Strona 2 z 2

: pt lis 27, 2009 13:15
autor: sagon
Zocha,może ciągnie już dużo oleju odmą.
Zbyt duża ilość oleju zaciąganego przez odmę trafia siłą rzeczy do cylindrów,w efekcie spalania się wytwarza nagar,który zawala turbinę i powoduje częste zapiekanie się kierownic.
Ewentualnie,turbina puszcza olej,który miesza się za spalinami tworząc nagar.
Za duża dawka paliwa,tez może powodować zbyt duży nagar.

: pt lis 27, 2009 15:03
autor: skowron69
Kolega moj zawiósł do regeneracji turbine.
Powiedzieli ze czyscic sie nie oplaca ,ze bedzie to samo za jakis czas.
Wsadzili mu nowe kierowniczki.Wzieli za to 900 a za wyjecie turbiny chcieli 400.
Narazie jest idealnie.

: pt lis 27, 2009 18:43
autor: Zocha
sagon pisze:Zocha,może ciągnie już dużo oleju odmą.
Zbyt duża ilość oleju zaciąganego przez odmę trafia siłą rzeczy do cylindrów,w efekcie spalania się wytwarza nagar,który zawala turbinę i powoduje częste zapiekanie się kierownic.
oleju mi tak dużo nie ubywa od winiany do wymiany nie muszę nic dolewać tak było na starym silniku ( od 4 miesięcy mam zmieniony silnik wiec za dużo tu nie mogę powiedzieć czy ten silnik łyka olej ) ale nie wydaj mi sie ze by łykał
sagon pisze:Za duża dawka paliwa,tez może powodować zbyt duży nagar.
No właśnie od kod zmieniłem wtryski na 216 auto zaczęło mi dużo palić (link do tematu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15 )

może pompa zaczyna zdychać i zamiast ładnie rozpylać to wtryski leją ?
jutro zobaczę jaką ma dawkę paliwa może coś sie przestawiło
skowron69 pisze:Kolega moj zawiósł do regeneracji turbine.
Powiedzieli ze czyscic sie nie oplaca ,ze bedzie to samo za jakis czas.
Wsadzili mu nowe kierowniczki.Wzieli za to 900 a za wyjecie turbiny chcieli 400.
Narazie jest idealnie.
Może masz racje ale jak mam wywalić tyle pieniędzy na regenerację to wole dołożyć i kupić jakąś hybrydę :grin:
zobaczę jeszcze raz rozbiorę i przeczyszczę ta turbinę jak to nie pomoże to przyjdzie nowa turbina

: wt kwie 06, 2010 12:50
autor: TimekPK
Zocha,
I jak sprawa wygląda?