Strona 2 z 2

: sob lut 14, 2009 20:28
autor: tomch
Jak dbamy tak mamy. Choć czasami człowiekowi aż krew w zyłach mrozi...to wszystko już tyle razy tłumaczyłem żonie a ona ma to w nosie. Pozostało jej tylko kupić jakiegoś bęzyniaka....

Dodam tylko żeby oczywiście pamiętać o regularnej wymianie oleju oczywiście z myślą o turbinie. pozdro

: sob lut 14, 2009 21:01
autor: arwam
tomcio pisze:
Quatro7 pisze:jak ktos zwiekszy do 1,5bara :?: czy od ilu barów warto zakładać :?:
wogóle nie warto, blow off upuszcza ciśnienie przy zamkniętej przepustnicy co by nic nie rozsadziło. W dieslu nie ma przepustnicy to po co blow?


I tu się mylisz.
Przy większych turbinach pokroju K24, T3, czy GT2052V jest sens zakłdania bo jak robisz sprint do 100km/h gdzie zmiana biegów zajmuje Ci tyle co błyskawiczne wciśnięcie i puszczenie pedału sprzęgła to usłyszysz bardzo wyraźnie i głośno sapanie które w szybkim tępie może ci turbinęwykończyć zwłaszcza jeśli masz FMIC

: pn lut 16, 2009 18:38
autor: zielu
juz jest troche z OT to jeszcz zapytam odnośnie odpalania...
bo z boku kierownicy mam tą wajchę taka... od czego ona dokładnie jest... i w jakiej sytacji używać :?:

: pn lut 16, 2009 19:13
autor: arwam
Quatro7 pisze:juz jest troche z OT to jeszcz zapytam odnośnie odpalania...
bo z boku kierownicy mam tą wajchę taka... od czego ona dokładnie jest... i w jakiej sytacji używać :?:
tej wajchy użwasz jak jest zimno ewentualnie jak masz silnik mocno zużyty ułatwia ona rozruch a jest to przyspieszacz kąta wtrysku i powoduje on przestawienie kąta na wcześniejszy dzięki czemu bieg silnika się uspokaja oraz ułatwia rozruch zimnego silnika

: pn lut 16, 2009 19:20
autor: zielu
i stosowanać to przy jakich temperaturach :?:
i od razu po odpaleniu wciskać z powrotem :?:
podczas pracy samochdy wyciagajac wajchę powinno to dać jakkolwiek efekt :?:

: pn lut 16, 2009 20:00
autor: arwam
ja w swoim nie stosuję wogóle bo nie ma tkiej potrzeby bo silnik nawet przy -20 mi nie przebiera po nocy i pali na sztych.
jak u ciebie po odpaleniu przerywa to wyciągaj nawet jak jest cieplej.
nie zaszkodzi mu.
a prawidłowo powinno się tego używać w temp poniżej 0*C

: pn lut 16, 2009 21:50
autor: t0mal
arwam pisze:Przy większych turbinach pokroju K24, T3, czy GT2052V
U mnie nawet na k14 czasem sie daje słychac surge szczególnie jak jest chłodniej na dworze :crazy: tylko ze tak jak pisałeś szybka zmiana i z obrotami na czerwonym.

Nic tylko zbierać kase

: pn lut 16, 2009 22:42
autor: arwam
t0mal pisze:arwam napisał/a:
Przy większych turbinach pokroju K24, T3, czy GT2052V



U mnie nawet na k14 czasem sie daje słychac surge szczególnie jak jest chłodniej na dworze tylko ze tak jak pisałeś szybka zmiana i z obrotami na czerwonym.

Nic tylko zbierać kase

u Ciebie nie jest to aż tak groźne jak porównać wielkość koła kopresji i turbiny z grubością wałka.
Jest lepiej niż przy T3 czy K24 i jeszcze lepiej niż przy mojejGT20.
Czasem się zastanawiam czy ja jednad dobrze zrobiłem że ją kupiłem bo jest delikatnej budowy w porónaniu z K24 czy T3
jeden plus to taki że szybko nabiera ciśnienia ale jej minuś po za zapiekającymi się kierownicami jest taki że znacznie wolniej wytraca ciśnienie :crazy:

: pn lut 16, 2009 23:03
autor: PiotrusVW
jagdy w zyciu nie przekraczam na pierwszym odcinku 2000obr. moge spokojnie moge napewno turbinie zywotu nie skruci...ale pozniej to ciezkie zycie ma Golf

: wt lut 17, 2009 01:10
autor: arwam
PiotrusVW pisze:jagdy w zyciu nie przekraczam na pierwszym odcinku 2000obr. moge spokojnie moge napewno turbinie zywotu nie skruci...ale pozniej to ciezkie zycie ma Golf
i bardzo dobrze bo na tym to polega ale równie ważne jest w jaki sposób zatrzymujesz silnik

: wt lut 17, 2009 08:30
autor: PiotrusVW
po jezdzie po miescie powolny dojazd pod blok (400m) 10s i gasze a po jedzdzie autostradowej no to stoi sobie z minute zanim zgasze

: wt lut 17, 2009 10:48
autor: grandi
Ja po długiej trasie chłodzę ją 5 min około , tak w mieście to czekam zawsze aż zejdzie z obrotów i tyle