Strona 2 z 3

: sob lut 07, 2009 11:51
autor: Sztomel
tak

: sob lut 07, 2009 11:52
autor: radzi
Poprostu probojac odpalic auto po chwili gasnie ale udalo mi sie raz go odpalic i chodzil puzniej po wylaczeniu auta problem wrocil moga to byc bledy komputera? zgory dziekuje za pomoc

: sob lut 07, 2009 11:53
autor: Sztomel
proponuję napisać prośbę w swojej grupie regionalnej aby ktoś z Vagiem podjechał do Ciebie i Ci sprawdził co niedomaga skoro auto jest uziemione a nie masz go gdzie sholować.

: sob lut 07, 2009 11:54
autor: radzi
Dziekuje kolego za pomoc i milego dnia

: sob lut 07, 2009 11:56
autor: Sztomel
radzi pisze:Poprostu probojac odpalic auto po chwili gasnie ale udalo mi sie raz go odpalic i chodzil puzniej po wylaczeniu auta problem wrocil moga to byc bledy komputera? zgory dziekuje za pomoc
mrugająca kontrolka świec sygnalizuje, że sterownik zapisał błąd wskazujący na usterkę jakiegoś podzespołu, która to usterka powoduje gaśnięcie silnika i aby się dowiedzieć co źle funkcjonuje to niestety trzeba błąd odczytać ze sterownika.

: sob lut 07, 2009 12:11
autor: radzi
jeszcze raz wielkie dzieki

[ Dodano: 07 Lut 2009 12:07 ]
Witam wszystkich mam problem z autem odpali mi i po chwili gasnie i mroga kontrolka swiec zarowych po badaniu komputerowym wyskoczyl blad 01176 klucz co to jest i co robic

: sob lut 07, 2009 13:36
autor: Przemas_82
Panowie ja jeszcze powroce do kwestii tych numerow czujnikow bo zglupialem zupelnie, bylem dzis przy okazji w innej hurtowni motoryzacyjnej i podali mi jeszcze inny numer tego czujnika a mianowicie: 357 919 501A, gdzie oryginal byl 078 919 501B to nowy ktory zamontowalem 059 919 501. Jakies sugestie bo ja juz zwatpilem zupelnie ;(

[ Dodano: 09 Lut 2009 22:27 ]
ok, no to moja ciekawość zaspokojona, piszę tak bo może się komuś przydać na przyszłość. Udało mi się ściągnąć ETKE i numer 078 919 501B to czujnik temperatury podwójny i w 2002 roku został wycofany z produkcji i zastąpiony czujnikiem o numerze 059 919 501. Teraz tyko pozostaje sprawdzić jaki wpływ na spalanie miała wymiana. :bigok:

: sob mar 28, 2009 23:47
autor: mms79
Sztomel pisze:
czyzaczek pisze:Sorry, ale ten czujnik czteropinowy spełnia podwójną rolę tzn. g62/g2 - i na ECU i deskę, więc jak mają się osobno popsuć????
bo to są dwa (odseparowane od siebie) czujniki i wspólnego mają tylko tyle, że znajdują się w jednej, wspólnej obudowie.
a mógłbyś mi jeszcze napisać gdzie to ustrojstwo siedzi? Silnik AHF, z góry dzięki.

: ndz mar 29, 2009 08:59
autor: Sztomel
mms79 pisze:a mógłbyś mi jeszcze napisać gdzie to ustrojstwo siedzi? Silnik AHF, z góry dzięki.
no jasne, wkleję fotki to lepiej to zobrazuje :
ObrazekObrazekObrazekObrazek

czyli jak widać siedzi od strony tyłu silnika pod pompą podciśnienia w króćcu wodnym wychodzącym z prawej strony głowicy.

Łatwo sprawdzić który z tych czujników jest uszkodzony G62 czy G2, trzeba tylko sprawdzić na Vagu ich wskazania temperatur:
wskazania temperatury G62 sprawdzamy w "01 engine" - grupa 007 - ostatnia rubryka z prawej strony a G2 "17 instruments" - grupa 03 - pierwsza rubryka :

Obrazek

na powyższej fotce akurat temperatury G62 (14,3) i G2 (30*C) różnią się od siebie ale jest to związane z różnicą w czasie pomiaru a wybór "01 engine" i "17 instruments" jest banalnie prosty :
Obrazek

a następnie
Obrazek

: ndz mar 29, 2009 20:11
autor: sosna232
radzi pisze:jeszcze raz wielkie dzieki

[ Dodano: 07 Lut 2009 12:07 ]
Witam wszystkich mam problem z autem odpali mi i po chwili gasnie i mroga kontrolka swiec zarowych po badaniu komputerowym wyskoczyl blad 01176 klucz co to jest i co robic


sprawc połączenia cewki czytającej immo kluczyka > sprawc instalację do immobilisera.

Re: Problem z czujnikiem temperatury cieczy

: wt gru 27, 2011 13:03
autor: Miszka82
Witam

Czy w AJM czujnik jest w tym samym miejscu ?
I jeszcze dla potwierdzenia ten czujnik znajduje się po prawej stronie stojąc przodem do auta ?

thx

Problem z czujnikiem temperatury cieczy

: wt gru 27, 2011 21:59
autor: munior
radzi pisze:Witam wszystkich mam problem z autem odpali mi i po chwili gasnie i mroga kontrolka swiec zarowych po badaniu komputerowym wyskoczyl blad 01176 klucz co to jest i co robic
Wyłaczyć immo w sofcie :chytry: i zapomnieć o problemie .Immo to żadne zabezpieczenie w dzisiejszych czasach ,bo jedyną osobą której immo może przeszkodzić w odpaleniu auta jest jego wlasciciel :grin:

Problem z czujnikiem temperatury cieczy

: śr gru 28, 2011 00:00
autor: EnJoy
Miszka82 pisze:Czy w AJM czujnik jest w tym samym miejscu ?
I jeszcze dla potwierdzenia ten czujnik znajduje się po prawej stronie stojąc przodem do auta ?
Tak w tym samym. Po prawej stronie bloku silnika.
munior pisze:Wyłaczyć immo w sofcie :chytry: i zapomnieć o problemie .Immo to żadne zabezpieczenie w dzisiejszych czasach ,bo jedyną osobą której immo może przeszkodzić w odpaleniu auta jest jego wlasciciel :grin:
LOL.. piękne rozwiązanie :panna: Może przy okazji niech nie zamyka auta na klucz, bo to przecież tym bardziej nie jest żadnym zabezpieczeniem w dzisiejszych czasach ;)

Problem z czujnikiem temperatury cieczy

: śr gru 28, 2011 07:46
autor: Sztomel
Miszka82, foto z umiejscowieniem tego czujnika podałem Ci na PW na forum A4 a tu podaję nr czujnika 059 919 501 A (na półokrągłą wtyczkę) lub bez końcówki "A" na kwadratową wtyczkę bo niestety nie wiem, który masz rocznik auta.