Strona 2 z 2

: pn sty 05, 2009 20:48
autor: sagon
Przemek512, nie wkladaj zadnego AJM-a.Laduj AZS-a!!!
Ma grubsze korby,wydajniejsze pompki,suszare juz masz
ale i to tez ma wieksze.Mowiac krotko jest LEPSZY.
Ale na tej fotce to na pewno AZS?Ta oslona jakas taka
nie od AZS-a.Brak czerwonych liter.

: pn sty 05, 2009 20:58
autor: Przemek512
Wydaje mi sie ze te od 2004 silniki mialy juz takie oslony biale Tez tak mysle jak napisales Nie chcialbym juz Ajm-a wiecej miec Ogolnie silnik dobry tylko troche malo odporny:P Wiec laduje asz Ten na zdjeciu wyglada uczciwie Musze pojechac obejrzec go blizej:) Dzieki za rade.

: pn sty 05, 2009 21:22
autor: mahoo
Reksio pisze:skrzynia na początku wytrzyma moc 130 KM, ale później może być różnie
To ciekawe dlaczego połowa skrzyń montowanych w AJM wkładano też do ASZ, z kolei jeśli chodzi o najczęściej wkładaną skrzynię do AJMa - DRW - jest to jedna z najdłuższych dostępnych dla PD, więc będzie jak znalazł :bigok:

Reszta się zgadza - lepiej zmienić cały blok z ASZ'ta, pompki też! A skoro turbo już masz od ARLa, to wynik na hamowni powinien być konkretny :helm:

: wt sty 06, 2009 10:36
autor: szczepkow
sagon pisze:Przemek512, nie wkladaj zadnego AJM-a.Laduj AZS-a!!!
Ma grubsze korby,wydajniejsze pompki,suszare juz masz
ale i to tez ma wieksze.Mowiac krotko jest LEPSZY.
Ale na tej fotce to na pewno AZS?Ta oslona jakas taka
nie od AZS-a.Brak czerwonych liter.
Popieram poprzedniego przedmówce i zgadzam się z tym że trzeba dobrze oblukać tego AZS bo jeżeli zdjęcie pokazuje wszystko w oryginale to brak jest na pokrywie silnika czerwonych D i I. ale może była podmieniona.
Ja mam AZS-a i jest super.
Co do reszty przy wymianie to na pewno musisz zmienić kompa i przeprogramować immo.

: wt sty 06, 2009 10:57
autor: EnJoy
szczepkow pisze:bo jeżeli zdjęcie pokazuje wszystko w oryginale to brak jest na pokrywie silnika czerwonych D i I. ale może była podmieniona.
jejku dajcie spokój z tymi literkami :goof: w nowszych PD-kach wszystkie literki na osłonach były srebrne.. w swoim ASZ-cie mam tak samo..

: wt sty 06, 2009 11:09
autor: szczepkow
EnJoy pisze:
szczepkow pisze:bo jeżeli zdjęcie pokazuje wszystko w oryginale to brak jest na pokrywie silnika czerwonych D i I. ale może była podmieniona.
jejku dajcie spokój z tymi literkami :goof: w nowszych PD-kach wszystkie literki na osłonach były srebrne.. w swoim ASZ-cie mam tak samo..
No i jest OK

: wt sty 06, 2009 17:25
autor: mahoo
szczepkow pisze:Co do reszty przy wymianie to na pewno musisz zmienić kompa i przeprogramować immo.
nie, nie trzeba zmieniać kompa :green_fuck:

: wt sty 06, 2009 18:11
autor: Reksio
Podczas szukania na Allegro swojego auta przed zakupem, zauważyłem, że pokrywy z białą lub srebrną wstawką z trzema srebrnymi literkami TDI to silniki 110 konne przeważnie w kombi z końcówki roczników 2004,2005, a także hatchbaki MK4 miały takie pokrywy z roczników 2003 i miały moc 105 KM i to już był silnik, który montowano w MK5. Więc lepiej dobrze obejrz ten silnik, który zamierzasz kupić, ja się spotkałem z ASZ tylko w wersji srebrne T i czerwone DI. Z resztą popatrz sobie na Allegro i sam oceń. Pozdrawiam!!!

: wt sty 06, 2009 21:50
autor: rob555
Reksio pisze:...skrzynia na początku wytrzyma moc 130 KM, ale później może być różnie, proponuję zakupić komplet silnik + skrzynia i elektronikę.
Zobacz ile taka skrzynia wytrzymuje ponad rok upalania :jezor:
Obrazek

: wt sty 06, 2009 21:50
autor: sagon
Reksio pisze:Podczas szukania na Allegro swojego auta przed zakupem, zauważyłem, że pokrywy z białą lub srebrną wstawką z trzema srebrnymi literkami TDI to silniki 110 konne przeważnie w kombi z końcówki roczników 2004,2005
Kolego chyba miales na musli silniki 101-no konne.
110-tki wychodzily na pompie.

: wt sty 06, 2009 22:43
autor: rutra210983
witam wszystkich w tym temacie. czytam to co piszecie jedni mowia ze trzeba kompa zmienic inni ze nie, a mnie to interesuje bo mam zamiar tez zmienic motor na ASZ. tylko ze ja mam 90 na pompie i czeka mnie wymiana instalacji w komoze silnika , a niewiem czy komp moze stary zostac. Przemek512 jak zmienisz juz ten motor to napisz co z kompem czy wymieniales czy zostales przy starym.
ps. z tymi literkami to sie konca nie dojdzie, ja mam tez kombika 02r 101KM a sa dwie czerwone to jest nie wazne jak cos to szukaj oznaczen niewiem czy sa gdzies jeszcze bite na silniku czy tylko na pokrywie rozrzadu
pozdrawiam wszystkich

: wt sty 06, 2009 22:52
autor: mahoo
nie trzeba zmieniać kompa, jeśli masz zamiar wgrywać wiruska to tymbardziej, bo trzeba przeprogramować tylko, taki komp daje radę. Chyba że nie masz zamiaru wgrywać wiruska to może i lepiej będzie kupić kompa z ASZ, ale trza się liczyć z immo itp