Strona 2 z 2

: czw sty 29, 2009 17:33
autor: vision
arwam pisze:Jak Ci auto jeździ?
nie masz problemu z zapiekającymi się kierowniczkami?
Bo mnie to już normalnie mało taki mały nagły sz....g nie trafi co wyczszę dwa trzy tygodnie i od nowa a u mnie żeby to ustrojstwo wyjąć to muszę silnik z mocowań zdejmować i pochylić go do przodu.
Odpada styl jazdy bo często i gęsto widzi 6000rpm z pedałem w podłodze
właśnie czyściłem po ponad roku

[ Dodano: 29 Sty 2009 16:39 ]
troszkę zabawy było ale zaciekawiła mnie 1 rzecz że najgorzej się blokuje sama dźwignia i jak ją rozruszałem to było gitara bez rozbierania bo w środku aż takiej masakry nie było

[ Dodano: 29 Sty 2009 16:43 ]
arwam pisze:Bo mnie to już normalnie mało taki mały nagły sz....g nie trafi co wyczszę dwa trzy tygodnie i od nowa a u mnie żeby to ustrojstwo wyjąć to muszę silnik z mocowań zdejmować i pochylić go do przodu.
to *#cenzura#* ja za to do rozrusznika nie mogę się dostać

[ Dodano: 29 Sty 2009 16:46 ]
arwam, popsikaj na tą dźwignię i ją rozruszaj u mnie pomagało na jakiś czas lub zmiana steru na taki jak Apsik

: czw sty 29, 2009 18:02
autor: arwam
troszkę zabawy było ale zaciekawiła mnie 1 rzecz że najgorzej się blokuje sama dźwignia i jak ją rozruszałem to było gitara bez rozbierania bo w środku aż takiej masakry nie był

U mnie to nie sprawa dźwigni bo o tym w pierwszej kolejności pomyślałem ale ile byś nie pryskał na nią to byś ją urwał a nie puści.
Jak jeżdże po mieście energicznie to nic, jak jeżdżę po trasach tak 100-180km/h to też nic.
Ale jak jest ślisko to nie ma jak wdepnąć żeby się ustrojstwo rozruszało bo można gdzieś na barierce wyładować.
Coraz częściej zaczynam się zastanawiać nad powrotem do T3 albo K24 ( bo ona ma regulowany waste gate).
nie wiem może cosik jest z samą sprężarką nie teges.
może sprawę by rozwiazała zmiana na jakąś GT2562V albo chociaż GT2256V?

[ Dodano: 29 Sty 2009 17:03 ]
vision, jakbyś miał może jakieś pomysły to na PW byś mi odpisał jak można

Sory za OT

Re: Dobranie pompy wtryskowej w silniku 1Y

: czw sty 29, 2009 18:43
autor: artkar
DEPESZ pisze:Witam,
Mam ostatio problem z autem moim.Wszystkie znaki na niebie wskazują że to pompa wtryskowa.Wymieniłem poprzednio filtr paliwa,zlikwidowałem powietrze w układzie paliwowym a silnik nadal bardzo mułowaty.Na wolnych obrotach chodzi dobrze, odpala na zimno i ciepło też dobrze a jak dam mu gazu to muł.Znajomy mechanik sądzi że to pompa.Naprawa takiej pompy to droga sprawa około 700 zł a znalazłem na allegro pompkę niby do mojego auta.Problem polega w oznaczeniach na pompie.Czy te oznaczenia z tych zdjęć jakoś można zweryfikować z tymi z książki obsługi?Mam silnik 1Y a w nim jest pompa Bosch VE 4/8 F 2300 R430. A na zdjęciu na tej pompie jest oznaczenie w srodkowym rzedzie po lewej stronie R 337. To są te oznaczenia czy to poprostu zbieg okoliczności?Proszę o podpowiedzi.

[ Dodano: 28 Sty 2009 18:18 ]
Zapomniałem dodać zdjęcie tej pompy.
http://moto.allegro.pl/item531257057_po ... ml#gallery
Kolego nie kupuj zaraz innej pompy!Posprawdzaj dokładnie na początek jeszcze:
- czy nie łapie powietrza na wałku pompy gdzie przychodzi uszczelniacz najlepiej wymienić nie zawsze musi tam ciec paliwo
- czy ogólnie pompa nie ma gdzieś wycieków
- sprawdz czy czasem śruba OUT nie jest zabrudzona i w pompie wówczas nie powstaje za duże cisnienie
- czy nie przycina sie lub nie jest zacięty zawór podciśnieniowy

: czw sty 29, 2009 18:54
autor: DEPESZ
Właśnie dziś kupiłem już tą pompę.trudno.Jutro mechanik mi załozy ale wspomnę mu o tych przypadkach i jak faktycznie będzie dobra ta moja oryginalna pompa to zostawię dla siebie na zapas albo puszcze na allegro.

: czw sty 29, 2009 19:16
autor: artkar
No niepotrzebnie, ale mam nadzieje, że nie będzie ta pompa gorsza od Twojej.

: czw sty 29, 2009 19:23
autor: DEPESZ
ta nowa pompa jest z golfa około 230 000 km na ta stara jeździła w moim gdzie stan licznika to 600 000, tylko tez nie wiem czy ten przebieg jest faktyczny.