Strona 2 z 3

: śr lut 17, 2010 23:18
autor: Mieniu_69
mi tez "gwizda" przy zmianie biegow, ale to lozysko oporowe :helm:

: czw lut 18, 2010 01:32
autor: Sztomel
jeśli słychać te świsty to pewnie jest to już początek zapiekania się zmiennej geometrii, wystarczy zlogować grupę 011 dynamicznie by zobaczyć czy wartość ciśnienia doładowania balansuje już na krawędzi trybu awaryjnego.

: czw lut 18, 2010 02:29
autor: doggie
Sztomel pisze:jeśli słychać te świsty to pewnie jest to już początek zapiekania się zmiennej geometrii, wystarczy zlogować grupę 011 dynamicznie by zobaczyć czy wartość ciśnienia doładowania balansuje już na krawędzi trybu awaryjnego.
Sztomel - u mnie pogwizduje w zakresie 1500-1700 a ciśnienie doładowania jest wzorcowe, w moim przypadku z racji długich dystansów codziennie nie ma mowy o zapiekaniu się kierownic, w poprzednim MK5 miałem identycznie a logi też były wzorcowe

: czw lut 18, 2010 07:54
autor: rakutom
Mieniu_69, no niestety u mnie nie jest to winą łożyska oporowego, wymieniony, a gwizd jak był tak jest...

: czw lut 18, 2010 13:43
autor: neox
Efekt dźwiękowy jak tutaj pisałem kiedyś o tym:
[youtube][/youtube]

: czw lut 18, 2010 17:33
autor: piotreq
U mnie wystepuje identyczny odglos, ale wiem gdzie lezy przyczyna.

Mam delikatnie rozpruty lacznik elastyczny wydechu a dodatkowo mala dziurke za katalizatorem.

Mam nadzieje ze zniknie ten odglos po zalataniu brakow :bigok:

: czw lut 18, 2010 20:26
autor: raczyk2
Dźwiek jest identyczny jak na filmiku ale słabszy. Sztomel miałem ten dźwięk na zapieczonej geometrii i bez zmian po wymianie turbiny. Przyczyna jest gdzieś indziej.

: pt lut 19, 2010 00:00
autor: doggie
no u mnie ten dzwięk w porównaniu do tego to jest niemalże niesłyszalny

: pt lut 19, 2010 00:04
autor: b4k
raczyk2 pisze:miałem ten dźwięk na zapieczonej geometrii i bez zmian po wymianie turbiny.
U mnie ten dzwiek pojawil sie po wycieciu kata. W sumie mi nie przeszkadzal, a ustapil jak wyczyszczona zostala turbina. Caly czas mialem i mam dziure w plecionce, wiec to nie byla ona.

: pt lut 19, 2010 16:00
autor: triCKy
u mnie tez w pewnym momencie pojawił się taki dźwięk, właśnie kiedy wkręcałem około 2000 obrotów i wciskałem sprzęgło, po wyczyszczeniu turbo już tego nie słychać

: pt lut 19, 2010 18:37
autor: PELE
u mnie ten dzwięk zaczął być słyszalny za raz po wycieciu kata :)
jeśli nie masz kata i nagle się to pojawiło poszukaj jakiejś nieszczelności w układzie wydechowym

: pt lut 19, 2010 19:09
autor: Macieja112
Ja wczoraj wywalilem kata i ten dzwiek sie pojawil ale czasami lapie mi tryb awaryjny powyzej 3000 obrotow moze faktycznie to turbina :crazy:

: pt lut 19, 2010 19:12
autor: PELE
turbo ma drożniej jeśli można to tak nazwać i przeładowuje czego efektem jest wpadanie w tryb awaryjny

: pt lut 19, 2010 20:12
autor: raczyk2
Faktycznie u mnie też zaraz po wycięciu kata dźwięk się pojawił. Grzebałem też przy EGR ale mam sprawny więc to nie on.