kiedy gasić samochód po jeździe

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: tomch » sob lut 14, 2009 20:28

Jak dbamy tak mamy. Choć czasami człowiekowi aż krew w zyłach mrozi...to wszystko już tyle razy tłumaczyłem żonie a ona ma to w nosie. Pozostało jej tylko kupić jakiegoś bęzyniaka....

Dodam tylko żeby oczywiście pamiętać o regularnej wymianie oleju oczywiście z myślą o turbinie. pozdro



arwam

Post autor: arwam » sob lut 14, 2009 21:01

tomcio pisze:
Quatro7 pisze:jak ktos zwiekszy do 1,5bara :?: czy od ilu barów warto zakładać :?:
wogóle nie warto, blow off upuszcza ciśnienie przy zamkniętej przepustnicy co by nic nie rozsadziło. W dieslu nie ma przepustnicy to po co blow?


I tu się mylisz.
Przy większych turbinach pokroju K24, T3, czy GT2052V jest sens zakłdania bo jak robisz sprint do 100km/h gdzie zmiana biegów zajmuje Ci tyle co błyskawiczne wciśnięcie i puszczenie pedału sprzęgła to usłyszysz bardzo wyraźnie i głośno sapanie które w szybkim tępie może ci turbinęwykończyć zwłaszcza jeśli masz FMIC



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pn lut 16, 2009 18:38

juz jest troche z OT to jeszcz zapytam odnośnie odpalania...
bo z boku kierownicy mam tą wajchę taka... od czego ona dokładnie jest... i w jakiej sytacji używać :?:


Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pn lut 16, 2009 19:13

Quatro7 pisze:juz jest troche z OT to jeszcz zapytam odnośnie odpalania...
bo z boku kierownicy mam tą wajchę taka... od czego ona dokładnie jest... i w jakiej sytacji używać :?:
tej wajchy użwasz jak jest zimno ewentualnie jak masz silnik mocno zużyty ułatwia ona rozruch a jest to przyspieszacz kąta wtrysku i powoduje on przestawienie kąta na wcześniejszy dzięki czemu bieg silnika się uspokaja oraz ułatwia rozruch zimnego silnika



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pn lut 16, 2009 19:20

i stosowanać to przy jakich temperaturach :?:
i od razu po odpaleniu wciskać z powrotem :?:
podczas pracy samochdy wyciagajac wajchę powinno to dać jakkolwiek efekt :?:


Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pn lut 16, 2009 20:00

ja w swoim nie stosuję wogóle bo nie ma tkiej potrzeby bo silnik nawet przy -20 mi nie przebiera po nocy i pali na sztych.
jak u ciebie po odpaleniu przerywa to wyciągaj nawet jak jest cieplej.
nie zaszkodzi mu.
a prawidłowo powinno się tego używać w temp poniżej 0*C



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn lut 16, 2009 21:50

arwam pisze:Przy większych turbinach pokroju K24, T3, czy GT2052V
U mnie nawet na k14 czasem sie daje słychac surge szczególnie jak jest chłodniej na dworze :crazy: tylko ze tak jak pisałeś szybka zmiana i z obrotami na czerwonym.

Nic tylko zbierać kase



arwam

Post autor: arwam » pn lut 16, 2009 22:42

t0mal pisze:arwam napisał/a:
Przy większych turbinach pokroju K24, T3, czy GT2052V



U mnie nawet na k14 czasem sie daje słychac surge szczególnie jak jest chłodniej na dworze tylko ze tak jak pisałeś szybka zmiana i z obrotami na czerwonym.

Nic tylko zbierać kase

u Ciebie nie jest to aż tak groźne jak porównać wielkość koła kopresji i turbiny z grubością wałka.
Jest lepiej niż przy T3 czy K24 i jeszcze lepiej niż przy mojejGT20.
Czasem się zastanawiam czy ja jednad dobrze zrobiłem że ją kupiłem bo jest delikatnej budowy w porónaniu z K24 czy T3
jeden plus to taki że szybko nabiera ciśnienia ale jej minuś po za zapiekającymi się kierownicami jest taki że znacznie wolniej wytraca ciśnienie :crazy:



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » pn lut 16, 2009 23:03

jagdy w zyciu nie przekraczam na pierwszym odcinku 2000obr. moge spokojnie moge napewno turbinie zywotu nie skruci...ale pozniej to ciezkie zycie ma Golf


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

arwam

Post autor: arwam » wt lut 17, 2009 01:10

PiotrusVW pisze:jagdy w zyciu nie przekraczam na pierwszym odcinku 2000obr. moge spokojnie moge napewno turbinie zywotu nie skruci...ale pozniej to ciezkie zycie ma Golf
i bardzo dobrze bo na tym to polega ale równie ważne jest w jaki sposób zatrzymujesz silnik



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » wt lut 17, 2009 08:30

po jezdzie po miescie powolny dojazd pod blok (400m) 10s i gasze a po jedzdzie autostradowej no to stoi sobie z minute zanim zgasze


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt lut 17, 2009 10:48

Ja po długiej trasie chłodzę ją 5 min około , tak w mieście to czekam zawsze aż zejdzie z obrotów i tyle


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości