Strona 2 z 2

: pn sty 19, 2009 17:25
autor: master13
Witam Kolegow!
Przed chwilka wymienilem ten czujnik! To bylo to! teraz juz swieczki nie odpalaja sie jak jest cieply silnik!
Tamten i tak sporo wytrzymal bo az 22 lata od nowosci hehe!!!!
Jakby co to numer tego czujnika to 049919501
Dziekuje wszystkim za pomoc!

: pn sty 19, 2009 18:04
autor: czyzaczek
Cieszymy się razem z Tobą :D :pub:

Temat pozostanie dla potomnych :)

: pn sty 19, 2009 19:46
autor: DJ_Mouse
:bigok:

: pn sty 19, 2009 20:16
autor: t0mal
A tak przy okazji zdjecia komory silnika, czy Miłosz1976 nie ma przypadkiem źle podłączonych przewodów paliwowych? Chodzi mi o powrót z pompy.

Czy może nie we wszystkich dieslach był podgrzewacz paliwa na filtrze?

: pn sty 19, 2009 20:35
autor: DJ_Mouse
t0mal, o jakim podgrzewaczu paliwa na filtrze mówisz?


Przewody ma podłączone dobrze, zasilanie idzie ze zbiornika z filtr paliwa a z niego zaś do zasilania pompy wtryskowej (czyli tego od dołu).

Powrót z ostatniego wtrysku zbiega się w tej rurce wystającej u góry z pompy z powrotem paliwa którego pompa nie potrzebuje. i tą drogą wraca do zbiornika.


Ot Tyle.

: pn sty 19, 2009 21:25
autor: master13
DJ_Mouse
Juz myslalem ze cos mam tam zle podlaczone! :bajer: ? ale wszystko jest oki silnik chodzi jak pszczola :D Obrazek
jak na razie odpukac!!!!!
mial dwie swiece zjarane po swietach.Wymienilem dwie! pewnie powinienem wszystkie? zrobie to jak bedzie cieplej.Ale przy tych mrozach co byly -20 odpalal od strzala!

: pn sty 19, 2009 23:37
autor: t0mal
DJ_Mouse pisze:t0mal, o jakim podgrzewaczu paliwa na filtrze mówisz?

Ano o takim:

Obrazek


To ten mały żółty element na filtrze, widocznie w starszych tego nie bylo.

Zdjecie znalezione na otomoto.pl


I zeby nie było :chytry:

: wt sty 20, 2009 17:06
autor: master13
Nie wiem czy to przez wymiane tego czujnika, ale swiece rano przy odpalaniu grzaly o polowe krocej! wydaje mi sie ze wtedy za bardzo sie nagrzewaly i to moglo powodowac ich mala zywotnosc :hmm: ???

: wt sty 20, 2009 17:40
autor: czyzaczek
Miłosz1976 pisze:Nie wiem czy to przez wymiane tego czujnika, ale swiece rano przy odpalaniu grzaly o polowe krocej! wydaje mi sie ze wtedy za bardzo sie nagrzewaly i to moglo powodowac ich mala zywotnosc :hmm: ???
Tak, to przez wymianę czujnika.... po prostu teraz przekaźnik wie ile ma grzać z prawidłowego odczytu :D

Za bardzo to się chyba nie nagrzewały :D raczej za długo grzały, a to na pewno skracało ich życie .... :smoke:

: śr sty 21, 2009 09:45
autor: tberent
t0mal, jaki chcesz taki sobie mozesz założyc. z podgrzewaczem droższy, bez tanszy ale jak zacznie nie trzymac paliwa i uciekać do baku to na bank zacząć od tego zaworka w filtrze ;)