Słabo grzeje!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Rafica, poprostu wyłącz wentylator i wtedy temperatura będzie szybciej rosła (te auta poprostu tak mają - a jak osiągnie 90 stopni i włączysz na maxa wentylator to też bedzie normalne że na liczniku temp. spadnie) a wypowiedzi odrazu "wymień termostat" - nie bede komentował
pozdro
duszek82, te świece nie działają non stop, najczęściej rano się odpalają aby szybciej temperatura płynu rosła ale jak samochód jest rozgrzany to te świecą są odcinane albo 1 z 3 grzeje
pozdro
duszek82, te świece nie działają non stop, najczęściej rano się odpalają aby szybciej temperatura płynu rosła ale jak samochód jest rozgrzany to te świecą są odcinane albo 1 z 3 grzeje
Ostatnio zmieniony sob sty 10, 2009 16:50 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
tylko ze ja te swiece sprawdzalem na zimnym silniku i jeszcze przy temperaturze -17C i wogule na zadnej z trzech wtyczek nie pojawilo mi sie napiecie moze mam walniet jakis przekaznik lub czujnik który to załancza ale nie wiem gie sie to wszystko znajduje?kulon-x pisze:Rafica, poprostu wyłącz wentylator i wtedy temperatura będzie szybciej rosła (te auta poprostu tak mają - a jak osiągnie 90 stopni i włączysz na maxa wentylator to też bedzie normalne że na liczniku temp. spadnie) a wypowiedzi odrazu "wymień termostat" - nie bede komentował
pozdro
duszek82, te świece nie działają non stop, najczęściej rano się odpalają aby szybciej temperatura płynu rosła ale jak samochód jest rozgrzany to te świecą są odcinane albo 1 z 3 grzeje
tylko ze ja te swiece sprawdzalem na zimnym silniku i jeszcze przy temperaturze -17C i wogule na zadnej z trzech wtyczek nie pojawilo mi sie napiecie moze mam walniet jakis przekaznik lub czujnik który to załancza ale nie wiem gie sie to wszystko znajduje?
ale świece ogrzewające płyn działają dopiero po odpaleniu silnika?
Chyba że się mylę ale wydaje mi się że odbieranie prądu z akumulatora na ten cel zanim silnik zostanie uruchomiony to nie porozumienie.
Jeśli się mylę to proszę mnie skorygować ponieważ nie znam dokłanie silników TDI
u mnie w trójce, diesel bez dodatków, do niedawna nawet po przejechaniu 50 km na trasie nie łapał 80 stopni, mechanik wymienił termostat i teraz dochodzi do około 80 stopni przy spokojnej jeździe. nie jestem złota rączka, ale jak dla mnie przy 20 km przez miasto 75-80 stopni jest spoko, więc popieram wypowiedź kulon-x
podlacze sie pod temat zeby nie trworzyc nowego.CHodzi o swiece do podgrzewania cieczy ,mam AHF-a z 12.98rok i nie posiada ich a mialem rok temu ahf-a z 99roku i mial owe 3 swiece grzejne do cieczy chlodzacej.Moze ktos mnie uswiadomic dlaczego tak jest?ubozsza wersja czy w starszym roczniku tego nie montowali? Aha i jeszcze jedna roznica -spirala od grzania swiec zarowych swieci ok 20 sek niezalezni od temp zewnetrznej a w poprzednim gasly od razy dopiero przy ujemnych temp zaczynaly grzac dluzej (wiem tdi grzeje ponizej 5 stopni itp ) ale chodzi mi o to czy cos mam skopane czy taka wersja ktora musi tak dlugo za kazdym razem grzac swiece?
To czy były montowane swiece do podgrzewania płynu czy nie to nie zależy od rocznika tylko od przeznaczenia auta docelowo na jaki rynek miało iść , auta na rynki południowe nie były wyposażane w ten podgrzewacz , np mój Golf był na Francje i podgrzewania nie ma.daro 16v pisze:CHodzi o swiece do podgrzewania cieczy ,mam AHF-a z 12.98rok i nie posiada ich a mialem rok temu ahf-a z 99roku i mial owe 3 swiece grzejne do cieczy chlodzacej.Moze ktos mnie uswiadomic dlaczego tak jest?ubozsza wersja czy w starszym roczniku tego nie montowali?
Cos jest nie tak , propunuje przyjżeć sie czujnikowi temperatury , najlepiej VAGiem kanał 007 na zimnym motorze i na ciepłymdaro 16v pisze:spirala od grzania swiec zarowych swieci ok 20 sek niezalezni od temp zewnetrznej a w poprzednim gasly od razy dopiero przy ujemnych temp zaczynaly grzac dluzej (wiem tdi grzeje ponizej 5 stopni itp ) ale chodzi mi o to czy cos mam skopane czy taka wersja ktora musi tak dlugo za kazdym razem grzac swiece?
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
No to juz mam rozwiazanie obu zagadek bo moj golf to import z Włoch i kupiony w tamtejszym salonie.a druga sprawa to najlepiej zerknij w temat ktory zalozylem rownorzednie i chyba mam odpowiedz http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=209641homsky pisze:To czy były montowane swiece do podgrzewania płynu czy nie to nie zależy od rocznika tylko od przeznaczenia auta docelowo na jaki rynek miało iść , auta na rynki południowe nie były wyposażane w ten podgrzewacz , np mój Golf był na Francje i podgrzewania nie ma.daro 16v pisze:CHodzi o swiece do podgrzewania cieczy ,mam AHF-a z 12.98rok i nie posiada ich a mialem rok temu ahf-a z 99roku i mial owe 3 swiece grzejne do cieczy chlodzacej.Moze ktos mnie uswiadomic dlaczego tak jest?ubozsza wersja czy w starszym roczniku tego nie montowali?
Cos jest nie tak , propunuje przyjżeć sie czujnikowi temperatury , najlepiej VAGiem kanał 007 na zimnym motorze i na ciepłymdaro 16v pisze:spirala od grzania swiec zarowych swieci ok 20 sek niezalezni od temp zewnetrznej a w poprzednim gasly od razy dopiero przy ujemnych temp zaczynaly grzac dluzej (wiem tdi grzeje ponizej 5 stopni itp ) ale chodzi mi o to czy cos mam skopane czy taka wersja ktora musi tak dlugo za kazdym razem grzac swiece?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 156 gości