wszystko robi z głową i przestrzega pewnych zasad to i auto sie odwdzieczy .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

arwam

Post autor: arwam » pt lut 27, 2009 08:08

U mnie doszło jeszcze wczoraj prawie urwane mocowanie wachacza na ławie.
Koło jak się ruszało z miejsca to z 5cm do przodu się przesuwało



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt lut 27, 2009 09:29

arwam pisze:urwane mocowanie wachacza na ławie
No ładnie :bigok: wychodzi na to, że trzeba zawieche wzmacniać.
twardy pisze:TDI modzone z 110 na 160 + jeżdżą po drogach i nie rozsypują sie odrazu
TDI to inna bajka, są sporo mocniejsze, w td trzeba zrobić pare rzeczy, np metalowa uszczelka bo inaczej to nie pojeździ.
Ostatnio zmieniony pt lut 27, 2009 09:31 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.



arwam

Post autor: arwam » pt lut 27, 2009 12:20

No ładnie wychodzi na to, że trzeba zawieche wzmacniać.
do 1.6 naklasycznej turbinie wystarczy Ci seria bo nie masz takiego strzału momentu obrotowego



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lut 27, 2009 12:23

Uzywam auta na codzien i wymagam od niego duzej bezawaryjnosci - po prostu trzeba o auto dbac i odpowiednio je traktowac i nic sie nie powinno dziac. PS. Do ciągłego upalania TD z pewnoscia sie nie nadaje


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

arwam

Post autor: arwam » pt lut 27, 2009 16:06

zaprzal pisze:Uzywam auta na codzien i wymagam od niego duzej bezawaryjnosci - po prostu trzeba o auto dbac i odpowiednio je traktowac i nic sie nie powinno dziac. PS. Do ciągłego upalania TD z pewnoscia sie nie nadaje
silnik narazie nie protestuje ale zawiesznie i owszem
ZAPRZAL ja nie upalam ciągle auta a tylko raz na jakiś czas wietrzę tłoki :bigok:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lut 27, 2009 16:07

ja wietrze dosyc czesto :) po prostu mialem na mysli perfidne upalanie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

arwam

Post autor: arwam » pt lut 27, 2009 16:41

zaprzal pisze:po prostu mialem na mysli perfidne upalanie
ja nie do tego typu ludzi należe jeżdże przeważnie do 120km/h żadko się zdaża żebym szybciej jechał chyba że coś ustawiam i testuję ale ja raczej dla satysfakcji to robię niż do ulicznych i codziennych wyścigów

[ Dodano: 14 Mar 2009 21:23 ]
Dziś doszedł niemal zcięty klin
winy upatruje w tym że raż juz był robiony i po założeniu pompy 11mm okazało się że jest znacznie większa sila potrzebna aby paliwo zostało wtryśnięte



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 226 gości