Strona 2 z 2

: ndz sty 18, 2009 03:57
autor: JABcok20
ok.1,1 bara.
nie ma sensu więcej , sam sie przekonałem... chyba, ze mnie ktoś poprawi

: ndz sty 18, 2009 11:33
autor: zaprzal
na tej sprezarce chyba 1,5-1,7b max daje rade ale to kwestia BARDZO DOBREGO zestrojenia sterowaniem kierownic... ~150-170km z 1.6td na tym da rade zrobic

: ndz sty 18, 2009 13:20
autor: JABcok20
naprowadz mnie jak wzmocnic doł silnika...

: ndz sty 18, 2009 14:34
autor: abrams
no właśnie :) też z miłą chęcią bym coś poczytał o tym :)

: ndz sty 18, 2009 14:57
autor: euglen

: ndz sty 18, 2009 15:25
autor: zaprzal
to powinny seryjne korby wytrzymac i nie trzeba girdle tylko te bloczki pod podpory walu... dwoch gosci conajmniej na takim setupie jezdzilo i bylo ok

ps. rada: lepiej swapowac tdi do poki sie da niz wywalac kase i i tak pozniej stwierdzic, ze trzeba swapowac tdi ;)

: ndz sty 18, 2009 15:41
autor: abrams
TDI potem :) narazie drobny setup :P

a poczytać o tym co wyczyniacie maniacy, zawsze i wszedzie i o każdej porze :)

btw OT się zrobił

[ Dodano: 23 Mar 2009 06:10 ]
A nie lepiej na dole pod dolną kratką
w zimie ok.. ale w lecie gorące powietrze z nad asfaltu nie będzie tak skutecznie chłodzić ICka

: wt mar 24, 2009 00:02
autor: andrew-ziom
witam znalazłem taki intercooler czy sie nada do silnika 1.6 TD JR 71PS turbo chyba chyba garrett T3

Obrazek

: wt mar 24, 2009 08:44
autor: abrams
chyba każdy się nada tylko zależy co chcesz uzyskać i czy masz gdzie wcisnąć go :) ja gdyby nie to ze mam klime nie miałbym większego problemu :P teraz kombinuje...

: wt mar 24, 2009 09:05
autor: skibszczok
Jak sie zmiesci to sie nada :bigok: