Strona 2 z 2

: śr sty 14, 2009 15:56
autor: sagon
Lepie chyba oddac ta do regeneracji,jak kupowac coc niewiadomego pochodzenia.
Tym bardziej,ze cenowo chyba korzystniej zregenerowac jak zakupic inna.
Ja jezdze na hybrydzie,czyli tak jakby na regenerowanej i wszystko jest ok.
Ciasne pasowania moga wystepowac w turbinach,ktore maja roztaczany korpus
pod grubszy walek.Jak np awx-arl.
Tutaj laduje nowy walek, tuleje,smiglo,wszystko pod wymiar,wie nie powinno byc zle.
Napisz do Karambola,on sie w tym specjalizuje wiec lepiej Ci doradzi.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 14 Sty 2009 21:11 ]
Stronka Karambola http://www.autokarambol.pl

: śr sty 14, 2009 22:19
autor: lukaszvo84
juz turbina zregenerowana w Miecu koszt 500 zl wydaje mi sie ze jest dobrze zrobiona rok gwarancji.Jutro montuje.

[ Dodano: 14 Sty 2009 21:29 ]
jeszcze sie was zapytam jaki olej dolac do wspomagania zeby było OK.Tezaz jest jakis przezroczysty.

: śr sty 14, 2009 23:16
autor: sagon
A nie zielony?

: czw sty 15, 2009 19:13
autor: PiotrusVW
jak przezroczysty to lepiej zmien...wogole plyn wspomagania jesli nie wiesz jaki byl to powinno sie zmienic caly zadnych dolewek