Strona 2 z 3

: wt lut 17, 2009 22:09
autor: rafalkdp
A czy przypadkiem login do Instruments to nie PIN? Wydaje mi się, że tak bo już kiedyś dodawałem kluczyki do nowego zegara. Trzeba najpierw się zalogować, a później można dopiero przeprowadzać adaptację. Pin jest 4-cyfrowy. Logując się dodajesz z przodu pinu zero. Można wyciągnąć go Vag tacho. Z racji tego, iż robiłem to już dawno to nie dam sobie ręki uciąć, czy powyższe info jest poprawne. Jak sprawdzę to dam znać.

: śr lut 18, 2009 00:24
autor: kompan
rafalkdp pisze:Jak sprawdzę to dam znać.
Byłoby miło ;] Z góry dzięki.

: śr lut 18, 2009 21:33
autor: rafalkdp
Sprawdziłem. Login tak jak pisałem wcześniej to 0+PIN, jednak w bloku 3 nie mogłem nic zmienić.Wyskakiwał "error". Zwykłym Vagiem z alledrogo sie chyba tego nie zrobi:/

: czw lut 19, 2009 02:07
autor: kompan
A ten PIN to można zczytać jakoś vagiem? Bo nie mam przywieszki przy kluczach z tym PINEM ;/

: czw lut 19, 2009 21:36
autor: krzysiogreg
Panowie,
Szperałem dziś w Licznikach (Instruments-grupa17) i w adaptacji [10] znalazłem grupę w której możemy "regulować" wskazania czujnika poziomu paliwa. Jest to grupa chyba w okolicach 020 lub nieco dalej

Natomiast klikając dalej, doszedłem do grupy 070 i 071 - są tam dwa parametry które również mozna zmieniać. :chytry:
Może to właśnie w tych grupach możemy regulować wskazania komputera? :chytry:

: czw lut 19, 2009 22:20
autor: leo...
krzysiogreg pisze:doszedłem do grupy 070 i 071 - są tam dwa parametry które również mozna zmieniać
o ile dobrze pamiętam to są grupy gdzie możesz kalibrowac ilośc paliwa w baQ ...

: czw lut 19, 2009 23:58
autor: Oli
leo... pisze:ilośc paliwa w baQ
to będzie kanał 30 wartości od 120----136

: pt lut 20, 2009 13:48
autor: rafalkdp
Pin odczyta tylko Vag tacho.

: sob lut 21, 2009 01:46
autor: kompan
Oli pisze:Pin odczyta tylko Vag tacho.
No to nic z tego ;/

: pt paź 23, 2009 20:55
autor: Kris-THC
rafalkdp pisze:Sprawdziłem. Login tak jak pisałem wcześniej to 0+PIN, jednak w bloku 3 nie mogłem nic zmienić.Wyskakiwał "error". Zwykłym Vagiem z alledrogo sie chyba tego nie zrobi:/
Bo pewnie uzywales przyciskow UP/DOWN hehehe, sprobuj wklepac wartosci mniejsze lub wieksze o ręcznie.

Aby wskazania bylu prawdziwe musisz sobie obliczyc nowa wartość, czyli:
aktualna wartosc z bloku 003 * wyliczone (prawdziwe) srednie spalanie i / podziel przez wyswietlane poprzednie srednie spalanie.
Oczywiscie bierzemy pod uwagę odczyty z trybu MFA 2 czyli długodystansowe :)
Ja mam MFA starego typu w zegarkach i wszystko smiga, zresztą ile mu nie wleje tyle spali ale lubię *#cenzura#*... kolesi jak patrzą na średnie spalanie zmotanego TDIka hehehehehehe

: pt paź 23, 2009 21:48
autor: Oli
Kris-THC pisze:w bloku 3 nie mogłem nic zmienić.Wyskakiwał "error". Zwykłym Vagiem z alledrogo sie chyba
w zegarach immo 2 da się to vagiem zmienić
w zegarach immo 3 da się zmienić ale w eepromie :grrr:

: pt paź 23, 2009 21:59
autor: Kris-THC
Oli pisze:Kris-THC napisał/a:
w bloku 3 nie mogłem nic zmienić.Wyskakiwał "error". Zwykłym Vagiem z alledrogo sie chyba
To nie ja pisałem?! Cytat taki tylko :grin:

: pt paź 23, 2009 22:03
autor: Oli
Kris-THC pisze:To nie ja pisałem?! Cytat taki tylko
OK :grin: ale właśnie dlatego wyskakują errory, nie testowałem u siebie ale może ktoś sprawdzi na zegarach immo 2

: pt paź 23, 2009 22:10
autor: Kris-THC
W ogóle to po co w tym grzebać i zgrywać kości? Wiesz ile pali naprawdę. Lepiej skupić się na Φ km/h :helm: