: śr sty 07, 2009 13:26
Wajsik ![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
nie chce iść specjalnie do auta ale znalazłem podobny,różni sie tym,że w środku u mnie jest siateczka nie przepuszczająca wody a nie bibułaSztomel pisze:sorry, że nie na temat ale nie widziałem jeszcze takiego, Wajsik wklej foto abym mógł go obadać, jestem ciekaw jak wygląda i z czego jest zrobiony - pleksa ?Wajsik pisze:Filtr mam przeźroczysty to chyba wiem co widzę
No, extra, w końcu ktoś z branży....leoncio pisze:witam z calym szacunkiem dla kolegi
czyzaczek mam dostep do badan paliw i wiem ze na renomowanych stacjach jest czasem paliwo ktore krzepnie przy -5 a zimowe paliwo jednaego z polskich potentatow na certyfikacie ma - 28 oczywiscie mowa o on
Domyślam się, z kompetencji i rzeczowości Twoich wypowiedzi jasno wynika, że pracujesz w którymś z tych koncernów, ba, nawet wiem gdzie, nalewasz paliwo na stacjileoncio pisze:kolego pracuje w jednym zkoncernow ktory wymieniles
Kity to wciskaj kolegom na podwórku a nie tutaj. Każde badanie laboratoryjne potwierdza się orzeczeniem z ZAZNACZONĄ normą, według, której badano (jak chcesz to mogę wkleić orzeczenia z Orlenu i z Lotosu - bo od nich dostaję paliwo i zawsze dają orzeczenie producenta).leoncio pisze:badania o ktorych mowie to wewnetrzna kontrola stacji
Podróżuję po Polsce ok. 40 tyś. km rocznie i nigdy nie dostałem dwóch paragonów, nawet na tym drogim Orlenie przy rafinerii w Płocku!leoncio pisze:co do przekretow na stacji raczej malo prawdopodobne (w poniewaz wlasciciel tej stacji nie ma znikomy procent ze sprzedazy paliw zyje ze sklepu zwroc uwage ze dostajesz osobny paragon za paliwo a osobny za batonika )
Wow, to zapytaj się w swoim koncernie czy tak się nie robi, bo jak dostaję dostawy i z jednego i drugiego to najpierw paliwo jest badane przed wlaniem do zbiorników - pobiera się próbkę z cysterny (dokładnie 2 litry, to jest około 1,6 kg)! (pomimo orzeczeń producenta!!!!!)leoncio pisze:pytanie czy te paliwo od poczatku jest trefne juz przy wyjsciu z rafineri czy gdzies podrodze ten problem rozwiazano na zachodzie metota probek paliwa
leoncio pisze:[ Dodano: 07 Sty 2009 13:18 ]
kolego wielblad2, shell i bp to to samo identyczne paliwo za wyjatkiem najmocniejszego pb
leoncio pisze:kolego wielblad2, shell i bp to to samo identyczne paliwo za wyjatkiem najmocniejszego pb
Kolego leoncio, należysz do grupy, która sama potrafii znaleźć różnicę!!!!!leoncio pisze:powiesz nam pewnie kto jest producentem paliwa na bp i nestea to 2
Prąd ładowania to raczej nie w Voltachczyzaczek pisze:A jak padł, to jedyne co polecam Tobie sprawdzić to prąd ładowania z alternatora, czy to przypadkiem nie spowodowało rozładowania aku.... (jak będzie za niskie napięcie - prąd ładowania powinien mieć ok 14,4 V....