: ndz sty 25, 2009 20:17
Q.bak, to jak wytłumaczysz fakt ze w dieslach były skrzynie 4s z białym i 4t z czerwonym ślimakiem a index taki sam czyli 950??
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
A jakim cudem ja mogę to wiedzieć?to jakim cudem miałem zegary właśnie z takim indexem a mam 1.6??
To wez załóż do tej samej linki zegary o indeksie 935 i 950,będą tak samo pokazywać?Raczej nie.A przecież obroty linki będą takie sameQ.bak pisze:kolor ślimaka nie ma z tym nic wspólnego
jakto nie, właśnie od ilości zębów zależy ilość obrotów linki
W mkII nie ma przedniej osiŚlimak napędzany jest przez wałek połączony (przez jakieś przekładnie) z przednią osią
tak, że właśnie różniły się przełożeniami w skrzyni i jeśli miały ten sam index to musiały mieć inny ślimak.bongo pisze: to jak wytłumaczysz fakt ze w dieslach były skrzynie 4s z białym i 4t z czerwonym ślimakiem a index taki sam czyli 950??
Ale czy ja to gdziekolwiek zanegowałem??bongo pisze:To wez załóż do tej samej linki zegary o indeksie 935 i 950,będą tak samo pokazywać?Raczej nie.A przecież obroty linki będą takie same
no dobra, ma dwie półośki... ale jakie to ma znaczenie w tej dyskusji...bongo pisze:W mkII nie ma przedniej osi
Chodzi mi o to że nieprawdą jest że 935 występowały tylko w 1.3 bo jak widać na moim przypadku w 1.6 również.Q.bak pisze: to jakim cudem miałem zegary właśnie z takim indexem a mam 1.6??bongo pisze: A jakim cudem ja mogę to wiedzieć?