Strona 2 z 2
: pn sty 19, 2009 17:25
autor: master13
Witam Kolegow!
Przed chwilka wymienilem ten czujnik! To bylo to! teraz juz swieczki nie odpalaja sie jak jest cieply silnik!
Tamten i tak sporo wytrzymal bo az 22 lata od nowosci hehe!!!!
Jakby co to numer tego czujnika to 049919501
Dziekuje wszystkim za pomoc!
: pn sty 19, 2009 18:04
autor: czyzaczek
Cieszymy się razem z Tobą
Temat pozostanie dla potomnych
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: pn sty 19, 2009 19:46
autor: DJ_Mouse
: pn sty 19, 2009 20:16
autor: t0mal
A tak przy okazji zdjecia komory silnika, czy Miłosz1976 nie ma przypadkiem źle podłączonych przewodów paliwowych? Chodzi mi o powrót z pompy.
Czy może nie we wszystkich dieslach był podgrzewacz paliwa na filtrze?
: pn sty 19, 2009 20:35
autor: DJ_Mouse
t0mal, o jakim podgrzewaczu paliwa na filtrze mówisz?
Przewody ma podłączone dobrze, zasilanie idzie ze zbiornika z filtr paliwa a z niego zaś do zasilania pompy wtryskowej (czyli tego od dołu).
Powrót z ostatniego wtrysku zbiega się w tej rurce wystającej u góry z pompy z powrotem paliwa którego pompa nie potrzebuje. i tą drogą wraca do zbiornika.
Ot Tyle.
: pn sty 19, 2009 21:25
autor: master13
DJ_Mouse
Juz myslalem ze cos mam tam zle podlaczone!
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
? ale wszystko jest oki silnik chodzi jak pszczola
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/51/ce2d6b2e82bea948med.jpg)
jak na razie odpukac!!!!!
mial dwie swiece zjarane po swietach.Wymienilem dwie! pewnie powinienem wszystkie? zrobie to jak bedzie cieplej.Ale przy tych mrozach co byly -20 odpalal od strzala!
: pn sty 19, 2009 23:37
autor: t0mal
DJ_Mouse pisze:t0mal, o jakim podgrzewaczu paliwa na filtrze mówisz?
Ano o takim:
To ten mały żółty element na filtrze, widocznie w starszych tego nie bylo.
Zdjecie znalezione na otomoto.pl
I zeby nie było
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
: wt sty 20, 2009 17:06
autor: master13
Nie wiem czy to przez wymiane tego czujnika, ale swiece rano przy odpalaniu grzaly o polowe krocej! wydaje mi sie ze wtedy za bardzo sie nagrzewaly i to moglo powodowac ich mala zywotnosc
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
???
: wt sty 20, 2009 17:40
autor: czyzaczek
Miłosz1976 pisze:Nie wiem czy to przez wymiane tego czujnika, ale swiece rano przy odpalaniu grzaly o polowe krocej! wydaje mi sie ze wtedy za bardzo sie nagrzewaly i to moglo powodowac ich mala zywotnosc
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
???
Tak, to przez wymianę czujnika.... po prostu teraz przekaźnik wie ile ma grzać z prawidłowego odczytu
Za bardzo to się chyba nie nagrzewały
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
raczej za długo grzały, a to na pewno skracało ich życie ....
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
: śr sty 21, 2009 09:45
autor: tberent
t0mal, jaki chcesz taki sobie mozesz założyc. z podgrzewaczem droższy, bez tanszy ale jak zacznie nie trzymac paliwa i uciekać do baku to na bank zacząć od tego zaworka w filtrze
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)